Brembo Goldline

Dit zijn toch geen goldline's?
Ik was/ben in de veronderstelling dat de goldline's 4 losse remblokjes per klauw hebben (zoals op mijn appie en menig duc)...
 
nee dat zijn P4 remklauwen dit zijn goldline's de oude type https://store.bevelheaven.com/brake...bo-30/34-gp-billet-caliper-pair-40mm-spacing/ succes met de verkoop


Even aan het googlen geweest en je hebt idd gelijk, weer wat geleerd!

Die echte goldline's zijn wel netjes trouwens! Ben er ook achter dat de P4's een gewild upgrade item zijn, dus mocht ik de Ap ooit eens platrijden...

@topicstarter: Je kunt de originele (high tension) bolts gewoon bestellen voor jou klauwen, lijkt me wel zo netjes/veilig voor een eventuele koper.
 
Laatst bewerkt:
deze? CarpiMoto

@Lucifur, volgens mij verzand je topic zo in onzin.. OF zet er een realistische vraagprijs bij OF shut it down met de antwoorden op de vragen en laat zien dat ze die 750,- waard zijn. Ja toch? en maak es duidelijkere foto's want niemand in dit topic gelooft dat ze nieuw zijn met deze pic..
 
Laatst bewerkt:
Als ze nieuw waren geweest zou TS er denk ik wel €365000,- voor hebben gevraagd.
Maaruhhh....zijn ze nou nóg niet verkocht dan??? Snap ik niet...zijn toch mooie klauwtjes. Zal er toch íéts niet kloppen.

Succes met de verkoop.

Gr. Bjorn
 
"k heb nog een setje Spieglers [ 8 zuigers ] liggen

zal ik die dan maar voor een rooitje er op zetten }) }) }) })
 
Mooie Brembo's trouwens....tis dat ik het geld er niet voor heb liggen anders..... :')
 
Laatst bewerkt:
Sjonge wat een verzuurde motorrijders hangen hier rond. Ga lekker naar buiten, het is rokjes weer!
De boodschap is duidelijk verteld, als het nu niet is overgekomen, lekker belangrijk, dat is zijn probleem...

En elkaars grap tig keer napraten.... :N -O-
 
Laatst bewerkt:
Sjonge wat een verzuurde motorrijders hangen hier rond. Ga lekker naar buiten, het is rokjes weer!
De boodschap is duidelijk verteld, als het nu niet is overgekomen, lekker belangrijk, dat is zijn probleem...

En elkaars grap tig keer napraten.... :N -O-


Zie jij mij al in een rok lopen :X
 
Sjonge wat een verzuurde motorrijders hangen hier rond. Ga lekker naar buiten, het is rokjes weer!
De boodschap is duidelijk verteld, als het nu niet is overgekomen, lekker belangrijk, dat is zijn probleem...

En elkaars grap tig keer napraten.... :N -O-

He bah, wat een verzuurde reactie -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan