brikkenspeulgoed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
oftewel, het leukere spul dat het brikkenrijden zo leuk maakt, lamporen, megatonnetjes,rem/schakelsetjes en clip ons zijn nieuw. De rest (maar dat zal aan de foto´s te zien zijn) tweedehands. clip ons zijn leverbaar in 32, 35 en 38 mm lamporen 35 en 38mm, megatonnetjes hebben minimaal 35 en maximaal 42 mm ruimte nodig om prettig te passen. De sportfilters (en dat zijn dus niet de zgn "powerfilterellendedingetjes) hebben een aansluiting van 42 of 48 mm, totale lengte zonder flens 60, bij een buitendiameter van 74 mm. Even meten dus, al is wel enige speling door de flexibiliteit van het geheel. Rem/schakelsetjes zijn er in 4 uitvoeringen...vast en opklapbaar (kickstarter!) en dan zwart of alukleur
full

vast 99, opklapbaar 110 euro
 
full


Lamporen, de "oude" zijn al verkocht. De nieuwe gaan voor 30 euro van de hand, 35 mm voorvork nog "in stock"
 
Laatst bewerkt:
full


Was ooit bedoeld voor de gs 750. Maar lekker ruim dus past ook op andere 70er jaren brommers. Wel van de forse dus cb400 e.d. is het denk ik te groot voor....50 euro (om de eerste vraag gelijk al beantwoord te hebben)
 
full


de clip ons dus...fehling......is dus duits en degelijk dikwandig spul, 32,35 en 38 mm vorkjes, en 48 euri jawohl :)
 
full


Geen idee waar ze ooit voor bedoeld zijn...hoor ergens vaag in mijn onderbewustzijn iets van "god save the queen" en "rule brittania". Maar komen onder een benelli tornado vandaan (en dan de echte, niet zo´n nieuwerwetse uiteraard) 42 mm. Niet perfect maar goed bruikbaar volgens mij......bied maar
 
full


Enkel de schetsplaten dus, weet wel waar je de rem en schakeldingen krijgen kunt dus dat is geen probleem. GS 1000 (750 ook?). 30 euro voor de schetsplaatjes
 
full


Hier weer het smalle tunnel verhaal, heb het zelf op m´n xs650 geprobeerd en dat gaat net....met enige lichte framemodicatie´s dat wel, maar toch. Geen kraantje overigens, 75 euro
 
full


Nieuwe M stuurtjes, ook weer duitse oorsprong dus lekker dik spul. Verschillende uitvoeringen/maten en prijzen dus.Zo´n beetje rond de 45 euro gemiddeld
 
full


Oorspronkelijk bedoeld voor de black bomber en z´n opvolgers. Lekker brede tunnel dus behoorlijk universeel, 75 euro
 
leuk spul heb je!
ik zoek nog een m stuurtje voor mijn laverda
de klemmen zitten 80 mm uit elkaar hoh.
en de vork is 240 mm breed buiten buiten,
heb je iets wat aan deze "specs" voldoet?
 
eerst maar de "megatonnetjes: die zijn bedoeld voor 35 tot 38 mm, en een grotere van 41 tot 44 mm wat dus met opvulbussen zonodig aangepast kan worden. De totale lengte is 41.5 cm voor de korte en zo´n 65 cm voor de langere versie (die heb ik momenteel niet liggen, dus even uit mijn hoofd geschat.. maar kan ik binnen 2 dagen thuis hebben). :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan