Beide lampen laten branden Suzuki 750 GSX RW 1992

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Beste medeforummers,

Heeft iemand ervaring met het laten branden van beide lampen op de motor ?

ZO ja, is er een schemaatje van of iets dergelijks..

Wou ene lamp dimlicht+ grootlicht , en andere stadslicht + (schakelbaar) dimlicht en grootlicht..

Suggesties ??
 
Ik heb een '95 gixxer 750 met origineel één H4-pit (dim+groot) en één H1-pit (alleen groot). Die H1-pit heeft natuurlijk maar twee aansluitingen, maar de originele connector die op deze lamp zit, heeft er drie. Ik heb voor de gein daar ook eens een H4 ingedrukt en waarempel: 2x dim en 2x grootlicht. Alleen: Die H4 past niet in de H1 reflector (tenminste zonder ingrepen dan). Ik zou dus alleen even de reflector operatief onder handen moeten nemen, maar electrisch zou ik er niets voor hoeven te doen. Misschien is dat bij jouw '92 ook al zo?
 
Op de nieuwe Varadero :} zit zelfs geen schakelaar meer om je lampen aan en uit te zetten, ze branden zodra het kontakt wordt ingeschakeld. Het enige wat er voor de verlichting nog op zit is een knopje voor groot licht. Misschien kan je ergens aan een schema komen ??
 
Klopt de Soes uit 1992 heeft ook 3 aansluitingen op de H1 lamp, maar in het midden de aansluiting weet nie of die hetzelfde is is DE aansluiting voor de lamp..

Heb zelf ook ff onderzocht inderdaad, de klem voor de H1 lamp is helaas anders dan de H4..

Bah..

Nou ja ff zoeken naar ene oplossing
 
Terug
Bovenaan Onderaan