Baggelhuizen wéér in actie tegen circuit

Bitaktus_Snellus

MF veteraan
16 jan 2004
14.901
100
Roden
Vandaag in het Dagblad van het Noorden gelezen:

De Stichting Geluidshinder Baggelhuizen gaat opnieuw (jarenlang?) procederen tegen het circuit Assen, meer precies de benodigde vergunningen.

Ga toch lekker verhuizen denk ik dan.... :r
 
Vandaag in het Dagblad van het Noorden gelezen:

De Stichting Geluidshinder Baggelhuizen gaat opnieuw (jarenlang?) procederen tegen het circuit Assen, meer precies de benodigde vergunningen.

Ga toch lekker verhuizen denk ik dan.... :r

Precies , nee de hele dag die kerkklokken daar woorie vrolijk van.

Allemaal geitenwollen sokken , sandalen en een pijp.

Ik zeg ook ...pleur lekker op dan , circuit lag er al een poosje geloof ik.
 
http://www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/article9199241.ece/Strijd-om-TT-circuit-Assen-brandt-los

Dan hier de kerkklokken ook maar verbieden vlak bij mijn werk die elke zondag om 10:00 hangen te jengelen :N Je zal maar uit de nachtdienst komen :(
Kerkklokken vallen ook gewoon onder de EU Geluidrichtlijn, en worden door de Nederlandse overheid compleet genegeerd. Net als draaiorgels.

Ik vind het met name typisch dat de stilste plaatsen van Nederland klagen over geluid... In hartje Utrecht heb je de hele nacht schreeuwende dronken mensen langs je huis lopen, daar klaagt niemand over.
 
Uit hoeveel mensen bestaat die stichting eigenlijk. :?
Ik krijg het idee dat het slechts een paar bejaarde import drenthenaren zijn die voor hun rust naast een circuit zijn gaan wonen. |(
De echte Drenth is opgegroeit met het circuit, en ervaart het als een stukje van zijn cultuur. :P
 
Uit hoeveel mensen bestaat die stichting eigenlijk. :?
Ik krijg het idee dat het slechts een paar bejaarde import drenthenaren zijn die voor hun rust naast een circuit zijn gaan wonen. |(
De echte Drenth is opgegroeit met het circuit, en ervaart het als een stukje van zijn cultuur. :P

Moeilijk te zeggen. Een stichting heeft geen leden... hooguit sponsoren, geinteresseerden etc...

Misschien moeten we eens een tourtocht organiseren door Baggelhuizen. Laten we het de 500km van Baggelhuizen noemen... een leuk wekelijks evenement. })
 
Uit hoeveel mensen bestaat die stichting eigenlijk. :?
Ik krijg het idee dat het slechts een paar bejaarde import drenthenaren zijn die voor hun rust naast een circuit zijn gaan wonen. |(
De echte Drenth is opgegroeit met het circuit, en ervaart het als een stukje van zijn cultuur. :P

Precies hetzelfde als hier op het dorp mensen alleen maar ouwehoeren over die HSL , ze komen uit de stad hier in een dorp wonen en al wetende dat die HSL er zou komen ..............dan ben je een pannekoek van de bovenste plank ik wordt zoooooooo moe van dat volk .....opzouten naar je stad waar je vandaan bent gekomen.
 
Het is een gebed zonder einde :')

Dat ze maar heel het circuit naar brabant verkassen O-) ,incl oude noordlus :)

Met alle respect,dat even herrie gaan staan maken in baggelhuizen, wordt al jaren geroepen,maar er gebeurd nooit wat -O-

Ik heb nog wel een open TOR demper :P
 
Laatst bewerkt:
Naam: Stichting Geluidhinder Baggelhuizen en omgeving
Vestigingsadres: Kennemerland 136
Vestigingsplaats: 9405LM Assen
KvK-nummer: 41020063
 
ik wou net zeggen, ik heb wel het adres van die dhr teuling. ( niet echt een drentse naam.. )

ik zit er aan te denken ook een stichting op te richten.. genaamd: Stichting A.I.B.O.Z.N.F.en.A omgeving tt-cirucit.

( Anti Import Bewoners Ouderen Zijkerds Natuur Freaks en Aanhang omgeving tt-circuit. )
 
ik denk dat ik zo meteen nog ff een rondje baggerhuizen ga doen. tot 18.00uur blijft het droog :)
 
ik wou net zeggen, ik heb wel het adres van die dhr teuling. ( niet echt een drentse naam.. )

ik zit er aan te denken ook een stichting op te richten.. genaamd: Stichting A.I.B.O.Z.N.F.en.A omgeving tt-cirucit.

( Anti Import Bewoners Ouderen Zijkerds Natuur Freaks en Aanhang omgeving tt-circuit. )


Goedenmiddag Hendrik uit 1985.
Gezeik is de enige juiste spelling, 'gezijk' is fout!

Prettige dag.
 
Goedenmiddag Hendrik uit 1985.
Gezeik is de enige juiste spelling, 'gezijk' is fout!

Prettige dag.

goedemiddag BW uit raep, bij deze zou ik u gaarne mede willen delen dat de woordspeling "gezijk" nergens in mijn reeds hiervoor geplaatste bericht voor gekomen is. Ik zou u dan ook mede willen delen zich alleen te reageren in dit topic als u ook daadwerkelijk een doelend bericht heeft,

hoogachtend Hendrik uit 1985.
 
goedemiddag BW uit raep, bij deze zou ik u gaarne mede willen delen dat de woordspeling "gezijk" nergens in mijn reeds hiervoor geplaatste bericht voor gekomen is. Ik zou u dan ook mede willen delen zich alleen te reageren in dit topic als u ook daadwerkelijk een doelend bericht heeft,

hoogachtend Hendrik uit 1985.

Zó jong en dan al last van..... dammn hoe héét dat ook al weer _O-

ik wou net zeggen, ik heb wel het adres van die dhr teuling. ( niet echt een drentse naam.. )

ik zit er aan te denken ook een stichting op te richten.. genaamd: Stichting A.I.B.O.Z.N.F.en.A omgeving tt-cirucit.

( Anti Import Bewoners Ouderen Zijkerds Natuur Freaks en Aanhang omgeving tt-circuit. )
 
Uit hoeveel mensen bestaat die stichting eigenlijk. :?
Ik krijg het idee dat het slechts een paar bejaarde import drenthenaren zijn die voor hun rust naast een circuit zijn gaan wonen. |(
De echte Drenth is opgegroeit met het circuit, en ervaart het als een stukje van zijn cultuur. :P
Arnold J.M. den Teuling is geboren in Koewacht (Zeeland) 1944, tot half jaren 70 woonachtig in Noord-Holland, daarna heeft hij zich helaas in Drenthe gevestigd '(
Was is Zeeland gebleven man :(
 
Laatst bewerkt:
Arnold J.M. den Teuling is geboren in Koewacht (Zeeland) 1944, tot half jaren 70 woonachtig in Noord-Holland, daarna heeft hij zich helaas in Drenthe gevestigd '(
Was is Zeeland gebleven man :(

Jammer dat ie niet verzopen is tijdens de watersnood ramp in 1953 :X
 
het groepje uit baggelhuizen zijn al een keer door de mand gevallen met hun geklaag.
die worden toch niet echt meer serieus genomen.
 
Laatst bewerkt:
het groepje uit baggelhuizen zijn al een keer door de mand gevallen met hun geklaag.
die worden toch niet echt meer serieus genomen.

Daar sta je nog van te kijken,wat die allemaal voor elkaar krijgen -O-
 
het groepje uit baggelhuizen zijn al een keer door de mand gevallen met hun geklaag.
die worden toch niet echt meer serieus genomen.
Sowieso is het belachelijk dat een bedrijf als het TT circuit zich weet te laten gijzelen door de milieumaffia. Zeker in tijden van economische crisis is werkcreatie van 's lands belang. Door de activiteiten op het TT circuit te verhogen betekent dat extra inkomstengeneratie (en dus belastingen) voor de provincie Drenthe en het Rijk, afgezien van de extra werkgelegenheid die daarbij komt kijken. Maak rijopleidingen verplicht of op z'n minst aantrekkelijker en je hebt een X aantal nieuwe mensen in je regio. Aangezien Assen veel te ver van alles vandaan is volgens de meeste Randstadters, is een goedkopere hotelovernachting zo geboekt.

Zo zijn er nog zoveel meer dingen te bedenken om de business te verhogen en daarmee de werkgelegenheid in de provincie te verbeteren. Het één volgt het ander op. Maar nee, omdat een klein groepje loopt te zeveren over de zondagsrust en omdat er toevallig een gevederde zuid-afrikaanse paars met groen gestipt konijn is ontdekt, wordt het anker uitgegooid en daarmee de vooruitgang van een hele provincie tegengehouden. Dit soort praktijken is nu juist waar de overheid tegen op moet treden, zeker in tijden van crisis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan