BMW Sportboxer topic - deel 19 (still going strong )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe RS is ook een mooie "Sportboxer" ;-) Ik denk dat als je deze op marktplaats zet, dat zich vast wel wat gegadigden melden!
 
Nieuwe RS is ook een mooie "Sportboxer" ;-) Ik denk dat als je deze op marktplaats zet, dat zich vast wel wat gegadigden melden!


klopt is een sport .
hij is ook aan het bedenken geweest of hij zijn stuur kon verhogen en of dat de houding ,
dan naar zijn zin zou zijn .

maar wat ie zo heeft bekeken, en gevonden vindt ie het zonde van de bike .
het stuur op de kroonplaat, vind ie er absoluut niet uitzien .

dus vandaar de, zijn blik op de nieuwe rs .
hiervoor heeft ie nooit iets echt mooi gevonden in de boxer lijn.
 
dit zijn ook de lage clipons. Er is ook een comfort stuur beschikbaar. Scheelt een slok op een borrel.


zou je me kunnen vertellen hoe dat ik die moet zoeken, met welke begrippen .
heb je toevallig een naam nummer of leverancier .

hij wil eigenlijk helemaal niet van zijn Sje af.
 
zou je me kunnen vertellen hoe dat ik die moet zoeken, met welke begrippen .
heb je toevallig een naam nummer of leverancier .

hij wil eigenlijk helemaal niet van zijn Sje af.
Is gewoon een optie van BMW. Lijkt alsof de clipons boven de kroonplaat zijn gemonteerd, maar de clipons zijn in deze uitoering toch net even anders.

Volgens mij is er een kitje te koop zodat je de clipons zoals hij ze nu heeft veilig kan verplaatsen.
Kan het even niet zo snel terug vinden, maar weet zeker dat het vorig jaar nog in dit topic is besproken. Blader even terug in het forum en je kan het vast terug vinden.
update: iets gevonden : http://www.suburban-machinery.com/R1100S2.htm

Rij zelf ook met het comfort stuur en kan zeggen dat me dat goed bevalt.
Eventueel kan hij bij mij een "passen" hoe hij dat vind. Woon in de omgeving van Amsterdam.


 
Laatst bewerkt:
ben al volop aan het zoeken geweest .
nog niks gevonden, maar zijn de originelen niet boven de kroonplaat te zetten .


bedankt voor het aanbod alvast
 
ben al volop aan het zoeken geweest .
nog niks gevonden, maar zijn de originelen niet boven de kroonplaat te zetten .


bedankt voor het aanbod alvast
Met het kitje waar ik naar link kan je ze gewoon verplaatsen.
Als je het kitje niet gebruikt ook, maar dan zouden ze kunnen verdraaien als je er kracht op zet, bij een noodstop bijvoorbeeld.

De clipons die onder de kroonplaat zitten zitten vast geschroeft tegen verdraaien. Die er boven op zitten hebben een pikkie dat in de kroonplaat valt wat zorgt dat ze niet verdraaien. Daar zit het verschil.

R11Shbkit.JPG


Je hebt bv deze onderdeeltjes nodig om dit te voorkomen.

R1B.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een nieuw stuk speelgoed mogen ontvangen van Laser:

dmwjtg.jpg


Nu even tijd maken om e.e.a. eronder vandaan te krijgen en er onder te zetten. :-)
 
Op mijn Elfje heb ik de clip-ons boven de kroonplaat gezet m.b.v. de steuntjes van de firma Wüdo.
Ik heb het ruitje niet hoeven te vervangen. :)
Zie foto:

full
 
Het forum is vrij rustig, maar er zijn nog genoeg geïnteresseerde. Vanuit mijn wintersport 2 marktplaats deals misgelopen. Nu thuis en een lekker zonnetje, vanmiddag de bmw maar eens uit de winterslaap laten ontwaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan