Belgen rit 1000 bochten

nog aant denken over een poll titel

  • Ik ga onvoorwaardelijk mee.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ga enkel mee als er koffie is.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik wil wel, maar kan niet.

    Stemmen: 1 9,1%
  • Ik kan een rit van deze omvang niet aan.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik ben op reis.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal hier ook iets van mij laten horen.

Ik heb donderdag op weg naar huis een stuk van de 1000 bochten rit gereden en het was echt om je duimen bij af te likken. Perfect asfalt, mooie uitzichten en de ene bocht na de andere.

Als deze rit ooit echt moest gereden worden ga ik direct mee.
 
Ik wil ook zeker mee! Zou ze eventueel wel willen combineren met een avondje camping of hotel de dag ervoor, liefst wanneer ze eens zeker goed weer geven.
 
Zal er zeker eens van komen :Y

Juist ne zot vinden die wilt organiseren he :X
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hier ook iets van mij laten horen.

Ik heb donderdag op weg naar huis een stuk van de 1000 bochten rit gereden en het was echt om je duimen bij af te likken. Perfect asfalt, mooie uitzichten en de ene bocht na de andere.

Als deze rit ooit echt moest gereden worden ga ik direct mee.


mag ik dan ook eens mee :?
 
Evil kim, je route en enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Een 1000 bochten route!!!
Ik las dat er ook niet belgen mee mochten doen? In dat geval zou ik graag mee willen rijden.
Maar kan dat dan op een zaterdag of zondag gereden worden?
Ps. ik versta ook belgs en desgewenst klap als een belgs.
 
Het was plezant maar toen ik thuiskwam verschoot ik wel even van de maximumsnelheid die ik onderweg gereden had

Topsnelheid%20Zumo.JPG
 
Evil kim, je route en enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Een 1000 bochten route!!!
Ik las dat er ook niet belgen mee mochten doen? In dat geval zou ik graag mee willen rijden.
Maar kan dat dan op een zaterdag of zondag gereden worden?
Ps. ik versta ook belgs en desgewenst klap als een belgs.


Wel we hebben al eens een poging ondernomen, maar toen zijn we er niet aan toegekomen, mede door het weer en de vele omwegen die we gemaakt hebben.

Maar we doen zeker nog eens een poging. Wanneer dit zal zijn weet ik nog niet, maar normaal zal het op een zondag vallen. *O*
 
Evil kim, ik hou me aanbevollen, als er weer eens gereden wordt. Wel op een zaterdag of liever zondag. Ik zal dit topic in de gaten houden.

groetjes Gijs
 
Waarom niet gewoon zaterdagavond al vertrekken en ergens in de buurt van de startplaats blijven slapen? Mensen die dat kunnen/willen zouden dan zondagavond op dezelfde plaats kunnen blijven slapen en de rest kan naar huis rijden.

Btw, het is voor mij nog ff afwachten wanneer ik m'n motor terug heb en er eens een echt lange rit mee kan doen als test maar ik ben wel geïnteresseerd om mee te gaan als de datum me past.

Die L vijs ik er dan wel af O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan