BMW K100RS 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor dat geld kan je tegenwoordig ook een mooie K1200rs kopen........succes
 
Laatst bewerkt:
Dan is t idd een hoge prijs. Ben slechts uitgegaan van de inruilprijs van de dealer met wat ruimte in positieve en negatieve zin en op marktplaats werd ik weinig wijzer van prijzen.

Laten we het anders aanpakken, bieden vanaf 3000 euro. Voor zaterdag niet weg, dan inruilen voor net geen 2800 euro onder de streep (de korting zonder inruil dus verrekend voor de wijsneuzen ;) ).
 
Laatst bewerkt:
3000 euro is nog steeds niet echt marktconform
Een gedeelte van de winstmarge op jouw nieuwe motor kan de dealer nog verrekenen, en hem dan aanbieden voor 1950,-, verkopen voor hooguit 1750,-, en dat is dichter bij de daadwerkelijke marktwaarde. Zo werkt het en daar hoef je geen wijsneus voor te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dan is t idd een hoge prijs. Ben slechts uitgegaan van de inruilprijs van de dealer met wat ruimte in positieve en negatieve zin en op marktplaats werd ik weinig wijzer van prijzen.

Laten we het anders aanpakken, bieden vanaf 3000 euro. Voor zaterdag niet weg, dan inruilen voor net geen 2800 euro onder de streep (de korting zonder inruil dus verrekend voor de wijsneuzen ;) ).
als de dealer je er 2800 euro voor geeft moet je dat meteen doen.
anders moet je de dealer eens naar de korting vragen als je niets inruilt.
deze motor doet tweedehands rond de 2000 euro, ergens zit dus een addertje onder het gras.
 
Ik ben er al wel achter dat de dealer een prima aanbod heeft gedaan. Omgerekend wordt de motorfiets namelijk verkocht voor .. en een beetje euro. Inruilprijs ligt dus nog een stuk hoger.

@Cardan: het wijsneus gedeelte ging over dat de korting zonder inruil al verrekend was en de waarde die ik noem dus de daadwerkelijke prijs voor de motorfiets is.
 
Laatst bewerkt:
hoe je het ook wend of keert 4000/3000/2500 is allemaal te veel voor particuliere verkoop

denk idd tussen de 1600 en 2200 zal de prijs wel liggen

en idd als uw dealer u 2700 geeft zou ik hem maar als een speer van mf.nl afhalen voor dat ie zich bedenkt (de dealer dan heh)

suc6 er mee ps ziet er wel leuk uit voor z,n leeftijd (en weinig km)
 
Ik denk dat de BMW-dealer wel weet wat de waarde voor hem is ;) en hij zal er ongetwijfeld nog iets op kunnen verdienen ook. Hoe? Geen idee, zal wel komen door de relatie die al bestaat tussen klant en dealer.

Nou goed, om het verhaal af te maken zal ik vragen om dit topic te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan