BOT 23

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.945
2.960
Twente
Facebook
zoals ik al eens vaker heb laten vallen wil ik dit jaar het BOT graag naar me toe trekken en dus zal het 23e BOT plaats gaan vinden in Mariaparochie ( strak tegen Almelo aan)


Datum: lijkt me goed om het weer naar het 2e of 3e weekend in Oktober te zetten.
Dus of 7-9 oktober, of 14-16 oktober; ben daar (nu nog) wel flexibel in ;)

Zaterdagmiddag kan ik als er behoefte aan is wel een rondritje in elkaar knopen.

Iedereen kan zich terug opgeven volgens de RBOEDV code
R= Rit
B=Bbq
O=Overnachting
E=ontbijt
D=definitief
V= aankomst op vrijdag(of op zaterdag)


Wat kost BOT nu?

Dit zal telkens weer anders zijn ,maar is de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Wat moet ik meenemen?

je moet eigenlijk alles zelf regelen:
slaapspullen
drank en eten, versnaperingen
iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet 2 belangrijke dingen niet: Zijspan en Goed Humeur.

Camping kosten: het is bij ons thuis ;dus geen kosten.

Men dient zelf vlees en drank mee te brengen.

bbq ,koekepannen en koffiemachine is aanwezig.

Een vuurtje word er 's avonds ook gestookt.

Ik wil ook meedoen; Wat nu?
vermeld in dit topic dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel aangeven waarmee je wilt mee doen, bvb rit zonder overnachting.
Dit doen we door deze letters te vermelden in de topic achter je(nick) naam...

ik heb geen span, mag ik solo mee?


Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners , maar mensen die geen of geen rijdend span hebben mogen wel mee.
Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer solo's meerijden dan spannen, maar dit zal wel niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je solo wilt komen/rijden.


BOT staat Brabants -OLIfanten treffen, ooit bedacht door een aan aantal zijspanrijders van MIF.
Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies. Alles is mogelijk en buitenland is niet uitgesloten
Maar de naam blijft onveranderd.
Het blijft BOT!!!!!

Graag aanmelden als je er bij wilt zijn.

EDIT: lijst van aanmeldingen. Voor zover ik het nu helder heb lijkt elke aanmelding beide dagen te komen, dus ik ga voor het gemak even bij iedereen uti van RBOEDV, mocht je daar van afwijken, dan graag melden, al maakt het organisatorisch nu ook weer niet zo heel erg veel uit hoor.
namen waar een "?" achter staat hebben wel interesse getoond, maar nog niet bevestigd, dus dat hoor ik dan nog graag.

@roestendoenze (komt het dinnetje ook mee?)
@Hellracer
@Dik-gs
@fgmtech1
@CoelaCanth
@Guzzi Fox + Wim
@DeepSpace
@Quotahenny + vuurtang
@CB750f
@JPee
@Géjéguzz
@mielko ?
@slijptol
@kwastert
@DAF400
@Prinsje ?
@zeepok
@kawa Z 1300 ?
@Big Mouth (2x)

@Muizebal ?
@Botten ?
@rutgertjuh
@hevu
@TruusopdeSuus + @JFJ
@ROB-E
@(m)ijsje ?
@halflive + @bmwoman ?
@H-D Lasmoat
@Boezievoenk
Gregor + Duitse maat
 
Laatst bewerkt:
Tof! Ik zet ze er met potlood in, kan dat nu nog niet zeggen. Maar als het hálf kan kom ik. (nu eerst nog even Genemuiden mentaal verwerken...)
 
geen stress nog nodig hoor; zaterdagavond werd er naar gevraagd, dus leek het me wel een goed plan om iig alvast een topic aan te maken; dan hebben we tenminste alvast iets om naar uit te kijken
 
Onze (mijn) voorkeur gaat uit naar 7 / 8 oktober.
Boedv .De rit bekijken we op de dag zelf.
Heb je ook een waterkoker?
anders nemen we het kooktoestel mee.
 
Hoe zit het met m'n glory wife, kind, christelijke en/of homofiele neef? :P
ik vond die passage niet meer in deze moderne tijd passen, dus heb m er uit geskipped.

leven en laten leven wat mij betreft, dus iedereen die zijspan minded denkt, is wat mij betreft welkom en mijn eigen kinderen ga ik ook niet een weekend van het erf weg sturen, dus mocht iemand graag zijn kroost meeslepen, dan heb ik daar iig geen moeite mee, maar ik ga er geen activiteiten programma voor op stellen en de oorspronkelijke gedachte van een BOT is idd iets anders en dat weten de meesten inmiddels wel, maar ieder mag voor zichzelf uit maken of ze achter de kinderen aan willen rennen, of dat ze al zo groot zijn dat ze het juist gezellig vinden dat ze mee doen.
 
Onze (mijn) voorkeur gaat uit naar 7 / 8 oktober.
Boedv .De rit bekijken we op de dag zelf.
Heb je ook een waterkoker?
anders nemen we het kooktoestel mee.
ik heb een quooker in het aanrecht van de schuur zitten, dus thee water zal nooit een probleem moeten zijn
 
14-16 heeft hier de voorkeur.
Het weekend ervoor kan ik alleen van 7 op 8 want dan heb ik op 9 al een ander motorfeestje.
Het leven is maar lastig en zwaar met al die feestjes....
 
Potver, ik hoop dat in m'n planning hierop kan asnpassen, dit dreigt ongedadig gezellig te gaan worden.
 
ik vond die passage niet meer in deze moderne tijd passen, dus heb m er uit geskipped.

leven en laten leven wat mij betreft, dus iedereen die zijspan minded denkt, is wat mij betreft welkom en mijn eigen kinderen ga ik ook niet een weekend van het erf weg sturen, dus mocht iemand graag zijn kroost meeslepen, dan heb ik daar iig geen moeite mee, maar ik ga er geen activiteiten programma voor op stellen en de oorspronkelijke gedachte van een BOT is idd iets anders en dat weten de meesten inmiddels wel, maar ieder mag voor zichzelf uit maken of ze achter de kinderen aan willen rennen, of dat ze al zo groot zijn dat ze het juist gezellig vinden dat ze mee doen.
Natuurlijk stuur je je eigen kinderen niet weg,dit is jaren geleden eens ontstaan maar de reden is al weer jaren niet meer aanwezig.Verhaal komt wel bij het vuur s'avonds . Kwasterd heeft zijn zoon ook wel eens meegenomen geloof ik,geen probleem .
 
Beide datums genoteerd. Oktober is nog zo ver weg dat ik verder geen toezeggingen kan doen.
 
Natuurlijk stuur je je eigen kinderen niet weg,dit is jaren geleden eens ontstaan maar de reden is al weer jaren niet meer aanwezig.Verhaal komt wel bij het vuur s'avonds . Kwasterd heeft zijn zoon ook wel eens meegenomen geloof ik,geen probleem .
Ik denk ook zomaar dat de meesten ondertussen wel een beetje weet hoe zo'n BOT gaat en in kunnen schatten of hun kind(eren) daarbij passen of niet.

Zo zou ik mijn oudste er waarschijnlijk geeneens voor vragen, die vind dat helemaal niks. De jongste zou het best nog wel eens leuk kunnen vinden (als ze zeker weet dat ze daar dan een leeftijdsgenoot treft waar ze een klik mee heeft). Die doet ook niets liever als naar scouting gaan en daar een hoop onzin uitvreten met haar vriendengroepje daar. Lekker in tenten op kamp en een beetje lopen ouwehoeren en keet schoppen tot tegen de ochtend waarna ze brak de tent weer uit rollen voor de volgende dag (een soort kinder-BOT zeg maar :+)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
825
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan