Bedankt Provincie Fryslan!!

natterjacks

MF'er
16 jul 2005
188
0
Friesland
2 dagen geleden had ik een email naar de Provincie Fryslan gestuurd om te melden dat 2 stoplichten niet goed afgesteld waren voor motoren.
Vandaag krijg ik een bericht dat de gevoeligheid is vanmiddag bijgesteld en of ik nogmaals kunnen proberen.

Nou dat vind ik echt netjes :}
 
En dan zeggen ze dat de EU te veel ambtenaren heeft, zoiets moet minimaal 6 weken duren!
 
Zo moeilijk is dat niet, er zijn ook maar 2 stoplichten in Friesland.
 
Zo moeilijk is dat niet, er zijn ook maar 2 stoplichten in Friesland.

_O-

Gevonden.

:+
full
 
Friesland hoord ook nog niet bij de EU maar ze doen hun best.
Als het geen automatisch antwoord is geweest is het heel netjes van ze als ze het hebben bijgesteld.
 
Friesland hoord ook nog niet bij de EU maar ze doen hun best.
Als het geen automatisch antwoord is geweest is het heel netjes van ze als ze het hebben bijgesteld.
Was zeker geen automatisch antwoord, heb een paar emails van hun gehad en ja, ze hebben hun echt bijgesteld. :]
 
Netjes inderdaad, normaal zit je langer in de wachtkamer om je rijbewijs te laten verlengen op het gemeentehuis B| :P

*Seba$ wacht stiekem op de 1e zeikert die zegt: niks meer dan normaal :Y
 
niet helemaal het verhaal wat ik bij de titel had gedacht (maar dat zegt meer over de hoogte van de pet die ik op m'n kop heb van gemeentes/provincies).

Maar in ieder geval een leuk bericht dat er toch nog wel is wat met klachten gedaan wordt. :)
 
niet helemaal het verhaal wat ik bij de titel had gedacht (maar dat zegt meer over de hoogte van de pet die ik op m'n kop heb van gemeentes/provincies).

Maar in ieder geval een leuk bericht dat er toch nog wel is wat met klachten gedaan wordt. :)

:^

Netjes opgelost!
 
Terug
Bovenaan Onderaan