Belgische Motovlogger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het wel leuk, De meeste vloggers zetten een clickbait titel / afbeelding neer en het is maar droge meuk om naar te kijken. Jij laat tenminste nog iets zien.

Leuk, subbed :)
 
Maar je registreert je hier dus om bezoekers te trekken? Jij houd daar (hopelijk) reclame inkomsten aan over, maar wat krijgt MF daarvoor terug?
 
Vind het wel leuk, De meeste vloggers zetten een clickbait titel / afbeelding neer en het is maar droge meuk om naar te kijken. Jij laat tenminste nog iets zien.

Leuk, subbed :)

Clickbaits en allerlei schreeuwerige thumbnails zijn inderdaad een trend geworden op YouTube de voorbije jaren. En het werkt ... Maar meestal blijft het dan ook bij een eenmalig bezoek. Mijn bedoeling is om iets te maken waar de mensen iets aan hebben en dat ze dan hopelijk uitkijken naar wat volgt.

Bedankt Chris!
 
Maar je registreert je hier dus om bezoekers te trekken? Jij houd daar (hopelijk) reclame inkomsten aan over, maar wat krijgt MF daarvoor terug?
Het is inderdaad mogelijk om geld te verdienen met je content op YouTube. Maar ik heb ervoor gekozen om geen reclame toe te voegen aan mijn video's. De video's brengen mij dan ook geen cent op. Ik beschouw het als een hobby ;)
 
Het is inderdaad mogelijk om geld te verdienen met je content op YouTube. Maar ik heb ervoor gekozen om geen reclame toe te voegen aan mijn video's. De video's brengen mij dan ook geen cent op. Ik beschouw het als een hobby ;)

Maar nog steeds niet de bedoeling om zo je site promoten op MF. Lees de gedragsregels er maar eens op door.



Buiten dat, volg ik geen blogs/vlogs oid.
 
Maar nog steeds niet de bedoeling om zo je site promoten op MF. Lees de gedragsregels er maar eens op door.



Buiten dat, volg ik geen blogs/vlogs oid.
Heb de gedragsregels niet gelezen geef ik toe. Het was gewoon mijn bedoeling om mijn passie voor motorrijden en vloggen te delen op een forum met eensgezinde zielen. :D De forum gangers kiezen zelf of ze mijn kanaal een bezoekje brengen of niet. Ik krijg er ook in principe niets voor terug dus weet niet echt of dit dan onder promotie voeren valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan