Be-eindiging hobby: remleidingen te koop

hoi.kun je foto`s maken van de set voor de 89 gsxr,van de onder en bovenbevestiging.
ik heb boven namelijk banjo en onder schroef.
 
Bij deze, banjo aan een zijde en schroef aan andere zijde.

full



Heb ook zelfde setje met remleiding achter.. ben je gelijk klaar ;-)
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de lengtes van deze remleidingen:

gsxr 1100 86-88 ABM, 3 remleidingen voor, 40

Ik heb namelijk een ZZR 1100 en deze heeft ook 3 remleidingen voor.

1 x 30cm
2 x 50cm

Banjo's recht of ligt gebogen.

Alvast bedankt!


Komt helaas niet in de buurt van jouw lengtes.
 
hoi,had je al een vraag gestuurd over een set voor een gsxr bj89 en je antwoord gelezen.
heb alleen nu nog een leiding nodig tussen de 55 en 60cm met aan beide kanten een banjo,heb je zoiets nog liggen?
zo ja wat is de prijs inc.verzenden


mvg

jan
 
Hallo,

Ik heb misschien wel interesse in de gsxr 750 85-89 ABM , remleidingen voor en achter 60. Is dit een complete zet voor de motor? dus zowel van de remhendel tot splitsing als splitsing remschijven? ene wat voor kleur?

groeten Flip
 
wat is trouwens de kwaliteit van ABM remleidingen? ken het merk eigenlijk niet zo :+
 
hoi,had je al een vraag gestuurd over een set voor een gsxr bj89 en je antwoord gelezen.
heb alleen nu nog een leiding nodig tussen de 55 en 60cm met aan beide kanten een banjo,heb je zoiets nog liggen?
zo ja wat is de prijs inc.verzenden


mvg

jan

je hoeft niet kijken ,ben al voor zien.
 
Hallo,

Ik heb misschien wel interesse in de gsxr 750 85-89 ABM , remleidingen voor en achter 60. Is dit een complete zet voor de motor? dus zowel van de remhendel tot splitsing als splitsing remschijven? ene wat voor kleur?

groeten Flip


Hi Flip,

Is complete set maar bestaat uit 2 leidingen voorzijde en 1 leiding achterzijde. Zie foto paar posts eerder.

Groet,

Rob
 
Hi Flip,

Is complete set maar bestaat uit 2 leidingen voorzijde en 1 leiding achterzijde. Zie foto paar posts eerder.

Groet,

Rob

Hallo!

Was het totaaaal vergeten maar van de week schoot het me in ene weer te binne... Zijn ze er nog? :o
 
Dat setje waar we het hierboven over gehad hebben? die wat grijzige met grijzige banjo's? Ene welke prijs had jij ervoor in gedachten?
 
Ja, voor en achter, zie een 10tal posts terug.
Setje moet 60 eurootjes kosten. Verzending als pakketje, kosten verzenden delen..

Hoor het wel van je
 
Heuy! heb je remleidingen ontvangen hoor! maare heb jij toevallig ook nog 1 in de zelfde kleur van ABM vanaf remhendel naar verdeler?
 
Hola, deze gaan rechtsteeks van handel naar remklauwen, vandaar ook de dubbele holle bout.

Ik zal even kijken maar denk het niet
 
Oooh oke, Had nog niet heel goed gekeken maar ze leken me zo kort ;) Zal vant weekend even goed kijken!
 
Heuy! Ik heb gepast ene heb me behoorlijk verkeken. Past perfect en ziet er gruwelijk uit :9~ Bedankt!
 
Hoi!

Heb je nog een remleiding liggen van 60-65cm met licht gebogen banjo's?
Zo ja, stuur me ff een pmétje. :)
 
weet jij ook zo of je een complete set voor een zephyr 750 hebt liggen?
 
Schuur bijna leeg na verkoop beide motoren en verscheidene onderdelen maar heb nog wat verdwaalde setjes remleidingen liggen, in originele verpakking, soms geopend maar nooit gebruikt. Niet meer nodig de komende jaren ( '( ) dus... wil er graag vanaf. Wie weet maak ik iemand blij ;-). daarom geen hoofdprijzen.

type motor & merk leiding, prijs, lengte
rvs mille Spiegler, remleidingen voorzijde, 40, lengte 65 en 69 cmgsxr 600 03 Blauwe banjo's Spiegler, remleidingen voor, 40, lengte
gsxr 750 85-89 ABM , remleidingen voor en achter , 60
gsxr 750 85-89 Spiegler, remleidingen voor (2 leidingen) blauw, 40, lengte 60 en 66 cm
gsxr 1100 93 MotorQuality, remleidingen voor, 40, 53 en 68 cm
gsxr 1100 86-88 ABM, 3 remleidingen voor, 40
gsxr 750 85-89 ABM, remleidingen voor, 40, lengte 60 en 66 cm
Gsrx 750 R/8 Brembo, remleidingen voor , 40, lengte 22, en 2* 33 cm
rem/koppelingsleiding Fren Tubo 120 cm , 25 per stuk


en nog een paar:
Brembo, 1 remleiding, 25 , 60 cm
1 remleiding , 20, 38 cm
GPZ 900 R 84-88 rode banjo's Hel, 25, 53 cm verkocht


Ik sluit 1 foto bij maar op verzoek plaats ik natuurlijk meerdere[afbeelding]

Heb je die leiding van 120cm nog? 1 of 2?
 
@ reibflip: zou ik de lengtes moeten weten, misschien een passend setje te vinden.

@MIOB: heb er zeker nog 2 liggen voor je, dus laat maar even weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan