BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ootje's meissie fleurde er helemaal van op:

[...]



Ik hoop dat het gesmaakt heeft. ;)

Was wel gezellig.
Alleen dat gesprek over paarden..........

ik zal er misschien toch eens aan moeten geloven. -O-

Lekker bakkie Oot,


In het gesprek kwam naar voren dat je al kan rijden, zelfs zonder zadel en tuig _O-

gewoon doen joh, ik zag haar oogjes al glimmen bij het idee ;)

P.s. ... en ja ... je Carbon schwartz is egg een mooie kleur !!!
nog een héél erg dankje wel voor het busje en het slangentje *O*
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer gaan we eens stukkie toeren.......


....... op de motor.

En dat paardrijden moet ik nog eens overwegen; dat doe ik trouwens al jaaaaaaaren. :$
 
He mensen! Nieuw topic, nieuwe (domme) vraag van Guybrush!

Ik heb nog steeds mijn eerste pak, textiel. En eigenlijk zie ik van een aantal merken wel leuke leren jassen voorbij komen. Maar ik heb dat nog nooit gedragen, en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten.

Dus... wat is jullie ervaring met leren pakken? Waar moet je op letten, wat zijn de valkuilen?

Het gaat overigens niet om een racepak ofzo, met mijn postuur zou dat er niet geheel fantastisch uitzien :+
 
He mensen! Nieuw topic, nieuwe (domme) vraag van Guybrush!

Ik heb nog steeds mijn eerste pak, textiel. En eigenlijk zie ik van een aantal merken wel leuke leren jassen voorbij komen. Maar ik heb dat nog nooit gedragen, en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten.

Dus... wat is jullie ervaring met leren pakken? Waar moet je op letten, wat zijn de valkuilen?

Het gaat overigens niet om een racepak ofzo, met mijn postuur zou dat er niet geheel fantastisch uitzien :+

Wil je echt een héél goed, mooi en bovendien degelijk pak ... ik zeg;
Atlantis I, II, III of de laatste versie IV :Y

Kost wel wat ... maar dan heb je ook wat !!!
 
Gezamenlijk (810+650) 1460 euro. Ouch, zo diep zijn mijn zakken niet... ik dacht meer aan iets van Rev'it in de prijscategorie 300 - 450 :P

Rev'it omdat het aan mijn huidige broek kan aansluiten :)
 
Rij hier met textiel jas en leren broek.............. prima combinatie moet ik zeggen. Hiervoor ook altijd textiel broeken gehad maar ik vind het "glij gehalte" over het zadel te veel. Met leer dus wat vaster in het zadel..........

Als je het kan uitzingen tot einde van dit seizoen zou ik dat doen. Van het najaar dan zat aanbiedingen!!!
 
...op de RT : zwarte lederhose + zwart/grijze textielen jas...
...op de S : volledig in het leder (niet dezelfde broek als op de RT)...
...op de bol d'Or : broek van de RT + rood/zwarte textielen jas...

...lederen jack op een RT past niet echt ; vind ik...

...op de 1-of-andere manier 'hoort' een textiel jas een beetje bij een toerfiets...

...net zo goed als dat een ruim zittend, comfortabel textielen GS-pak geen gezicht is op een soort van hard-core sportfiets...
...of een lederen outfit, sportief van snit, compleet met hump en kneesliders, geen porem op een Harley is... :)




...dat hebben die marketing-jongens en meiden ons toch maar weer mooi door de strot gedrukt ; al die hokjes...
 
Laatst bewerkt:
He mensen! Nieuw topic, nieuwe (domme) vraag van Guybrush!

Ik heb nog steeds mijn eerste pak, textiel. En eigenlijk zie ik van een aantal merken wel leuke leren jassen voorbij komen. Maar ik heb dat nog nooit gedragen, en weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten.

Dus... wat is jullie ervaring met leren pakken? Waar moet je op letten, wat zijn de valkuilen?

Het gaat overigens niet om een racepak ofzo, met mijn postuur zou dat er niet geheel fantastisch uitzien :+

Ik heb een textiel pak van Dane en dat vond ik wel fijn, maar sinds kort heb ik het atlantis pak van BMW en dat is toch ff fijner :Y . Ik voel me er veel comfortabler in omdat je toch minder transpireerd.Daar waar het met het textiel toch plakkerig begint te worden heb ik dat nu niet.Wat ook fijn is dat je minder zuiging en wervelingen aan je lichaam voelt, maar dat zal op een rt minder zijn dan op de r.
In de echte regen heb ik nog niet gereden,maar volgend die nieuwzeelandse tester moet dat goed zijn.
 
Ik ben benieuwd naar je pak Ivoqui! *D
Heb je hem nog een beetje voordelig kunnen aanschaffen?
Gelukkig dat ze mijn maat niet hadden haha, anders had ik diep in de beurs moeten tasten ;)
 
vraagje

...eh...wanneer was die pannenkoekentoestand in Buren ook alweer...??

...April of Mei...??
 
...oké Mei dus ; ergens tussen 01 en 31 Mei... :?

...of gewoon maar elke dag richting Buren rijden...??
 
ja, kan.

Maar ik zou de dagen dat ze dicht zijn niet gaan.

Ik zou 16 mei te gaan, dan zijn er waarschijnlijk meerdere boxers. ;)

edit, ootje kan niet op 16 mei, dus laat verstek gaan.
 
Laatst bewerkt:
...op de RT : zwarte lederhose + zwart/grijze textielen jas...
...op de S : volledig in het leder (niet dezelfde broek als op de RT)...
...op de bol d'Or : broek van de RT + rood/zwarte textielen jas...

...lederen jack op een RT past niet echt ; vind ik...

...op de 1-of-andere manier 'hoort' een textiel jas een beetje bij een toerfiets...

...net zo goed als dat een ruim zittend, comfortabel textielen GS-pak geen gezicht is op een soort van hard-core sportfiets......of een lederen outfit, sportief van snit, compleet met hump en kneesliders, geen porem op een Harley is... :)




...dat hebben die marketing-jongens en meiden ons toch maar weer mooi door de strot gedrukt ; al die hokjes...
En maar kou lijden in't leer ... :P maar 't staat wel stoer _O-
naja ... 'k hebt ook al een ritje gedaan in textiel op de hp, ook andersom ... in het sportleer op de GS/A :]
en yeahhh, natuurlijk wel met de titaan sliders over het asfalt O-)
 
Ik ben benieuwd naar je pak Ivoqui! *D
Heb je hem nog een beetje voordelig kunnen aanschaffen?
Gelukkig dat ze mijn maat niet hadden haha, anders had ik diep in de beurs moeten tasten ;)

Ich bin überzeugt das Sie für Dich eine Sonderanfertigung machen, kostet aber nog ein bischen extra ;)

Ik heb wel iets korting gehad :Y aber es bleibt ein haufen Geld!
Maar ik geniet met volle teugen *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan