Bachus laatste OBT

016.gif
 
Ook niet scherp, maar wel ter herinnering: Yona's eerste ritje in het span *D
Of had ik die al geplaatst ? who cares :P


Was na goedkeuring en veel omgepraat van mevrouw Ratz dat Uli en Kitty, Yona zonder helm mochten meenemen voor een rondje om het blok(2straten :Y )
Yona was net 3 geworden :Y En ze vond het hartstikke leuk *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat vind ik ook het mooie van dit forum. Ook als je er niet meer bent leef je virtueel voort.
Als er over 5 jaar iemand met zijspanplannen gaat googelen komt hij bachus weer tegen.
Het is een stukje eeuwig leven, een digitale variant op wat christenen de "menselijke "geest" noemen.
 
Vond het geweldig om te ervaren/zien hoe goed jullie begeleiden in het verkeer :}

Hallo allemaal,

Dank voor jullie positieve reacties mbt tot de begeleiding van de stoet. We vonden het een eer en voorrecht om dit voor Uli te mogen doen. Nog even voor de goede orde... wij zijn de verkeersregelaars van Stichting 2Wheels4Wings en niet van het motorbegeleidingsteam. Wij organiseren o.a. motortoertochten voor mensen met een handicap. Uli was een zeer betrokkene vrijwilliger van onze Stichting, vandaar de link met hem. Wil je meer weten over onze activiteiten kijk dan op www.2wheels4wings.nl
Daar kun je zien waar Uli aan heeft meegewerkt.

Albert van Duijn
Voorzitter Stg 2Wheels4Wings
 
Dat vind ik ook het mooie van dit forum. Ook als je er niet meer bent leef je virtueel voort.
Als er over 5 jaar iemand met zijspanplannen gaat googelen komt hij bachus weer tegen.
Het is een stukje eeuwig leven, een digitale variant op wat christenen de "menselijke "geest" noemen.
Ik heb het nu ook steeds, ben erg veel aan het zoeken in de diverse zijspantopics en elke keer kom ik z'n adviezen tegen. Zit dat dan met zeer gemengde gevoelens te lezen.
Z'n bereidheid om iedereen te helpen en het aanbod om langs te komen ( of te laten komen ) voor betere uitleg en nu is dat alles voorbij -O- '(

Er zijn posts van nog geen paar aanden geleden zonder maar enig idee van wat hem ( en z'n familie en vrienden uiteraard ) te wachten stond, heel onwerkelijk :$ :')

Leuk die foto's hierboven te zien :}
 
Ik vond het dan ook leuk om lekker eigenwijs te doen: ik blijf lekker met mijn brede zijspanwiel rijden :Y

Een doorn in het oog van Uli. ;)
 
Op zoek naar een zijspan.

Deze werd het niet: wegens financiele redenen.
full


Deze ook niet: beetje kleine bak. Mw. Ootje eiste een 2 persoonsbak om Mr.T. in de gaten te kunnen houden én ruim te kunnen zitten.
full


Deze ook niet: motor was :9~ , maar het was leuk om Bachus in een kano te zien zitten.
full


Ritje M-Hengelo-Nieuw Leusen-M was erg gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan