Nicks4Nix
MF veteraan
met pijn in mn hart, maar een smile op m'n face I present m'n nieuwe fiets.
De TLR is echt een fijne fiets, lekker veel power zowel onder- als bovenin waardoor je altijd op het gas kan gaan, welke versnelling je ook zit. Sturen doet ie gewoon iets minder. je moet 'm behoorlijk de bocht induwen en dan issie ook nog eens listig omdat ie best hard inkomt als je weer op het gas gaat. een 180 bandje maakt nog wel een hoop goed en een andere stuurdemper zal ook nog wel helpen, maarrrr ....
ja kan ook gaan voor de Gixxer !
ok.ok, het is geen 2 cilinder en dat doet wel wat af aan het karakter van het motorrijden, maar o o o wat stuurt dat ding ! met 31kg minder op de weegschaal voelt ie heel wat wendbaarder aan. en het blijft niet bij voelen, hij IS gewoon een heel stuk wendbaarder. dat merk je vooral als je van de ene in de andere bocht overgaat; je gooit m gewoon veel sneller om.
wat wel even wennen is is het maken van toeren. ik betrap me erop dat ik ergens tussen de 8.000 en 10.000 al wil overschakelen. en dat terwijl het feest pas na de 10.000 begint. het geluid is natuurlijk ook heel anders. mijn god wat maakt dat ding een lading toeren en wat een lekkere sound komt er dan uit zelfs het originele potje
enige probleem nu nog is het wachten op mn verzekeringspapieren. heb wel alles al doorgegeven maar as usual als je ergens op wacht .....
m'n tijdelijke dekking is al verlopen dus kan ik niet eens ff lekker gassen
heb mn verz.ma. al gebeld maar die zijn er alleen maar doordeweeks.
hoe zou ik erachter kunnen komen of ze de hele administratieve handel er al op hebben zitten, en ik dus al verzekerd ben ??? kan ik maybe toch nog even rijden dit weekend
De TLR is echt een fijne fiets, lekker veel power zowel onder- als bovenin waardoor je altijd op het gas kan gaan, welke versnelling je ook zit. Sturen doet ie gewoon iets minder. je moet 'm behoorlijk de bocht induwen en dan issie ook nog eens listig omdat ie best hard inkomt als je weer op het gas gaat. een 180 bandje maakt nog wel een hoop goed en een andere stuurdemper zal ook nog wel helpen, maarrrr ....
ja kan ook gaan voor de Gixxer !
ok.ok, het is geen 2 cilinder en dat doet wel wat af aan het karakter van het motorrijden, maar o o o wat stuurt dat ding ! met 31kg minder op de weegschaal voelt ie heel wat wendbaarder aan. en het blijft niet bij voelen, hij IS gewoon een heel stuk wendbaarder. dat merk je vooral als je van de ene in de andere bocht overgaat; je gooit m gewoon veel sneller om.
wat wel even wennen is is het maken van toeren. ik betrap me erop dat ik ergens tussen de 8.000 en 10.000 al wil overschakelen. en dat terwijl het feest pas na de 10.000 begint. het geluid is natuurlijk ook heel anders. mijn god wat maakt dat ding een lading toeren en wat een lekkere sound komt er dan uit zelfs het originele potje
enige probleem nu nog is het wachten op mn verzekeringspapieren. heb wel alles al doorgegeven maar as usual als je ergens op wacht .....
m'n tijdelijke dekking is al verlopen dus kan ik niet eens ff lekker gassen
heb mn verz.ma. al gebeld maar die zijn er alleen maar doordeweeks.
hoe zou ik erachter kunnen komen of ze de hele administratieve handel er al op hebben zitten, en ik dus al verzekerd ben ??? kan ik maybe toch nog even rijden dit weekend