Las in de test in Moto73 dat de koppeling van de nieuwe K1300GT nog steeds niet echt jofel is.
Dit zelfde heeft een vriend van me ook al ervaren toen hij een K1300GT als leenmotor mee kreeg toen zijn K1200GT naar de dealer ging omdat deze soms verhoogd in toeren bleef hangen.
Bij mijn 1200 model van 2007 is de koppeling al 4 keer vernieuwd en het is nog steeds geen fijne koppeling.
Vindt toch dat een merk als BMW zich moet schamen dat zij iets, wat al decennia lang bij alle Japanse, Italiaanse en Engelse merken nagenoeg perfect functioneert, na ruim 3 jaar nog steeds niet goed voor elkaar krijgen.
Begin die Kawasaki 1400GTR toch steeds meer te waarderen, maar vindt hem jammer genoeg niet echt mooi.
Maar soms moet je concessies doen en goede rij eigenschappen boven goede looks laten gaan.
Groeten van iemand die al jaren BMW rijdt maar zo zoetjes aan toch het vertrouwen in het merk begin te verliezen.
Ton
Dit zelfde heeft een vriend van me ook al ervaren toen hij een K1300GT als leenmotor mee kreeg toen zijn K1200GT naar de dealer ging omdat deze soms verhoogd in toeren bleef hangen.
Bij mijn 1200 model van 2007 is de koppeling al 4 keer vernieuwd en het is nog steeds geen fijne koppeling.
Vindt toch dat een merk als BMW zich moet schamen dat zij iets, wat al decennia lang bij alle Japanse, Italiaanse en Engelse merken nagenoeg perfect functioneert, na ruim 3 jaar nog steeds niet goed voor elkaar krijgen.
Begin die Kawasaki 1400GTR toch steeds meer te waarderen, maar vindt hem jammer genoeg niet echt mooi.
Maar soms moet je concessies doen en goede rij eigenschappen boven goede looks laten gaan.
Groeten van iemand die al jaren BMW rijdt maar zo zoetjes aan toch het vertrouwen in het merk begin te verliezen.
Ton
Laatst bewerkt: