Bugs, features en andere zachte waren

PHP Notice: Undefined index: json in /local/web/www.motorshopper.nl/html/www/mf.php on line 60 PHP Notice: Undefined index: HTTP_X_MOZ in /local/web/www.motorshopper.nl/html/www/index.php on line 5 PHP Notice: Undefined index: HTTP_X_PURPOSE in /local/web/www.motorshopper.nl/html/www/index.php on line 6 PHP Notice: Undefined index: HTTP_X_PURPOSE in /local/web/www.motorshopper.nl/html/www/index.php on line 7 PHP Notice: Undefined index: REQUEST_URI in /local/web/www.motorshopper.nl/html/www/index.php on line 45 PHP Notice: Undefined index: json in /local/web/www.motorshopper.nl/html/non-www/classes/motorshopper.class.php on line 66 PHP Notice: Undefined index: total in /local/web/www.motorshopper.nl/html/non-www/classes_cache/motorshopper.class.php on line 11 PHP Notice: Only variable references should be returned by reference in /local/web/www.motorshopper.nl/html/non-www/classes_cache/motorshopper.class.php on line 11 PHP Notice: Undefined index: incl in /local/web/www.motorshopper.nl/html/non-www/classes_cache/motorshopper.class.php on line 11
 
Ik zou ook graag een advertentie willen plaatsen =(
Krijg hetzelfde als de meneer hierboven
 
Ik vind het heel irritant dat bij bepaalde topics automarisch gesprongen wordt naar een hele oude post. Ik heb in de voorkeuren ingesteld dat ik pagina 1 wil zien en sortering berichten van nieuw naar oud. Dit werkt dus niet altijd! Ik heb mn browsergeschiedenis en cache gewist, maar dit probleem blijft. Suggesties??
 
Ik vind het heel irritant dat bij bepaalde topics automarisch gesprongen wordt naar een hele oude post. Ik heb in de voorkeuren ingesteld dat ik pagina 1 wil zien en sortering berichten van nieuw naar oud. Dit werkt dus niet altijd! Ik heb mn browsergeschiedenis en cache gewist, maar dit probleem blijft. Suggesties??

Opgelost: door het betreffende topic uit de favorietenlijst te verwijderen en vervolgens weer toe te voegen!
 
Ik kan maar een super klein plaatje als avatar uploaded. Is er iets anders mogelijk om een plaatje te uploaded?
 
Ik kan maar een super klein plaatje als avatar uploaded. Is er iets anders mogelijk om een plaatje te uploaded?

Je hebt (helaas) ook de optie om een "extern" gehosted plaatje als usericon te kiezen dus als jij zelf ergens op een willekeurige webserver een plaatje neerzet van "tig" GigaByte dan....

Even voor jouw besef: Iedere MF gebruiker haalt vervolgens dat plaatje naar binnen middels z'n browser dus het is niet voor niets dat die marge op 60x60 pixels staat met een maximale grote van 100Kb!!

Er is hier op MF ook een topic waarin ze de plaatjes graag voor je aanpassen zodat ze wel gebruikt kunnen worden..... En da's niet voor niets :P

'laat hier je icoon / avatar resizen' #5

Óf het moet zo zijn dat jij onbeperkt data mag gebruiken op je telefoon, bijvoorbeeld....
 
Laatst bewerkt:
De dropdown velden staan sinds een paar dagen default op de laatste pagina geselecteerd waardoor de javascript onchange niet meer werkt als je naar de laatste pagina wilt navigeren. (FF 44.0.2)

24991064561_baa1683419_z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een vraag tussendoor, weet niet of deze al eerder gesteld is?

Voorheen kon je geplaatste posts "bekijken" en er bijvoorbeeld linkjes of foto's (of een hele OP voor een nieuw topic) uit kopiëren. Deze optie zie ik er nu niet meer bij staan, alleen maar "toevoegen als favoriet" of "quote". Komt deze bekijk-optie nog terug of blijft deze weg?
 
Ik heb even een vraag tussendoor, weet niet of deze al eerder gesteld is?

Voorheen kon je geplaatste posts "bekijken" en er bijvoorbeeld linkjes of foto's (of een hele OP voor een nieuw topic) uit kopiëren. Deze optie zie ik er nu niet meer bij staan, alleen maar "toevoegen als favoriet" of "quote". Komt deze bekijk-optie nog terug of blijft deze weg?
Die functie komt idd terug.
 
Ik heb even een vraag tussendoor, weet niet of deze al eerder gesteld is?

Voorheen kon je geplaatste posts "bekijken" en er bijvoorbeeld linkjes of foto's (of een hele OP voor een nieuw topic) uit kopiëren. Deze optie zie ik er nu niet meer bij staan, alleen maar "toevoegen als favoriet" of "quote". Komt deze bekijk-optie nog terug of blijft deze weg?
Omdat die functie relatief weinig werd gebruikt hebben we hem verplaatst. Als je nu op het "Citeer dit bericht" icoontje klikt staat daar een linkje om de originele reactie te bekijken. :)
 
ik kan eigenlijk al een tijdje de zoekfunctie niet meer gebruiken.

Als ik op "zoekwoorden" klik, dan knippert deze 1 x en blijft de tekst "zoekwoorden" staan, ik kan daar dan geen tekst in tikken oid.
 
ik kan eigenlijk al een tijdje de zoekfunctie niet meer gebruiken.

Als ik op "zoekwoorden" klik, dan knippert deze 1 x en blijft de tekst "zoekwoorden" staan, ik kan daar dan geen tekst in tikken oid.

Als ik naar het grote zoekscherm ga, dan lukt het overigens wel.
 
ik weet niet wat het is maar ik heb zo vaak dat als ik post mijn post niet zichtbaar is! Vanochtend heel verhaal neergezet in het gsr750 topic maar tot nu toe nog nergens te bekennen en zojuist weer een bericht geplaatst met daarin "Test" en ook die komt niet zichtbaar! Heel frustrerend... Heb overigens ook meerdere browsers geprobeerd maar nergens is m'n post te bekennen! Zit er misschien een bug in m'n account ofzo?

Nu ik dit allemaal getypt heb ben ik heel benieuwd of dit zo wel zichtbaar is...
 
ik weet niet wat het is maar ik heb zo vaak dat als ik post mijn post niet zichtbaar is! Vanochtend heel verhaal neergezet in het gsr750 topic maar tot nu toe nog nergens te bekennen en zojuist weer een bericht geplaatst met daarin "Test" en ook die komt niet zichtbaar! Heel frustrerend... Heb overigens ook meerdere browsers geprobeerd maar nergens is m'n post te bekennen! Zit er misschien een bug in m'n account ofzo?

Nu ik dit allemaal getypt heb ben ik heel benieuwd of dit zo wel zichtbaar is...
Nee, weer niet zichtbaar :N
 
Nee geen verschil. Zowel in chrome als firefox maar ook op de macbook van m'n vriendin zijn mijn posts niet zichtbaar. Mijn laatste post in dat topic was "Test" ik weet niet of jij die wel kan zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan