Batavierenrace mei 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gias

MF veteraan
24 sep 2006
2.997
1
Zwolle
Wie gaat er dit jaar weer meedoen?

Batavierenrace mei 2011 Nijmengen-Enschede
Na het grote succes van de vorige jaren, hopen we weer op een grote delegatie motorrijders voor de fantastische batavierenrace in 2010. Ik ga mij zeker weten weer inschrijven.

Wat is de batavierenrace?
De batavierenrace is de grootste estafetteloop van de wereld. De route loopt van het Universitair Sportcentrum Nijmegen, via Duitsland, de rustige Achterhoek en de Oude Markt in hartje Enschede naar de campus van de Universiteit Twente. De totale loopafstand bedraagt ruim 185 kilometer en is onderverdeeld in 25 etappes (17 heren- en 8 damesetappes). Er nemen ieder jaar ruim 7.500(+8000 dit jaar) atleten aan deel, allen studenten; aan dit enorme deelnemersaantal dankt de Batavierenrace sinds jaar en dag haar vermelding in het Guinness Book of Records. Aan het einde van de dag is er een enorm studentenfeest.

Wanneer is de batavierenrace?
De batavierenrace van 2011 start om 0.00 (ja in de nacht) op zaterdag 7 mei (nacht van 6 - 7 mei) in Nijmegen en eindigd rond 16.30 in enschede.

Wat wordt er als motorrijder van mij verwacht?
Als motorrijder ben je verantwoordelijk voor het in goede banen lijden van het verkeer, je bent dus verkeersregelaar. Dit betekend dat je verdeeld over de tijd op 3 of 4 verschillende kruispunten staat om het verkeer in goede banen te leiden. Je moet hiervoor wel een korte cursus volgen, ook dat is geregeld op 6 mei rond 21.00. Je bent als motorrijder continu actief van 22.00 in de avond tot de finish rond 17.00/17.30 zorg dus voor een goede rust op de vrijdag. Daarna is er voor de medewerkers avondeten geregeld en niet te vergeten het hoogtepunt van de avond het feest die avond. Als je wilt is er een (gratis) slaapplek op de campus in één van de blokhutten (dit is echt een aanrader) je moet dit tijdens het opgeven wel expliciet aangeven.

Natuurlijk doe je het niet voor niets, je krijgt naast de verzorging tijdens de race en erna met eten en drinken een erg coole sweater van de organisatie, een vergoeding voor de gemaakte kilometers (rond de €40) en enkele consumpties voor het grootste studentenfeest van de benelux.

Spreekt je dit aan, dan kun je je op de site van de organisatie opgeven, de link staat onderaan weergegeven.
Links:
Algemene info http://www.batavierenrace.nl/
Inschrijven HIER INSCHRIJVEN


filmpjes van de organisatie:
nachtroute
ochtendroute
middagroute

updaten naar 2010 materiaal komt nog :)

Inschrijvingen zijn iig open voor al eerder aangemelden.
zie: www.batavierenrace.nl/cdb

(of is dat alleen voor andere medewerkersactiviteiten ? :?)
 
Laatst bewerkt:
Ja zekers ben ik er weer bij heb me in aug. al opgegeven.
Heb nu alleen een andere motor hoef de Yamaha xvz 1300 van me pa niet meer te lenen maar rij nu mee met een yamaha xj 750.

nu nog ff vrij vragen maat daar heb ik nog tijd zat voor *D
 
Ja zekers ben ik er weer bij heb me in aug. al opgegeven.
Heb nu alleen een andere motor hoef de Yamaha xvz 1300 van me pa niet meer te lenen maar rij nu mee met een yamaha xj 750.

nu nog ff vrij vragen maat daar heb ik nog tijd zat voor *D

Als ik me aanmeld als medewerker, wordt ik dan als motorrijder ingedeeld? of als medewerker algemeen?
 
Geen idee eigenlijk maar je kunt toch gewoon inloggen in de database en je daar aanmelden dan ben je automatiche motorijder
 
jammer net de verkeerde datum. mijn vriendin en precies die dag dan mijn vrouw schiet me af als ik mijn huwlijks nacht hem peer met de motor ;)
 
Als ik me aanmeld als medewerker, wordt ik dan als motorrijder ingedeeld? of als medewerker algemeen?

Je kunt je motorgegevens erin kwijt.. (kenteken, kleur motor) dus dan neem ik aan dat je je aanmeld als motorrijder.... maar je kunt natuurlijk altijd nog een opmerking zetten in het notitie veld.... (als die tenminste geactiveerd is)
 
jammer net de verkeerde datum. mijn vriendin en precies die dag dan mijn vrouw schiet me af als ik mijn huwlijks nacht hem peer met de motor ;)
ah joh, neem je d'r mee! :o originele huwelijksreis!

Gefeliciteerd!!!!
 
Ik kijk nu al weer uit naar goed gezelschap, een goed gesprek, een bakkie koffie en de overheerlijke pannekoeken van de verzorgingsploeg.

En dat alles op een rotonde in de middle of nowhere natuurlijk 8-)


*O*
 
Ik kijk nu al weer uit naar goed gezelschap, een goed gesprek, een bakkie koffie en de overheerlijke pannekoeken van de verzorgingsploeg.

En dat alles op een rotonde in de middle of nowhere natuurlijk 8-)


*O*

goed gezelschap: check *O*
goed gesprek: check :Y
bakkie koffie: check *D
overheerlijke pannekoeken: check :9

rotonde: uhwmmm :/ kan vast geregeld worden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan