^^^ Belgentopic: Wieke Tingels Part 65: waar alle vrouwen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W hello,

nog niemand iets van vke gehoord :? , na vanmiddag heb ik ook niks meer gehoord toen was alles inorde voor haar pracht machine :Y

ze heeft smaak da kan ik zeggen ,meer ni want dan ist ambras :X
 
ben bekaf,

eerst een week de vroege gehad,
net even op en neer naar Eindhoven om me dochter op te halen.
Nu flinke wallen onder mijn ogen B|
 
Ik heb de laatste maanden in nogal wat auto's gezeten.

Je zal eerst moeten weten dat je eerste auto een botsauto is. Hij dient om ervaring op te doen. Voor een goede botsauto zou ik zeker niet meer dan 6k uitgeven, wat eigenlijk al veel te veel is.

Redelijke prijs- kwalleteitsdingen zijn tojota (yaris bv), honda (civic), peugoot, volkswagen,..

Koop beter geen jonge citroen of renolt, die dingen blijven ongemakkelijk om mee te rijden en in Frankrijkse fabrieken zijn er aanzienlijk meer maandagen dan in Duitslandse of Japansenese :?

Aansluitend op de maandagdinges: als er aan een auto veel kapotging dat nog niet kapot mocht dan zal dat blijven gebeuren.

En afsluitend: auto's zijn voor janetten, mannen rijden met een bmw K75s

Bedankt voor de tips, maar dat van die botsauto om ervaring op te doen... Ik heb mijn autorijbewijs al een paar jaar (langer dan mijn A) en intussen al redelijk wat km's bij elkaar gereden met de auto('s) van mijn ouders. Voordeel is dat die ook bijna 2 keer zo lang is als wat ik van plan ben te kopen, kan er dus alleen maar makkelijker op worden :P

Voorlopig ga ik het meest in de richting van een Yaris 5-deurs 1.4 diesel (met dank aan de tips van hier en van elders) :Y

Btw: zélfs BMW-koffers zijn te klein om al mijn materiaal mee te nemen :N -O-
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips, maar dat van die botsauto om ervaring op te doen... Ik heb mijn autorijbewijs al een paar jaar (langer dan mijn A) en intussen al redelijk wat km's bij elkaar gereden met de auto('s) van mijn ouders. Voordeel is dat die ook bijna 2 keer zo lang is als wat ik van plan ben te kopen, kan er dus alleen maar makkelijker op worden :P

Voorlopig ga ik het meest in de richting van een Yaris 5-deurs 1.4 diesel (met dank aan de tips van hier en van elders) :Y

Btw: zélfs BMW-koffers zijn te klein om al mijn materiaal mee te nemen :N -O-


in een Yaris kan je je materiaal kwijt en in een bmw 1 reeks niet :? :? :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan