- 29 apr 2004
- 31.978
- 18.036
Sprak hem net nog, hij gaat het laten weken in injectorcleaner. Troep schijnt bikkelhard te zijn en je moet er kennelijk haaks inprutsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier een haakse kraspen. Daarmee gaat het vast wel.
[afbeelding]
Het is dat Gijs Vijs handig is. Die Dep probeert al mijn vooroordelen over boekjestrekkers waar te maken
Dat geloof ik ook wel. Ik blijf me er alleen over verbazen dat niet techneuten soms zo tegen dingen op kunnen zien.Hij is niet onhandig maar vooral een beetje (te) voorzichtig.
Dat geloof ik ook wel. Ik blijf me er alleen over verbazen dat niet techneuten soms zo tegen dingen op kunnen zien.
Ik heb er nog eens over nagedacht maar bij nader inzien denk ik dat het hem vooral aan penetratievermogen ontbreekt.
Graag gedaan. Ik heb het lang geleden na lang zoeken zelf moeten ontdekken. Tegenwoordig heb ik er 40mm Dell'Orto's op zitten en die hebben die problemen niet.
Ey!
Gisteren weer eens op de R45 naar het werk gegaan. Starten ging vlotjes, en het dingetje knort zo lekker naar je als je met 80-90 km per uur onderweg bent.
Nou had ik de indruk dat de slag van de remhendel wat aan de ruime kant was, maar ik had er al een poosje niet meer op gereden, dus waarschijnlijk vergiste ik mij daar gewoon in en was het de hele tijd al zo. Tot ik na het werk weer opstapte en merkte dat ik de rem bijna tegen het handvat kon trekken voor een minimale vertraging. Gelukkig komt 60% van de remwerking van de achterrem, dus met een aangepaste rijstijl maar weer naar huis. Mij benieuwen wat er nu weer aan de hand is.....
Daar zou ik ook mee beginnen maar ik vrees dat de rempomp hier de boosdoener is.Waarschijnlijk lucht in de remolie,even ontluchten en klaar is Klara.
Had je de rubbertjes al vernieuwd?