bikers Wreck...... to Riches

Da kunde gij hendig.....misschien da lukelekuuk ok nog fkes vubij kumt gestiefd ?
Loat mar wete...zet ik un tas koffie.

Me wa geluk he Agniet unne cake vur ons gebakke...
 
Da kunde gij hendig.....misschien da lukelekuuk ok nog fkes vubij kumt gestiefd ?
Loat mar wete...zet ik un tas koffie.

Me wa geluk he Agniet unne cake vur ons gebakke...

ak et vur elkoar krèg kom ik soaves ok ekkes langs, moet wereke op d'n dag hè.
dieje keeek kump wel goe, zonne boerekeek, lekker wonne :W
 
ak et vur elkoar krèg kom ik soaves ok ekkes langs, moet wereke op d'n dag hè.
dieje keeek kump wel goe, zonne boerekeek, lekker wonne :W

t wor tiet da gullie wer is ien 't Gendste oankomme..t blief hier angsvallig stil en da's krek de bedoeling nie, We'j hemme ok keek en as 't goed is ku'j ok nog een kumke zaksel kriege, of een echte Gendtse krujjebitter...

OJa..Ron, he gej da zitfabrieksel al ien mekoar gestik ? En Pol, we motte de veurvurk ok nog een keer wissele, 't wur tiet vur een crossover van vurkpote...
(mok 'm natuurlijk ers wel politoere...en neje ringe d'r ienpoffe mar da kum goe..a'we tiet van leve hemme)
 
Nope.... geene fotoo's..

De niet nader te noemen fotograaf...is na het nuttigen van een met liefdevolle hartige gebakken cake, op de bank in slaap gedonderd. :z

Zal zaterdag eens een plaatje schieten en posten.

Jaja, backfire is er vanavond ook... is alleen met zijn gedachten verzonken in de vandaag met de post bezorgde Joe Bar Team 7......Ik herhaal..Joe Bar Team 7...geweldig.
 
Nope.... geene fotoo's..

De niet nader te noemen fotograaf...is na het nuttigen van een met liefdevolle hartige gebakken cake, op de bank in slaap gedonderd. :z

Excuus, excuus.......Dat slapen was een voorbode......Wat ben ik ziek geweest vanacht :o Die cake hou je tegoed hoor :Y
 
Klein probleempje....schetsplaat loopt schuin af, en daarmee ook het steuntje.

Voordat de uitlaaten gemonteerd gaan worden, eerst dit eens oplossen, nu kan ik er nog gemakkelijk bij.

full
 
Is het niet zo bedoeld dat als je met je volle gewicht erop staat, ze ongeveer recht komen? Als ze naar onderen stonden lijkt me trouwens een stuk groter probleem, keil je er geheid af met nat weer O-)
 
Laatst bewerkt:
Hey Marco, beetje met je scherptediepte aan het spelen :),

Over de steuntjes, daar heeft CB750f2 natuurlijk een heel goed punt.
 
Hey Marco, beetje met je scherptediepte aan het spelen :),

Over de steuntjes, daar heeft CB750f2 natuurlijk een heel goed punt.

Ja, mooi gedaan Marco :Y

En idd. die steuntjes; ik zou er niets aan doen. Alleen even kijken of als je er op zit, die steuntjes niet alsnog naar beneden staan met alle gevaren die CB7502 al heeft aangegeven. Beetje afhankelijk van de stevigheid van het schetsplaatje en de steuntjes zelf. Maar al met al: een goed aandachtspunt mannen!
 
Ik zou er in dezelfde vorm een verstevigingsplaatje achter zetten zodat het geheel wat dikker wordt en het één en ander niet zo snel doorbuigt.

Die strip heeft toch al snel de neiging om te torderen.
 
Laatst bewerkt:
Theoretisch geleuter allemaal. Gewoon er op gaan zitten en Backfire laten kijken hoe de stand van die stepjes is, als je zijn laswerk vertrouwt dan kan hij dit ook in een oogopslag zien. Weet je ook meteen wat er precies aan maatregelen nodig is. Film het desnoods :P
 
Kan nie schakelen nie, en nie remmen nie

full


Dan gaan de steuntjes toch omhoog...
 
Hij neemt er wel z'n tijd voor hè oma. Straks zitten we in het bejaardenhuis en dan is dat ding pas klaar O-)
 
Binnenkort moet-tie er wel mee naar de Eifel, en het Leenbrik is ook nog (lang) niet klaar. Nou ja, we hebben altijd wel wat achter de hand voor het geval dat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan