big bike meeting

ik rij mee met de BBm

  • ik rij wel mee.

    Stemmen: 13 76,5%
  • ik rij niet mee

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

big bull 1400

MF veteraan
15 mrt 2006
7.706
1
hangt er vanaf waar ik ben
op 10 juli zal er een big bike meeting gehouden worden voor de old school big bikes.
dit jaar organiseren de jongens van de CB club de meeting.
het gaat om big bikes zoals de CB 1000/1300,gsx 1400,yammie xjr1200/1300 en kawa zrx.
geef je hier op

verzamelen tussen 10 en 11 ff babbelen,elkaars motor afkraken :+ ;) ik bedoel bewonderen :Y :Y en dan...
Vertrek toertocht om 12:00 uur (GEWIJZIGD!)vanaf McDonalds Maanlander 30 te Amersfoort (bij afslag A1 Amersfoort Noord). Tussenstop Wijk bij Duurstede? Eindstop Loosdrecht / Loenen ad. Vecht? Ruimte voor improvisatie!



honda cb1000/1300:
1 president super four.
2 redeemer(+duo)(doet zijn best er te zijn) +evt 1200 bandit )
3 pek
4 nare agrarier
5 Gerben Dam
6 Peter v/d Tillart
7 Bennie Wiesman (aka Aaarnoud Weidenaar)
8 Martin vdBerg (ovb)
9 madmax Prof Dr. Wheelie! :?

suzuki gsx 1400:
1 big bull 1400
2 herman vuurens
3 marco 1978(ovb)
4 joop 0700
5 Black bull (+duo)
6 maickel 74
7 bigbullbas
8 big suzie

yamaha xjr 1200/1300:
1 type R(ovb)
2 nelis D + 2maatjes


kawasaki zrx:
1 ZRXman

honda x11
1 big scale 62
2 maatje bigbullbas
 
Laatst bewerkt:
okidoki.zodra er meer bekend is zoals tijd aanvang evt.lengte van de route ed horen we het graag

Ik denk er aan om onze (ivm. regen geannuleerde) seizoensopener van 3 april in te zetten :Y maar de voorrijder (Peter / Pek) is nu op vakantie dus die moet daar nog wel mee instemmen. Als hij het er mee eens is dan wordt het;

Vertrek toertocht om 12:00 uur (GEWIJZIGD!)vanaf McDonalds Maanlander 30 te Amersfoort (bij afslag A1 Amersfoort Noord). Tussenstop Wijk bij Duurstede? Eindstop Loosdrecht / Loenen ad. Vecht? Ruimte voor improvisatie!
*O* :] *O*
 
Laatst bewerkt:
ik ben er met een ovbtje ,

begin 4 juli bij mn nieuwe werkgever dus moet even aan kijken hoe mn nieuwe rooster er uit komt te zien :) , als ik vrij ben ben ik er bij *D :]
 
Ik wacht af om mij definitief in te schrijven.
De GSX 1400 club heeft een rit gepland op 10 juli of op 3 juli.
Scrijf me maar in met ovb.
Ik laat nog wel iets weten Aart.

GSX 1400 groeten,
Jean.
 
Laatst bewerkt:
Ben d'r bij. Met duo waarschijnlijk ;-)
Mits het niet gaat sneeuwen of ijzelen.........
 
Ik wacht af om mij definitief in te schrijven.
De GSX 1400 club heeft een rit gepland op 10 juli of op 3 juli.
Scrijf me maar in met ovb.
Ik laat nog wel iets weten Aart.

GSX 1400 groeten,
Jean.

Jullie club weet al sinds begin van dit haar dat 10 juli de BBM zou komen dus ik dènk dat dat de rit is die ook bij jullie gepland staat? :Y :?
 
Laatst bewerkt:
Als ik positief bericht op m'n zojuist verstuurde vrij-aanvraag krijg dan ben ik er dus bij!

Inclusief de welbekende Cbvriendin als bijrijder!

8-)
 
is een beetje een moeilijk verhaal.maar naar het schijnt lijkt (of is)de motor van nelis op een motor die ooit is gestolen van 1 van onze 1400 coureurs.heel gedoe vorig jaar met politie ed.het schijnt dus nog steeds te spelen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan