@ Roelof en Bolten,
Hierbij wat documentatie over de pluggen in het Duits. Mijn R1100RS hoort ook geen plug te hebben. De pluggen zijn is leeg, dwz er worden alleen twee of drie pennen verbonden, wat uiteraard ook met een draad met stekkertjes kan gebeuren (voor het mooie kun je dan later de beste optie als plug kopen). De met de geactiveerde pennen gekozen mappings zijn bedoeld om het motor karakter aan te passen (bvb RS vs RT vs GS) of te voldoen aan wettelijke eisen tav uitstoot, maar ook Kat of geen kat, uitlaat opties etc. inclusief 'geen' plug zijn er 8 opties. Hieronder een overzicht.
http://www.powerboxer.de/images/pdf/zuendung/Codierstecker.pdf. Ik zoek nog naar een derde overzicht dat ik ergens heb, waarin de pen verbindingen gerelateerd zijn aan hun doel. Een ander overzicht krijg ik niet goed hier ingevoegd.
Als Bolten bvb een overjarig model heeft (bouwjaar 93, geregistreerd in 94) dan zou hij geen plug moeten hebben. Wordt ongetwijfeld vervolgd,
Peter
Hierbij wat documentatie over de pluggen in het Duits. Mijn R1100RS hoort ook geen plug te hebben. De pluggen zijn is leeg, dwz er worden alleen twee of drie pennen verbonden, wat uiteraard ook met een draad met stekkertjes kan gebeuren (voor het mooie kun je dan later de beste optie als plug kopen). De met de geactiveerde pennen gekozen mappings zijn bedoeld om het motor karakter aan te passen (bvb RS vs RT vs GS) of te voldoen aan wettelijke eisen tav uitstoot, maar ook Kat of geen kat, uitlaat opties etc. inclusief 'geen' plug zijn er 8 opties. Hieronder een overzicht.
http://www.powerboxer.de/images/pdf/zuendung/Codierstecker.pdf. Ik zoek nog naar een derde overzicht dat ik ergens heb, waarin de pen verbindingen gerelateerd zijn aan hun doel. Een ander overzicht krijg ik niet goed hier ingevoegd.
Als Bolten bvb een overjarig model heeft (bouwjaar 93, geregistreerd in 94) dan zou hij geen plug moeten hebben. Wordt ongetwijfeld vervolgd,
Peter
Laatst bewerkt: