Wat vinden we van de crash bars van Wunderlich?
Wilde ze net over twee weken laten plaatsen.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden we van de crash bars van Wunderlich?
Heerlijk die vrouwelijke motoragentes.
Zeldzaam zijn ze, net als die motor van Ron. ha ha ha ha
Kom ze zelden tegen en dors het dan net niet om er een praatje mee te maken.
Ze komen inderdaad ook naar mijn idee op een manier over als dat ze liever met rust willen worden gelaten.
Ik laat ze dan ook maar gedwee hun werk doen.
abhteh als snel-weg crimineel:
Zeker in de rij modus dynamic is tie opmerkelijk rap.
Eigenlijk zo rap dat, niet alleen ik, maar ook die snuiters bij het CJIB er opgewonden van raken
Enfin, ik was dus heden ochtend bij Van Harten om de Shift Assist Pro module te laten vervangen van de RS. Meer daar over hier (<Klik) in het RS forum.
Tijdens het wachten even op de voormalige RT van Henk gezeten. Nu dus een Premium Occasion. Zadeltje is door Henk opnieuw bekleed. Zit magnifiek. Hageltje nieuwe Carbon Schwartz demo RT gezien achter in de werkplaats. Die zou mij wel passen als leenfiets als van de RS straks de bak word vervangen. Kan ik dat ook eens ondervinden, dat RT LC geweld.
Voor de puzzelaars bij Van Harten lag er deze boeiende 3D GS puzzel:
[afbeelding]
Enfin, na gedane zaken ging ik weer. Komt er een pliesie R1200RT aanrijden, een LC. "Ja Jeroen, da's nogal wiedes hè, die laten daar het onderhoud doen". Da's dan ook niet het bijzondere aan het verhaal. Dat was de bestuurdster. Een pliesie agente met een zeer fraai koppie, mooi in de kleur ook, ik denk net terug van vakantie. Straat tussen de voorkant van de zaak en de achterkant van de zaak lag weer eens helemaal open, dus mevrouw had heur fiets pal naast die van mij gezet, ging ff binnen iets overleggen en kwam toen weer terug. Ik was al die tijd met de Navigator VI aan het hatseflatsen. Toen was ik dus getuige van hoe dit fragiele vrouwspersoon ultra behendig die forse 275+ kilo aan bruut RT geweld soepeltjes over het smalle stoeppie manoeuvreerde. Haar figuurtje kwam prachtig uit in dat lederen pliesie pak. He, daar wordt een mensch nou blij van.
Jammer dat deze erg mooie mevrouw met erg fraai figuur en erg fraaie motor en erg leuke baan zo streng/chagrijnig moest kijken...
Wat vinden we van de crash bars van Wunderlich?
Omdat 'ie kaal is zie je ze wat beter, maar er is toch niets mis met zijn oren...?De oren van Jeroen vind ik echt niet mooi, ...
Heren...........
Ondank dat ik zeer tevreden ben met miene RT, heb ik toch nog wat vraagtekens bij een aantal dingetjes.
Ten eerste: het was jullie net als mij vast al opgevallen dat die laatste 1.5 liter tijdens het aftanken behoorlijk wat geduld kan vergen.
Nou heb ik gelukkig genoeg geduld om daar geen ergernis van te krijgen, maar ik las vanochtend toevallig een rij-verslag van iemand met een RT1200 uit 2010, die een soort van ingenieus apparaatje had om die laatste 1.5 liter er vlotter in te krijgen.
Iemand van jullie bekend met dit apparaatje?
Dan merkte ik vandaag op dat mijn benzine meter beetje vreemd deed.
Ik had een nagenoeg tjokvolle tank bij het wegrijden.
Na een tijdje rijden en 64km te hebben afgelegt, stond de digitale benzine meter plots op 80%.
Dat vond ik al heel vreemd, want zoiets zou niet kunnen na slechts 64km te hebben gereden.
Na een aantal kilometers verder stond de meter plots weer op vol.
En na toch wel behoorlijk wat kilometers te hebben gestuurd bleef de meter op nagenoeg vol staan.
Niet iets dat ik gewend was van deze parel.
Tevens klopte ook de aftelmeter niet, want die gaf aan dat ik nog een 400km kon rijden en dat kon nimmer.
Iemand van jullie ooit ook eens kuren on ongemakken gehad met zijn/haar benzine-meter zoals ik net beschreef.
Ik zit namelijk nog dik in de garantie dus wellicht zal het euvel komen door een defect vlotter.
Maar vraag me af of het een soort van kwaaltje is bij de RT.
Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met zijn/haar verhaal.
Vr Gr Erwin
Heren...........
Ondank dat ik zeer tevreden ben met miene RT, heb ik toch nog wat vraagtekens bij een aantal dingetjes.
Ten eerste: het was jullie net als mij vast al opgevallen dat die laatste 1.5 liter tijdens het aftanken behoorlijk wat geduld kan vergen.
Nou heb ik gelukkig genoeg geduld om daar geen ergernis van te krijgen, maar ik las vanochtend toevallig een rij-verslag van iemand met een RT1200 uit 2010, die een soort van ingenieus apparaatje had om die laatste 1.5 liter er vlotter in te krijgen.
Iemand van jullie bekend met dit apparaatje?
Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met zijn/haar verhaal.
Vr Gr Erwin