BadSlipper 's eerste post

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Het was een hele stap om te registreren. Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk blij mee is. Afgelopen zomer heb ik m'n motorrijbewijs gehaald. Al tijdens het lessen ben ik als passant op het forum geweest en ik heb er veel van geleerd. het is eigenlijk wel logisch om dan ook te registreren.

Ik rijd scooter....... Eerst een Malaguti Centro 50T, wat een leuk ding. En toen ik het fietspad zat was via het A-tje een Piaggio Beverly 500. Woon - werk (meestal op de fiets, ongeveer 4 km), boodschapje, toertje op een vrije dag. Zelf ben ik een stereotyp midlife crisis persoon, je weet wel, wat te zwaar, snor. En dat BadSlipper verwijst naar de zomer: dan rijd ik natuurlijk met een Hawaihemd, korte broek en slippers en zwaai naar alle goed ingepakte motorvrienden. Vroeg of laat zal dat wel tot een bad slipper leiden.

Ik hoop veel mee te nemen van de vele motorrijders op dit forum. Zelf ben ik, zoveel heb ik al begrepen, de eerste 20 jaar nog geen ervaren rijder.
 
Welkom Bad Slipper *O*

Zelf ongeveer 26 jaar geleden een schuiver gemaakt in spijkerbroek en gimpen.(80 km/h)
Had een schaafwond van enkel tot bil B|
Sindsdien altijd beschermende kleding ;)
Veel plezier op het forum :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan