Ben ik dan de enige BMW R1200C rijder???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

J@@ST

MF veteraan
13 mei 2003
1.821
33
Best
Rijd ik al 4 jaar op een BMW R1200C (Cruiser), lijk ik wel de enige te zijn.
Ik heb er nog maar één of twee op de weg gezien, en kom er in diverse forums ook geen tegen.
Is volgens mij toch een prima en eigenzinnige motor.
Waar zijn jullie?
 
Rijd ik al 4 jaar op een BMW R1200C (Cruiser), lijk ik wel de enige te zijn.
Ik heb er nog maar één of twee op de weg gezien, en kom er in diverse forums ook geen tegen.
Is volgens mij toch een prima en eigenzinnige motor.
Waar zijn jullie?

Misschien wel de enige op t forum, maar iig wel een aardige BMW-rijder :+
 
Misschien wel de enige op t forum, maar iig wel een aardige BMW-rijder :+

De echte BMW-rijders zijn altijd aardige en gezellige mensen 8-)
Alleen die klote-artsen enzo die tijdens hun midlife-crisis een BMW-motor (of Harley) aanschaffen... dat zijn degene die het imago van de echte BMW-rijder verpesten B|
 
De echte BMW-rijders zijn altijd aardige en gezellige mensen 8-)
Alleen die klote-artsen enzo die tijdens hun midlife-crisis een BMW-motor (of Harley) aanschaffen... dat zijn degene die het imago van de echte BMW-rijder verpesten B|

En wat voor een imago is dat dan wel??

:+
 
Rijd ik al 4 jaar op een BMW R1200C (Cruiser), lijk ik wel de enige te zijn.
Ik heb er nog maar één of twee op de weg gezien, en kom er in diverse forums ook geen tegen.
Is volgens mij toch een prima en eigenzinnige motor.
Waar zijn jullie?

Een R1200C???? Ow ja dat is zo'n chopper BMW geloof ik!

images


Als Panrijder kan ik op zich een BMW wel billijken, maar deze vind ik toch echt lelijk!
 
En wat voor een imago is dat dan wel??

:+

Oke, ik geef toe, iets verkeerd getypt. Ik bedoel: die artsen enzo bezorgen de BMW rijders een slecht imago. Een imago dat BMW rijders egocentrische figuren zijn.

Waar kun je een echte BMW rijder herkenen? Echte BMW rijders groeten :)
En oja... echte BMW rijders zijn motorrijders in hart en ziel, itt die rijkeluis figuren :r
 
Tis een leuk fietsje hoor (heb em bij de laatste OBT mogen aanschouwen), maar ik ben bang dat ie een beetje te duur is voor mij.

Zie ze iig niet vaak rijden (nooit eigenlijk :P )
 
Ik zie ze tocg wel rijden hoor.. en niet steeds dezelfde!!!

Maar eigenlijk vind IK ze niet mooi.... maar dat is iets persoonlijk... :9
 
Rijd ik al 4 jaar op een BMW R1200C (Cruiser), lijk ik wel de enige te zijn.
Ik heb er nog maar één of twee op de weg gezien, en kom er in diverse forums ook geen tegen.
Is volgens mij toch een prima en eigenzinnige motor.
Waar zijn jullie?


Ik heb er laatst ook nog 1tje gezien bij Safe Zoetermeer, wilde zijn bmw inruilen maar uiteindelijk voldeed nix aan zijn eisen voor zover ik weet :?
 
Tjonge, ik ben geen yup of arts of iets dergelijks, ik heb jaren Honda VT1100 gereden, en dacht ik koop een Harley.
Maar toen kwam ik deze tegen, love at first side, en dat was wederzijds :)
Je kunt 'm mooi vinden of niet, maar het is een heerlijke toerbuffel met veel power en ééntje die er dan echt anders uitziet dan alle andere :P
 
Ik ken wel iemand met zo een brommert. :)

en ik vind die machines vet cool en nog eens gaaf ook. Moet dit topic niet naar choppers en custom bikes, de zg kelder va ndit forum. Dat die modo's dat niet meer snappen, zeker een nieuwe. :X
 
Vind het wel een mooi ding tussen al die Japanse Vhoppers, heb je er JP goyu al eens mee bezig gezien?? Vet !!


Zie ze ook niet veel eigenlijk
 
Ik ken wel iemand met zo een brommert. :)

en ik vind die machines vet cool en nog eens gaaf ook. Moet dit topic niet naar choppers en custom bikes, de zg kelder va ndit forum. Dat die modo's dat niet meer snappen, zeker een nieuwe. :X

Ben daar zelf ook nog niet uit :? is niet een choppert (want dat ken ik al) maar voor velen ook niet een echte toer.
Voel me hier tov beter thuis :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan