BOT 25

BOT staat Brabants -OLIfanten treffen, ooit bedacht door een aan aantal zijspanrijders van MF
Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies. Alles is mogelijk en buitenland is niet uitgesloten
Maar we zijn terug
Het blijft BOT!!!!!



opgeven volgens de RBOEDV code
R= Rit
B=Bbq
O=Overnachting
E=ontbijt
D=definitief
V= aankomst op vrijdag(of op zaterdag)

Ik denk dat er plaats is voor een 50 tal mensen


Wat kost BOT ?

de bedoeling is om de kosten zo laag mogelijk te houden. Het is bij mij thuis

De rit op zaterdag zal stoppen bij opa’s museum. Dit is een privé collectie van miniaturen, klassieke brommers, en oude trapauto’s
Entree is denk ik ongeveer €5,-
Is erg de moeite waard.
Sommige van jullie zijn daar al eens geweest tijdens het zijspantreffen bij gejeguzz
Graag even doorgeven of je hiermee naar toe wilt

Wat moet ik meenemen?

je moet eigenlijk alles zelf regelen:
slaapspullen
drank en eten, versnaperingen
iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet 2 belangrijke dingen niet: Zijspan en Goed
Men dient zelf vlees en drank mee te brengen.

bbq ,koekepannen en koffiemachine is aanwezig.
Ontbijt met eieren en spek wordt door mij geregeld

Een vuurtje word er 's avonds ook gestookt. Stookhout is ruimschoots voorhanden

Helaas is er geen mogelijkheid voor woofers



Je hebt geen span, mag ik solo mee?

Jazeker wel!
Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners , maar mensen zijspanners een warm hard toedragen zijn zeer welkom.
Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer solo's meerijden dan spannen, maar dit zal wel niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je solo wilt komen/rijden.
 
Even een hele belangrijke vraag ...is er wel een wc beschikbaar ?ik wil best back to basic maar staand plassen word een bende en is er een waterkoker of stroom voor een waterkoker ?
 
Even een hele belangrijke vraag ...is er wel een wc beschikbaar ?ik wil best back to basic maar staand plassen word een bende en is er een waterkoker of stroom voor een waterkoker ?
Yep. toilet , warm water , stroom , koffieapparaat , waterkoker, koelkast
Alles aanwezig voor degene die niet te Spartaans willen
 
Voorbereiding in volle gang
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    241,1 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    261,3 KB · Weergaven: 0
Ik denk dat ik niet kan, maar ik zet hem op de kalender dan kan ik er rekening mee proberen te houden.
 
had het topic nog gemist, maar hij stond blijkbaar al wel in mijn agenda zie ik net

dus ik ben er vast wel bij; hoe lang en waarmee precies bekijk ik wel tegen die tijd
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan