Caferacercup Heumen aankomende zondag (5 juli)

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.220
54
Ik heb zondag eindelijk wat tijd vrij voor een fors ritje. NU is de Caferacerdag inAchterveld, maar dat is:
a. Niet zo'n leuke rit
b. Ik heb het wel een klein beetje gezien (ligt aan mij, niet aan het evenement, het is gewoon een topevenement natuurlijk)

Nu is er zondag in Heumen (lekker handig gepland zo met de caferacerdag en de biker's classics....) de 'caferacer cup'

http://www.dutchcaferacers.nl/index...ffen-markten/203-cafe-racer-cup-heumen-5-juli

319_200.png


Best een takke eind rijden voor een retourtje op een oude Engelse motor, maar wel een mooie route. Ik vroeg me alleen af of dit wel wat wordt. Om nou dat hele stuk te rijden voor 3 halve caferacers is het nou ook weer niet helemaal.

Zijn er mensen met plannen om hier heen te gaan? Wat kan ik er van verwachten?
 
Deze oorverdovende stilte zegt genoeg vrees ik '( '(
 
Tis mij èn de brommerts gewoon te vukking hot momenteel om maar één teen buiten de deur te zetten.
Laatst in de avonduurtjes een ritje gedaan op de WLA "om af te koelen"...K-a nonne wat heet...dacht dat de olietank begon te smelten..
Ik doe voorlopig effe niets, eerst die temperatuur naar beneden..
 
Na eerst naar Achterveld te zijn geweest dachten we op de terugweg naar Heumen langs te gaan. Zoeken waar het zou zijn en nagevraagd aan passanten maar die wisten van niets. Kwamen meerdere zoekenden tegen zonder resultaat. Bij tankstation gebeld met kennis en deze wist te vertellen dat de vergunning niet verleend was door de gemeente. Berichtje op Facebook of Motor-Forum was wel zo netjes geweest. :(
 
Na eerst naar Achterveld te zijn geweest dachten we op de terugweg naar Heumen langs te gaan. Zoeken waar het zou zijn en nagevraagd aan passanten maar die wisten van niets. Kwamen meerdere zoekenden tegen zonder resultaat. Bij tankstation gebeld met kennis en deze wist te vertellen dat de vergunning niet verleend was door de gemeente. Berichtje op Facebook of Motor-Forum was wel zo netjes geweest. :(


Ik zat me al af te vragen hoe ze dat geregeld zouden hebben.

Erg, erg slordig dit (en dan druk ik me subtiel uit). Blij dat ik maar een rondje Noord-Holland/Utrecht ben gaan doen.
 
Na eerst naar Achterveld te zijn geweest dachten we op de terugweg naar Heumen langs te gaan. Zoeken waar het zou zijn en nagevraagd aan passanten maar die wisten van niets. Kwamen meerdere zoekenden tegen zonder resultaat. Bij tankstation gebeld met kennis en deze wist te vertellen dat de vergunning niet verleend was door de gemeente. Berichtje op Facebook of Motor-Forum was wel zo netjes geweest. :(


Ja, jammer. Erg kortzichtig. Gelukkig had Achterveld mijn dag al goedgemaakt. :Y





full
 
Laatst bewerkt:
Vond dit stukje op www.dutchcaferacers.com waar organisator Heumen uitleg gaf:

Uit je reactie begrijp ik dat jullie niet op de hoogte waren van het niet doorgaan van ons evenement.
Dat is idd niet zo mooi en vind ik erg jammer.
Al vrij snel na het versturen van ons voornemen voor het organiseren van ons cafe-racer evenement zijn we getipt over het samenvallen met de caferacerdag in Achterveld die al jaren wordt georganiseerd.
Dit evenement hebben we niet in de wielen willen rijden en hebben we bericht dat ons evenement niet doorging op 5 juli.
Ik weet niet zo waar het in de communicatie fout is gegaan maar betreur dat wel.
Voorts hebben we geprobeerd een andere datum te plannen. Toe dat met de lopende vergunningsaanvraag niet ging lukken hebben we moeten besluiten niet eerder dan 2016 iets te kunnen organiseren. In ieder geval sorry voor de overlast.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de week ervoor en op zaterdag ene paar keer gegoogeld op dit evenement en echt niets gevonden. Als het afgemeld is, dan hebben ze het aardig weten te verstoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan