BigTwin Bikeshow 2010

Hakkers

MF veteraan
10 feb 2008
3.546
0
plaats foto's, deel meningen, vertel uwe verhalen!!

en vraag natuurlijk naar foto's als je zelf zo dom bent geweest om ze niet te maken.
ik trap wel af :) iemand foto's van die bruine Triumph bonneville die bij de triumph stand stond?
 
Zo, was een mooi dagje. Niet echt veel spectaculaire dingen gezien, maar goed vermaakt.
 
geld voor mij ook :) was mooi daggie, maar niet veel geks gezien.
 
1153249297_6_Jj7w.jpeg


1153249119_6_enhL.jpeg
 
gisteren dus geweest.

Stonden toch wel paar leuke fietsjes...

buiten, leuk lowbudget xs'je:
bigtwinbikeshow001.jpg


mijn favorieten de bikes van Iron Pit, Ronnie weet echt wel waar hij mee bezig is! ech een supervakman!
bigtwinbikeshow019.jpg

bigtwinbikeshow015.jpg


Leuk savge project:
bigtwinbikeshow017.jpg

bigtwinbikeshow016.jpg


Erg gaaf zijspan:
bigtwinbikeshow013.jpg

bigtwinbikeshow006.jpg


nog wat andere leuke fietsen:
bigtwinbikeshow003.jpg

bigtwinbikeshow004.jpg

bigtwinbikeshow010.jpg

bigtwinbikeshow014.jpg

bigtwinbikeshow020.jpg

bigtwinbikeshow018.jpg


wat leuke auto's
bigtwinbikeshow011.jpg

bigtwinbikeshow008.jpg

bigtwinbikeshow007.jpg
 
dat zijspan was idd ook een gaaf ding, maar ik had liever de motor haha en die Lynxs was ook een mooi ding. die Bobbers vind ik gaaf, choppers minder.
 
was wel gezellig...vond alleen jammer dat die pickup een erg slechte striping had.....verder wel leuke dingen gezien....een gruwelijke paint op zo'n zero style bike...koikarper etc in flakey...erg gaaf en mooi gedaan..
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag de Veterans bedanken voor de geweldige bar! Beste plekkie van de beurs.

(En onze banner natuurlijk...)

full
 
Het valt nog wel mee... tenminste voor mij dan he.. keb al niet zo'n groot hoofd :+ . Dit soort helm moet je niet online kopen want de binnenvoering is redelijk dik, je moet gewoon ff passen.
 
vrees wel dat als oom agent je ziet je wel iedere keer naar de kant moet..
stoppen helmpje af..
"ja meneertje, iedereen kan wel een labeltje in een intertoys helmpje plakken he?"

kan je weer de staatskas spekken..
 
vrees wel dat als oom agent je ziet je wel iedere keer naar de kant moet..
stoppen helmpje af..
"ja meneertje, iedereen kan wel een labeltje in een intertoys helmpje plakken he?"

kan je weer de staatskas spekken..


En effe gelijk kijken waarom er geen knippers op zitten, uitlaat en je parpieren, die thuis leggen. kassa.
 
En effe gelijk kijken waarom er geen knippers op zitten, uitlaat en je parpieren, die thuis leggen. kassa.

afgelopen zondag bij BT moest ik lachen er stond 2 agenten buiten te "monitoren" ik stond samen met HaBSu achter de groep motoren van Deamons MC. 1 MC lid zag dat en doe voor de ogen van de agenten een burnout, en agenten durven gewoon niet in te grijpen O-)
 
afgelopen zondag bij BT moest ik lachen er stond 2 agenten buiten te "monitoren" ik stond samen met HaBSu achter de groep motoren van Deamons MC. 1 MC lid zag dat en doe voor de ogen van de agenten een burnout, en agenten durven gewoon niet in te grijpen O-)

Je mag toch wel effe je achterband een beetje opwarmen. Voor het betere gripwerk. 8-)
 
iemand een idee van welke bouwer die bruin beige tracker was, grote smalle wielen en hele bijzondere remmen (leren riem om een stalen wiel)

ding stond in de hal rechts van de ingang meteen in het eerste blok fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan