motormaniac58
MF veteraan
Alle k1300 's op stal ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De bandjes zijn een paar weken terug van MPR2 opgewaardeerd naar MPR3. Het bevalt ook mij prima. Licht en neutraal sturen bij lage en hogere snelheden.Ik heb nog even op de site van motorbandendiscounter gekeken: 290 euro voor een setje MPR3's. In oktober montage van en op de motor is 25 euro. Ben je dus voor 315 euro helemaal klaar!
Dat doet de BMW-dealer(t) je niet na! Die van mij ging niet lager dan 425 euro ...
Daar kijkt ieder anders tegenaan...ik vond die 1600 helemaal niets waard. Vanuit stilstand 3 x stilgevallen, door die stom werkende electronische gas, die echt een aan/uit werking heeft. Instrumentarium indeling trekt ook op niets, met een knop draaien en dan op een knopje duwen om een instelling te wijzigen, en de ingebouwde GPS zat ook veel te laag. Dan die lelijke LED-verlichting langs voor, net een goedkope Japanner. Ik snap niet dat hier zo goed over gesproken wordt.
En dan zeggen ze tegen me, ben je wel zo een zware motor gewoon...
Nee, ik vind het een gemiste kans
Dirk,
Rijdt er überhaupt iemand op zo'n motor? Naast jou dan, natuurlijk ...
Daar kijkt ieder anders tegenaan...
... smaken verschillen.
Zo is dat !!
Ik vind hem wel mooi. Althans de GT...De GTL vind ik net een maatje te groot......
Toch in de keuze tussen de 1300 en de 1600 kies ik bewust voor de 1300...
Gewoon toch sportiever en net wat handelbaarder...En.....vermogen zat !!
Is hier nog iemand die op zijn k1300 GT een vervanguitlaat heeft ????
Ik vind de standaard pijp zo enorm groot en overweeg een andere...