Bougiekleur

RenaatXS

Die hard MF'er
Zeg het eens heren; moet ik mijn XS400 nog verder afstellen?
2prhhg6.jpg


Ik zit nu met K&N luchtfilters, hoofdsproeiers van 135 naar 145 en gasnaald een standje lager gezakt dan het midden. Mengselschroeven 2.5 toeren uitgedraaid.
Ik heb gewoon op 5000 rpm gereden, dan in één keer ontkoppeld en stilgelegd. En dan de bougies er uit gedraaid.
De motor draait goed maar zakt niet in toeren als ik even ontkoppel om te versteken van versnelling. En vanaf 6500 rpm zou hij soms eens kort durven haperen...
 
Laatst bewerkt:
De elektrode is voorop nog te droog in mijn ogen, ik zou hem rijker zetten. Hangen in toeren betekend vaak teveel lucht. :)
 
beslist niet rijker.
De kleur is zelfs wat te donker met name de buitenste rand (olieverbruik??)
Bij 5000tpm rij je op je naald en niet op je hoofdsproeier volgas. Was je blok echt goed heet ??? 20-30km flink doorgereden??
2,5 toeren uitgedraaid?? dat is 2,5 keer 360graden??
doe eens 1,5 keer (360+180 graden) dan hangt ie waarschijnlijk minder....
 
Laatst bewerkt:
Zeg het eens heren; moet ik mijn XS400 nog verder afstellen?
[afbeelding]

Ik zit nu met K&N luchtfilters, hoofdsproeiers van 135 naar 145 en gasnaald een standje lager gezakt dan het midden. Mengselschroeven 2.5 toeren uitgedraaid.
Ik heb gewoon op 5000 rpm gereden, dan in één keer ontkoppeld en stilgelegd. En dan de bougies er uit gedraaid.
De motor draait goed maar zakt niet in toeren als ik even ontkoppel om te versteken van versnelling. En vanaf 6500 rpm zou hij soms eens kort durven haperen...

Gasnaald een standje lager = armer :$
Clipje op gasnaald lager is rijker :Y

Wie van de 2 ;) ..............
 
Tja een F1 auto die stuk loopt draait vlak daarvoor ook nèt even beter. ;)
Wat ik wil zeggen.. iets te arm loopt als de brandweer, maar goed is het niet.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen.. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan