BigTwin Bikeshow 2010

afgelopen zondag bij BT moest ik lachen er stond 2 agenten buiten te "monitoren" ik stond samen met HaBSu achter de groep motoren van Deamons MC. 1 MC lid zag dat en doe voor de ogen van de agenten een burnout, en agenten durven gewoon niet in te grijpen O-)

Ja,was leuk om te zien.
Waren met genoeg man met de motor :]
 
de belastingdienst stond bij de uitgang trouwens nog kentekens te fotograferen
 
idd :P

en die mannetjes van de belastingdienst mochten willen dat ze die motoren konden betalen :+
daarom staan ze daar jaloers foto's te maken, om vervolgens thuis de vrouw te vertellen wat voor gave dag ze wel niet hebben gehad.

_O-
 
ben al eens helemaal doorgelicht door die knakkers..
zij vonden het niet mogenlijk dat ik 2 harleys en een yamaha had gezien mijn inkomsten..
:(

kan je vertellen.. ze zijn erg grondig als ze er een paar mannetjes opzetten..
B|

maar, ze weten nu dat je met sparen ook speelgoed kunt kopen *D
zelfs netjes excuses gehad..

maar toch.. is niet leuk om als crimineel doorgelicht te worden.. :N
 
had je geen harley moeten kopen maar een paar honda's. Had je dat gezeik ook niet gehad :+
 
:Y :Y :Y
reed samen met een maatje op zijn intruder..hij kon gewoon doorrijden. B|

dat bedoel ik dus :)

we hadden ze hier vandeweek ook al staan. m'n broertje is een eigen bedrijf begonnen en ze vroegen zich af hoe het toch kon dat hij gelijk met Mini's begon te handelen en niet met afgetrapte corsa's. alles netjes uitgelegd, die mensen een paar bakken koffie gevoerd en het was helemaal in orde :)
 
Dan hebben ze mijn barrel geknipt,worden ze niet echt wijzer van denk ik.
S6002992.jpg

Zo jatten ze je sportster niet zo gauw,met een auwe gs aan de ketting _O-
 
Wel lekker op de oprit geparkeerd ook |(

Klopt,er was plek genoeg en we stonden eerst 5 meter terug.
Toen zag ik op die onduidlijke borden dat het invalide parkeerplaatsen waren waar we stonden.
Toen de motoren naar voren geduwd. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan