beschadigde ZX6R '09 racekuipen

DragonRider

MF veteraan
13 mrt 2007
6.547
2
Rotterdam
aangeboden, t.e.a.b, (dus doe een bod, en ze zijn van jou :P )

3x groene Topkuip (varierend van lichte tot medium schade)
1x zwarte onderkuip (lichte schade)
2x zwarte kontkuip (lichte schade)


Kont 1
Afb0024.jpg

Afb0025.jpg

Afb0026.jpg

binnenkant:
Afb0027.jpg


Kont 2
Afb0028.jpg

Afb0029.jpg

Afb0030.jpg

Afb0031.jpg

binnenkant:
Afb0032.jpg


Topkuip 1
Afb0033.jpg

Afb0034.jpg

Afb0035.jpg

Afb0036.jpg


Topkuip 2
Afb0037.jpg

Afb0038.jpg

Afb0039.jpg

Afb0040.jpg

Afb0041.jpg


Topkuip 3
Afb0042.jpg

Afb0043.jpg

Afb0044.jpg

Afb0045.jpg


Onderkuip:
Afb0046.jpg

Afb0047.jpg

Afb0048.jpg

Afb0049.jpg

Afb0050.jpg

Afb0051.jpg


elk kuipdeel heeft maar aan één kant schade.

hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn O-)

PB of nulzesviervijfnulviernuleenzesnegen :)
 
Laatst bewerkt:
Hey Ivar zo vaak ben jij toch niet onderuit gegaan of ???

Grt Demir

een dikke kick trouwens
 
Hey Ivar zo vaak ben jij toch niet onderuit gegaan of ???

Grt Demir

een dikke kick trouwens


nee, ben niet zo vaak onderuit gegaan (dit jaar 2x) maar elke keer als ik ga liggen knoop ik er nieuwe op, (ik heb zelf geen tijd om de te herstellen, anders zou ik dat zeker doen) en belanden de oude in de achtertuin... Me pa is de slopert, die ging 3x liggen.

en aangezien me ma het zat was tegen die kuipen in de achtertuin aan te kijken, probeer ik nu iemand anders ermee blij te maken. Misschien dat iemand er nog een leuk projectje van wil maken, of goedkoop race-kuipen zoekt...
lukt dat niet, dan gaat er eentje door midden, en aan de wand als een soort schilderij, en de rest in de container... al is dat wel erg zonde -O-
 
nee, ben niet zo vaak onderuit gegaan (dit jaar 2x) maar elke keer als ik ga liggen knoop ik er nieuwe op, (ik heb zelf geen tijd om de te herstellen, anders zou ik dat zeker doen) en belanden de oude in de achtertuin... Me pa is de slopert, die ging 3x liggen.

en aangezien me ma het zat was tegen die kuipen in de achtertuin aan te kijken, probeer ik nu iemand anders ermee blij te maken. Misschien dat iemand er nog een leuk projectje van wil maken, of goedkoop race-kuipen zoekt...
lukt dat niet, dan gaat er eentje door midden, en aan de wand als een soort schilderij, en de rest in de container... al is dat wel erg zonde -O-

Hahahaha ze had anders wel hele sportieve bloempotjes van kunnen maken.

Maar beste mensen Polyesther repareren is heel erg makkelijk heb het heel vaak zelf gedaan met reparatie setje van de Praxis kost 15 euries.

Enige wat moet gebeuren is om de scheuren wat meer hars te gebruiken om het te verstevigen. dan weer plamuren, schuren en spuiten.
Als ik een zx6r had zou ik ze allen echt overnemen van je.

Grt.
 
Hahahaha ze had anders wel hele sportieve bloempotjes van kunnen maken.

Maar beste mensen Polyesther repareren is heel erg makkelijk heb het heel vaak zelf gedaan met reparatie setje van de Praxis kost 15 euries.

Enige wat moet gebeuren is om de scheuren wat meer hars te gebruiken om het te verstevigen. dan weer plamuren, schuren en spuiten.
Als ik een zx6r had zou ik ze allen echt overnemen van je.

Grt.

kopen, opknappen en verkopen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan