Bikers Classics 2008, wie gaat er naar toe?

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Even een beetje "ik ben nieuwsgierig wie er ook allemaal komen" topic dus. Ondergetekende gaat wel die kant op in ieder geval met nieuwe camera waar dus meer dan de tot nu toe 17 foto´s opkunnen :Y
full
 
Ik ben er ook bij en heb er ontzettend veel zin. Vandaag de bevestiging binnen gekregen.

Ik zal er zijn me deze
GroteFoto-BRAY38WD.jpg


Honda VF750F waar van op dit moment nog het blok uit elkaar ligt :X
 
Ben net terug, het was weer de moeite. Toch 1 puntje van kritiek: 15 euro extra betalen voor de pitwalk, gewoon belachelijk. 4 euro parking, 25 euro inkom en dan nog eens 15 euro voor die pitwalk, dat vind ik er toch wel over.
 
Ben net terug, het was weer de moeite. Toch 1 puntje van kritiek: 15 euro extra betalen voor de pitwalk, gewoon belachelijk. 4 euro parking, 25 euro inkom en dan nog eens 15 euro voor die pitwalk, dat vind ik er toch wel over.

Ben ook net terug , maar de kritiek is niet geheel terecht vind ik.
Het parkeren is inclusief het overnachten , heb ik 2 nachten gedaan met de camper.
Uurtje parkeertarief in de stad is onderhand duurder.
Het entree bedrag van 25 euro is voor drie dagen , het is wel vreemd dat als je 1 dag gaat ook hetzelfde bedrag moet neertellen.
Vwb de pitwalk dat is dus absurd om daar 15 euro voor te vragen en het betrof alleen
het gedeelte vanaf halverwege de pits tot aan beneden.
Wij zijn vanuit het rennerskwartier gratis door een pitbox gegaan , er werd niet gecontroleerd en ik heb de mooiste foto's kunnen maken.
Zal later hiervan wel wat plaatsen.


gr.René
 
Ben ook net terug.
Was de moeite waard hoor alleen idd €15,- voor die pitwalk is wel een beetje TE.
Ik heb er wel de hele dag mee in alle 2 de pitstraten kunnen lopen van voor tot achter en ben ook regelmatig gecontroleerd.

Grtz Mats
 
Laatst bewerkt:
Wat nog veel belachelijker was: vrijdag en zaterdag mocht je gewoon gratis de pits in...
en dat heb ik gelukkig gedaan.
Moraal van t verhaal: minstens 2 dagen gaan.
Foto's komen online op mn website 8-)
 
Vandaag ook in Francorchamps met m'n zoon geweest , niets van gemerkt dat er extra betaald moest worden voor de pitstraat. Overal rond gelopen en foto's gemaakt.

afbeelding078tq3.jpg
 
Hier nu ook net terug, we hebben er nog een nachtje bijaangeplakt (hotel was errrg gezellig) Die controles kon je makkelijk omzeilen trouwens door via een openstaande pitbox naar binnen te sneaken, lukte soms wel soms niet maar ben wel overal geweest gelukkig. Heb verschillende foto´s gemaakt die ik hier zal plaatsen (morgen, ben beetje brak nog). Al met al een geslaagd weekeinde ondanks 2 lekke banden :( , benelli tornado met laadproblemen :( :( en carbs die er in ene los achter hingen :( :( :( (bij een niet nader te noemen XS piloot O-) ). Op het moment even balen, maar als je 80 bent kun je tenminste tegen je buurman in het verzorgingshuis zeggen dat je in 2008 om 8 uur ,s avonds halverwege Spa nog dmv een 5 cent muntstuk onder de dynamo van een tornado te frutten je de V snaar weer strak om de dynamopoelie kreeg....
 
Wil Hartog en motor
afbeelding006gx3.jpg


Motor van Jan Huberts
afbeelding007uw8.jpg


500cc EN Formule 1 wereldkampioen John Surtees
afbeelding048rh3.jpg


Motor van Jack Middelburg
afbeelding010hk4.jpg


Motor Randy Mamola
afbeelding011lf5.jpg


Luigi Taveri
afbeelding029xt2.jpg


Freddie Spencer
afbeelding061te0.jpg


Giacamo Agostini
afbeelding076eh9.jpg


Spencer, Agostini, Mamola
afbeelding084ny3.jpg


Mamola en zoon (mocht motor vasthouden)
afbeelding087vi9.jpg


Ago 1
afbeelding097ji6.jpg
 
Ik was er ook en liep tegen deze vierpitter aan in de Yamaha tent op parkeerplaats 1.
Mezelf gelijk laten verenigen met deze bike:
img0895wv1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan