bandit 650 SA uit 2007 met 8200 km voor 4500 euro

Hoe nodig moet ie weg? (ivm nog moeten halen rijbewijs)
en hoe goed valt er op te rijden als je lang bent?
 
Mooie motor, fijne allround motor vond ik dit. Had alleen wel heel snel stepjes aan de grond op rotondes. Al was dat geloof ik nog met de luchtgekoelde 650S (ze zijn snel overgegaan op vloeistofkoeling).

Stop je helemaal met rijden of kan je bijv. met je linkerhand nog wel op een motorscooter rijden (rem links ipv koppelingshendel)?
 
Als ik er met mijn 1.98 lekker op kan zitten, heb ik er wellicht eind januari, mits ik m'n rbw gehaald heb, wel interesse in ja...
 
Wat voor motorscooter heb je op het oog? Als je inderdaad pijn hebt bij schakelen, zeker weg doen. Ik had dit wel eens bij huurmotoren aan het eind van de dag, omdat de koppeling zwaarder was dan mijn eigen motor. Dat ging ook zeer doen en dan schakelde ik liever omhoog zonder koppeling dan met (naar beneden altijd met). Dat vond ik al geen feest.

Ik rijd nu motorscooter (om het eens te proberen), ga wel weer terug naar schakelmotor (erbij, scoot gaat niet weg nog denk ik), maar daarvan is een vereiste dat de koppeling niet zwaar mag gaan.
 
Dan zou ik inderdaad voor een SH300 gaan. En zo klein zijn ze niet, heb zelf een Sixteen 150 en kom inderdaad 'vers' van de schakelmotoren af. De snelheid valt me op top iets tegen (110-120), maar voor alle wegen tot 80-100km/u geen probleem hoor. Een SH300 vind ik te duur, anders reed ik daar wel op, maar ik mis het schakelen en een beetje vermogen dus volgend jaar wil ik iets erbij kopen als het financieel allemaal lukt. Voor in de stad is zo'n ding echt ideaal.
De grote jongens vind ik in de stad zelf onhandig, ze zijn lomp groot. Met een Burgman 650 in de stad vind ik het helemaal niets, zo'n ding kan je prima gebruiken op een vakantie ofzo. Wat een schuit. Wel lekker vermogen. :)

Nou in elk geval succes met de keuze en uiteraard met de verkoop van deze. En neem inderdaad iets met vermogen, dat maakt denk ik al redelijk het gemis van het schakelen goed. Ik mis op dit moment en schakelen en vermogen. :+ Maar dat zijn minpunten, pluspunten zijn veel bagagemogelijkheden, geen gerotzooi met kettingen/smeersels dmv riemaandrijving en heel wendbaar tussen het verkeer. Ik zie je vast wel eens verschijnen in de Motorscooter Topics. :)
 
mooi ding, en erg scherpe prijs!

en over de lengte, ik pas op het oude model met m'n 1.99, dus ik denk dat op het nieuwe model je ook wel past met 1.98 :)
 
dat durf ik dan weer niet te zeggen. Een keertje proefrijden proefzitten?
ik vind het iig een prima fiets en vermaak me er alweer bijna 3 jaar mee :]
 
Moeilijk, moeilijk ziet eruit als een super fiets voor een mooi prijsje. Ik heb zelf sinds gister mijn rbw en ben me een beetje aan het orienteren. Bandit is nog steeds iets wat me wel wat lijkt al gaat mijn voorkeur steeds meer naar de iets sportievere toer motoren.
 
Moeilijk, moeilijk ziet eruit als een super fiets voor een mooi prijsje. Ik heb zelf sinds gister mijn rbw en ben me een beetje aan het orienteren. Bandit is nog steeds iets wat me wel wat lijkt al gaat mijn voorkeur steeds meer naar de iets sportievere toer motoren.

Ach ik denk maar zo, wees blij dat we dit soort luxe problemen mogen hebben!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan