Als vervolg op mijn vorige topic omtrent de keuze tussen een TL1000 of een VTR1000:
Met mijn 2 meter paste ik dus echt niet op een TL1000, dus de keuze was snel genomen.
Vandaag heb ik een gele VTR1000 Firestorm uit 1997 gekocht!
Een nette motor, leuke uitlaten van onbekend merk, 28.000km, hugger, smoke ruitje, kleine knippers en nog wat dingetjes.
Nog te doen: andere tankpad, andere kentekenplaathouder, kettingspanners preventief vervangen en op de Dyno (dip in het middengebied is beroerd)
En hoe dat nou rijd? Errrrrg leuk! Volledig anders dan mijn VFR750 uit '89...
Duidelijk veel scherper sturend, en die dikke twin rijd ongemerkt toch erg hard.
Daar moet ik nog even aan gaan wennen, als je rustig lijkt te rijden geeft de teller heel wat anders aan...
De VFR laat dat met het motorgeluid wat duidelijker merken!
Hier dan maar wat foto's...
Met mijn 2 meter paste ik dus echt niet op een TL1000, dus de keuze was snel genomen.
Vandaag heb ik een gele VTR1000 Firestorm uit 1997 gekocht!
Een nette motor, leuke uitlaten van onbekend merk, 28.000km, hugger, smoke ruitje, kleine knippers en nog wat dingetjes.
Nog te doen: andere tankpad, andere kentekenplaathouder, kettingspanners preventief vervangen en op de Dyno (dip in het middengebied is beroerd)
En hoe dat nou rijd? Errrrrg leuk! Volledig anders dan mijn VFR750 uit '89...
Duidelijk veel scherper sturend, en die dikke twin rijd ongemerkt toch erg hard.
Daar moet ik nog even aan gaan wennen, als je rustig lijkt te rijden geeft de teller heel wat anders aan...
De VFR laat dat met het motorgeluid wat duidelijker merken!
Hier dan maar wat foto's...