Brandstof probleem Honda DEAUVILLE 650

Albert67

Rookie
13 jul 2023
2
0
Kan de brandstof pomp ook er tussen uit en brandstof direct aansluiten, het betreft Honda DEAUVILLE 2003 BVD vr gr Albert
 
Probeer het eens. Of kijk of het laagste punt van de tank boven het hoogste niveau van de vlotterbakken zit. Of vraag je af waarom de pientere mensen van Honda het nodig vonden om er een brandstofpomp op te zetten.

Bij mijn Fireblade kon ik zonder werkende pomp ongeveer 2/3 van de tank leegrijden voordat hij uitviel.
 
Dankjewel voor info het probleem is dat er een nieuwe pomp op zit maar motor stopte er mee na een tijdje wachten deed ie het weer even maar stopte weer nieuw filter er tussen gezet toen leek het goed maar na ongeveer 30 km hield ie er weer mee op ik kan pas 3 augustus bij werkplaats terecht , dus mischien kan zolang dan even zonder pomp rijden vandaar mijn vraag 🙈
 
Dankjewel voor info het probleem is dat er een nieuwe pomp op zit maar motor stopte er mee na een tijdje wachten deed ie het weer even maar stopte weer nieuw filter er tussen gezet toen leek het goed maar na ongeveer 30 km hield ie er weer mee op ik kan pas 3 augustus bij werkplaats terecht , dus mischien kan zolang dan even zonder pomp rijden vandaar mijn vraag 🙈
Kan zijn dat de tankontluchting dicht zit. Als de motor stopt, tankdop openen en meteen proberen te starten
 
Bij de cbr 600 f3 kan hij eruit alleen dan moet je inderdaad sneller tanken. Daarnaast kan de motor inhouden als je op hoge snelheid rijdt.
Zijn best veel mensen die de pomp eruit halen en de benzinekraan op reserve zetten.

Sommige pompen zoals die van een cbr kun je ook reviseren met een setje. Vaak slijten de contactpuntjes
 
Ja dat kan gewoon de slangen met elkaar verbinden.
Wel zorgen dat je tijdens het rijden de inhoud van de tank bijhoud.
Zou zelf bij een volle tank rond de 100 / 150 km rijden en weer af tanken
Heb dit verschillende keren gedaan bij een deauville 2004 terwijl ik op een nieuw brandstofpomp wacht.
Deze zijn ruim onder de 50 euro op eBay te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan