Betreft !Pepe!

Damn '(
Pepe, ontzettend veel sterkte met alles... Ik hoop dat je de kracht weer kunt vinden om hier samen met je vrouw en kinderen uit te komen. En natuurlijk ook heel veel sterkte voor je vrouw en je kinderen!

:^

Had het niet beter kunnen verwoorden,... :o
 
Kan jullie allemaal enkel heel veel sterkte en alle kracht toe wensen. Hoop dat jullie het allemaal redden en dat jullie allemaal kunnen praten met elkaar. Veel sterkte..
 
Fuck! Pepe, wat krijgen we nou :(
Ik ben geschokt jongen. Ik hoop dat alles goed komt, of in ieder geval zo goed als mogelijk is. Sterkte en beterschap. My thoughts are with you.
 
Peter kerel, je hebt me aardig laten schrikken.
Ik snap nu het telefoongesprek dat ik met Thor heb gehad.
Ik kan niet meer zeggen dan je heel veel kracht en beterschap te wensen.
En Anja en de kinderen heel veel sterkte de aankomende tijd.
 
Ik hoorde dit bericht ook vanochtend, erg aangrijpend. Erg veel sterkte aan Pepe en familie toegewenst!
 
Fuck-a-duck man.....net als vele anderen ben ik er wel even stil van...IK nog wel...jeemigdepemig, ken Pepe alleen van op het forum, maar desondanks schrik ik hier wel heftig van zeg...

Vooral vrouw en kinders erg veel sterkte, want dit zijn gebeurtenissen die je de rest van je leven niet zal vergeten. Pepe natuurlijk ook erg veel sterkte met revalideren en de draad van het leven weer oppikken!

-O-
 
heel veel succes met revalideren. Ik hoop dat je weer een stukje lol in het leven kan vinden, maar dat is niet voor iedereen altijd even makkelijk te vinden.
 
:o

Anja, Peter en kids: ontzettend veel sterkte de komende tijd. Ik wens jullie heel veel succes tijdens het herstel- & revalidatietraject en hoop dat jullie je leven op een redelijk normale manier weer vorm kunnen geven als dit alles achter de rug is
 
Shit! lees het nu net.

.......zal maar zwijgen, iedereen heeft het al gezegd....

Heel veel sterkte de komende tijd voor Peter, Anja en dochters!!


dit had ik nooit verwacht, hier doe ik dan maar beter het zwijgen toe.

Sterkte!! Hou je taai.
 
Damn '(
Pepe, ontzettend veel sterkte met alles... Ik hoop dat je de kracht weer kunt vinden om hier samen met je vrouw en kinderen uit te komen. En natuurlijk ook heel veel sterkte voor je vrouw en je kinderen!
zoals spider het al zei


woorden schieten te kort, heel veel sterkte allemaal
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan