Beste,
Onlangs heb ik mijn bmw r80 voorzien van een mo unit blue.
Gehele kabelboom vernieuwd bij de eerste test rit naar 10 meter was mijn vonk al weg.
Dit was snel geconstateerd dat mijn ontsteek module kapot was, deze is reeds vernieuwd.
Meteen weer in het zadel geklommen . Helaas was het na een km of 5 dat ik merkte dat ik mijn snelheid niet meer kon aflezen, snel dacht ik tijd om naar huis te gaan .
10meter verder hielt hij ermee op waardoor ik geluk bij een ongeluk maar 2km. Hoefde te lopen.
Mo unit gaf aan Dat de accu leeg was, met alle topics die ik gelezen heb/had ben ik er dus achter dat mijn accu niet oplaad.
Volgens alles dient er dus een Acculaad lampje deze zat niet in de oude kabel boom .
Die ik al 5x zeker uitgeplozen hebb
Op de een of andere manier kom ik er toch niet uit om te zorgen dat hij weer oplaad.
- bij opgeladen accu daalt de aantal volt
- als ik v.w.u meet op massa (wissel spanning) meet ik 0
Wat zie ik over het hoofd of vergeet ik ?
Onlangs heb ik mijn bmw r80 voorzien van een mo unit blue.
Gehele kabelboom vernieuwd bij de eerste test rit naar 10 meter was mijn vonk al weg.
Dit was snel geconstateerd dat mijn ontsteek module kapot was, deze is reeds vernieuwd.
Meteen weer in het zadel geklommen . Helaas was het na een km of 5 dat ik merkte dat ik mijn snelheid niet meer kon aflezen, snel dacht ik tijd om naar huis te gaan .
10meter verder hielt hij ermee op waardoor ik geluk bij een ongeluk maar 2km. Hoefde te lopen.
Mo unit gaf aan Dat de accu leeg was, met alle topics die ik gelezen heb/had ben ik er dus achter dat mijn accu niet oplaad.
Volgens alles dient er dus een Acculaad lampje deze zat niet in de oude kabel boom .
Die ik al 5x zeker uitgeplozen hebb
Op de een of andere manier kom ik er toch niet uit om te zorgen dat hij weer oplaad.
- bij opgeladen accu daalt de aantal volt
- als ik v.w.u meet op massa (wissel spanning) meet ik 0
Wat zie ik over het hoofd of vergeet ik ?