Schavemaker
MF veteraan
Handje vol"keiharde" hoedjes, heeft niets meer met rubber te maken,ben benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik plemp hier even een linkje neer ( niet tegen de modjes zeggen hoor )
Ik kan via mijn smartphone geen foto's plaatsen
http://link.marktplaats.nl/878814627
Idd Theo, goed bezig.
Ik wil zelf ook a/d slag, maar ook bij mij "weegt" de koude schuur wat op de motivatie, maar vooral onze nieuwe aanwinst (de kleinste vooraan, op de foto) dwarsboomt mijn plannen.
[afbeelding]
Je noemt hem gewoon de" Bol". , ik ga even wat met de" Bol "doen of de" Bol" uitlaten zit jij goed. Iedereen blij (misschien het hondje niet)
Pas maar op met je gepoets Theo, straks poets je er dwars doorheen!!
Die deksels zijn al stokoud en jij presteer het om ze ieder jaar lichter en dunner te maken.
Of ben je het aan het compenseren met het gewicht van de bestuurder?
Dan kan ik wel wat onderdelen thuis laten!!
Was toch in de schuur, en dacht even poetsen [afbeelding]
Hallo Bol d'or rijders,
ik heb ook een cb900 sinds begin dit jaar. Ik heb hem eigenlijk gekocht om hem te gaan verbouwen met FZR onderdelen. Ik ben hier een topic (brikken en klassiekers --> boldor verbouwen) over gestart met een aantal vragen. Later kwam ik erachter dat ik deze beter hier had kunnen stellen met de kennis die hier rondzwerft
Mijn belangrijkste vragen op dit moment zijn eigenlijk:
Als ik de stuurpen van mijn boldor in die van het T-stuk van de FZR wil lassen loop ik dan de kans dat het T-stuk gaat vervormen? En is lassen met het lager erop verstandig? Heb hem er nl net op geperst om te kijken of alles past voordat ik hem vastlas.
Omdat het T-stuk van de FZR dikker is dan dat van de Boldor steekt mijn stuurpen iets verder uit het balhoofd, met als gevolg dat ik niet genoeg schroefdraad heb om hem goed vast te zetten. Kan ik dat verschil oplossen met een ring op het bovenste lager?
Hoor graag jullie reactie