Beslissing genomen, en zo heb ik nu toch een VTR !

Asteroid9

MF veteraan
14 feb 2004
5.572
0
Rijnsburg
Als vervolg op mijn vorige topic omtrent de keuze tussen een TL1000 of een VTR1000:
Met mijn 2 meter paste ik dus echt niet op een TL1000, dus de keuze was snel genomen.
Vandaag heb ik een gele VTR1000 Firestorm uit 1997 gekocht!

Een nette motor, leuke uitlaten van onbekend merk, 28.000km, hugger, smoke ruitje, kleine knippers en nog wat dingetjes.
Nog te doen: andere tankpad, andere kentekenplaathouder, kettingspanners preventief vervangen en op de Dyno (dip in het middengebied is beroerd)

En hoe dat nou rijd? Errrrrg leuk! Volledig anders dan mijn VFR750 uit '89...
Duidelijk veel scherper sturend, en die dikke twin rijd ongemerkt toch erg hard.
Daar moet ik nog even aan gaan wennen, als je rustig lijkt te rijden geeft de teller heel wat anders aan... O-)
De VFR laat dat met het motorgeluid wat duidelijker merken! :)

Hier dan maar wat foto's...

Vtr-1.JPG


Vtr-2.JPG


Vtr-3.JPG
 
mooie fiets, heb toevallig ook vandaag een vtr van 2001 gekocht. *D

En morgen ga ik eens lekker gummen :]
 
Je moet de naam van het plaatje zelf invoeren, niet de html pagina waar hij in staat :)

Leuk ding, veel plezier ermee!
Hier zijn jouw foto's in elk geval!

P1010002_JPG.jpg


P1010003_JPG.jpg


P1010004_JPG.jpg
 
Tja, er zijn meer motoren die ik erg leuk vind, maar met die 2 meter en extra lange poten van me pas ik er meestal niet op! :(

Dus toen ik de keuze voor een VTR maakte moest het wel een gele worden, in combinatie met de carbon dempers en de zwarte hugger... :9~
Hij gaat in elk geval nog op de Dyno, want hij lijkt niet lekker op de dempers afgesteld te zijn, maar dat komt allemaal helemaal goed!

Momenteel heb ik er 1 probleempje mee, als er iemand wat weet?
Gezocht: koelfan VTR 1000 Firestorm - 1997
 
Tja, er zijn meer motoren die ik erg leuk vind, maar met die 2 meter en extra lange poten van me pas ik er meestal niet op! :(

Hahaha dat probleem had ik dus ook. ;)

Ik heb ook een gele Firestorm gehad die ik vanwege samenwonen helaas heb moeten verkopen...
Ik vond het een erg fijne motor, waar ik veel plezier mee heb gehad.
Inmiddels heb ik weer wat geld gespaard, vandaar dat ik zaterdag weer voor een Firestorm ga kijken ! *D *D

Veel rijplezier gewenst :]
 
Zo, dat was lekker touren vandaag!
Als een echte poser mijn rondje Noordwijk - Zandvoort maar ff gedaan.

Zo'n geel ding valt toch wel op, ik zie allemaal mensen omkijken!
Kan natuurlijk ook aan die dempers liggen :P
 
Hahaha dat probleem had ik dus ook. ;)

Ik heb ook een gele Firestorm gehad die ik vanwege samenwonen helaas heb moeten verkopen...
Ik vond het een erg fijne motor, waar ik veel plezier mee heb gehad.
Inmiddels heb ik weer wat geld gespaard, vandaar dat ik zaterdag weer voor een Firestorm ga kijken ! *D *D

Veel rijplezier gewenst :]


Het is nog steeds een fijne motor Kleef ;)
 
Hey gast, veel plezier met je nieuwe scheurijzer, ik zie je vast wel binnenkort weer 's voor een toertje!
 
Hey gast, veel plezier met je nieuwe scheurijzer, ik zie je vast wel binnenkort weer 's voor een toertje!

Je weet het, ik rijd in jouw regio rond!
En dit enorm opvallende gele ding zie je echt niet over het hoofd! *D

Word wel eens tijd voor wat nieuwe motormeetings trouwens, gaat helemaal goed komen...
 
Gefeliciteerd,
toch de goede keuze gedaan ;)

wordt wel weer eens tijd voor een VTR rit dus })

p.s. het zijn volgens mij Shark dempers, wel lekker :9
 
Huh? Hoor ik een VTR rit? Waar? *D

Die dempers zal ik nog eens onderzoeken op merkjes, ik wil toch de bochten nog even netjes polijsten.
Geluid is wel duidelijk, maar niet keihard, vind het wel best zo...
 
Je moet de naam van het plaatje zelf invoeren, niet de html pagina waar hij in staat :)

Leuk ding, veel plezier ermee!
Hier zijn jouw foto's in elk geval!

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

ligt het aan mij of is dat kontje scheef :?
lijkt net alsof die veel verder naar links hangt als de rest van de motor, ook de kentekenplaat hangt scheef vergeleken met het wiel lijkt het wel.

verder nette fiets hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan