bye bye TLR '(

Nicks4Nix

MF veteraan
26 nov 2002
2.046
92
Eindhoven (Noord Brabant)
Facebook
met pijn in mn hart, maar een smile op m'n face I present m'n nieuwe fiets.

De TLR is echt een fijne fiets, lekker veel power zowel onder- als bovenin waardoor je altijd op het gas kan gaan, welke versnelling je ook zit. Sturen doet ie gewoon iets minder. je moet 'm behoorlijk de bocht induwen en dan issie ook nog eens listig omdat ie best hard inkomt als je weer op het gas gaat. een 180 bandje maakt nog wel een hoop goed en een andere stuurdemper zal ook nog wel helpen, maarrrr ....

ja kan ook gaan voor de Gixxer !


full



ok.ok, het is geen 2 cilinder en dat doet wel wat af aan het karakter van het motorrijden, maar o o o wat stuurt dat ding ! met 31kg minder op de weegschaal voelt ie heel wat wendbaarder aan. en het blijft niet bij voelen, hij IS gewoon een heel stuk wendbaarder. dat merk je vooral als je van de ene in de andere bocht overgaat; je gooit m gewoon veel sneller om.

wat wel even wennen is is het maken van toeren. ik betrap me erop dat ik ergens tussen de 8.000 en 10.000 al wil overschakelen. en dat terwijl het feest pas na de 10.000 begint. het geluid is natuurlijk ook heel anders. mijn god wat maakt dat ding een lading toeren en wat een lekkere sound komt er dan uit zelfs het originele potje :9~

enige probleem nu nog is het wachten op mn verzekeringspapieren. heb wel alles al doorgegeven maar as usual als je ergens op wacht .....
m'n tijdelijke dekking is al verlopen dus kan ik niet eens ff lekker gassen '(
heb mn verz.ma. al gebeld maar die zijn er alleen maar doordeweeks.

hoe zou ik erachter kunnen komen of ze de hele administratieve handel er al op hebben zitten, en ik dus al verzekerd ben ??? kan ik maybe toch nog even rijden dit weekend 8-)
 
Mooie machine ;) Zo te zien een 2000 model (heb ik ook gehad).

V.w.b. je verzekering, normaal gesproken bel je toch op en vanaf dat moment is hij verzekerd. Die papieren komen wel. Overigens is het met mijn verzekering zo dat ik de papier 2 dagen later al in huis heb.

B.t.w. veel plezier met je gixxer :9~
 
Mooie machine ;) Zo te zien een 2000 model (heb ik ook gehad).

V.w.b. je verzekering, normaal gesproken bel je toch op en vanaf dat moment is hij verzekerd. Die papieren komen wel. Overigens is het met mijn verzekering zo dat ik de papier 2 dagen later al in huis heb.

B.t.w. veel plezier met je gixxer :9~
Je zal zeggen dattie lelijk is 8-)
 
had wel een stagiaire aan de lijn ofzo toen ik belde, want 'eigenlijk zat ze nooit aan de telefoon' ... beetje heen en weer gevraag op de achtergrond en toen begon ze over 5 dagen tijdelijke dekking. heb wel alle gegevens doorgemaild, maar heb ik geen bevestiging gekregen dat het aangekomen is.
het weer was ook weer niet zo dat ik er haast mee had vandeweek maar tsja, het zonnetje schijnt nu wel mooi ....
ik zal ze maandag gelijk wel even gaan bellen (weekends krijg je antwoordapp).
 
mja das nog niks. ik moet nog 45 dagen wachten ;( . en als ik hem dan heb mag ik nog een maandje wachten, voor de papieren in orde zijn :r . (mijn rijbewijs is dan pas inorde) :X
 
...
hoe zou ik erachter kunnen komen of ze de hele administratieve handel er al op hebben zitten, en ik dus al verzekerd ben ??? kan ik maybe toch nog even rijden dit weekend 8-)

ff met de politie bellen, en vragen of ze het kenteken na willen trekken. Kunnen ze zien of die in de verzekering zit. Of ze het willen doen weet ik niet.
 
:} :} :}
gsxr750b.jpg


Tip: Een Gixxer750 wordt pas echt geinig als je het voorste kettingwiel, dat standaard 17 tanden heeft, vervangt door eentje van 16 tanden.
 
ff met de politie bellen, en vragen of ze het kenteken na willen trekken. Kunnen ze zien of die in de verzekering zit. Of ze het willen doen weet ik niet.

Zal ook niet opschieten: zolang de verzekeringmaatschappij dit niet aan het RDW heeft doorgegeven, zal de motor als onverzekerd te boek staan.

Kan soms erg lang duren voordag een maatschappij dit gemeld heeft :Z
 
was ik al achter ... via-via ff laten checken en ja hoor, geen verz.ma. bekend :( werd me ook al verteld dat dat wel eens kon duren. maar ja, neem je dan de 'gok' of toch maar inhouden en niet rijden (moeilijk hoor)
 
Mooie bike! :) :) . Gefeli een veel rijplezier.

Degene die zeggen dat het een schande is een TL-r in te ruilen voor een GSX-R hebben zeker nog nooit op een GSX-R 750 gereden??? :P :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan