Cagiva: "the Raptor's Nest"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haleluya :} Opeens een eigen topic. Blijft leuk dat het een flinke vlucht genomen heeft. Hou het zeker niet bij met posten haha _O- Ben zelf ook wel eens benieuwd hoeveel raptors er ongeveer rondrijden. Zou na te vragen kunnen zijn bij MV Agusta. Vraag is of zij daar antwoord op willen geven, al zijn het de gewone verkoopcijfers.
Lemmy jij geen contacten daar?
 
Meeting organiseren nu iedereen in de mood is!

Motoport Vianen als vertrekpunt? Daarna mooie dijk (rag) rit, versnapering en sappie, een piccie van ons allen, nog een rondje doen voor de fanatiekelingen (industrieterreintje pakken).

Tinus
 
Meeting organiseren nu iedereen in de mood is!

Motoport Vianen als vertrekpunt? Daarna mooie dijk (rag) rit, versnapering en sappie, een piccie van ons allen, nog een rondje doen voor de fanatiekelingen (industrieterreintje pakken).

Tinus

Begin maar wat data te roepen. Ik zit zelf krap met vrije tijd, maar misschien dat er een gaatje te vinden is.
Vandaag wel heerlijk wat Noord Hollandse dijkjes gereden met MF Purmerend. Af en toe de 150 aangetikt op de smalle weggetjes was wel lekker. Maar van mij mag het ook wel wat rustger aan.....



...soms. O-) Geintje. Nee echt, dat snelle werk is wel leuk, maar het moet ook leuk blijven.
 
Laatst bewerkt:
Meeting organiseren nu iedereen in de mood is!

Motoport Vianen als vertrekpunt? Daarna mooie dijk (rag) rit, versnapering en sappie, een piccie van ons allen, nog een rondje doen voor de fanatiekelingen (industrieterreintje pakken).

Tinus

Lijkt me erg leuk..

Maare ik ben nog niet super ervaren dus....
zal me best doen om jullie bij te houden..
 
We kregen, nadat de motor er een aantal weken had gestaan, te horen dat ze er nog niet mee hadden gereden omdat er pekel lag.. Ja, en dan gaan we niet rijden, want dat zou u toch niet willen blablabla.. Afijn, ik heb doorgegeven dat er ook 's winters met die fiets gereden wordt, en dat we het nu toch wel lang vinden duren. In eerste instantie was afgesproken dat ze hem zouden ophalen en terugbrengen als ze in de buurt waren. Die zaak zit n.l. in Loenen, en de motor moest uit Harderwijk komen.

Toen bleek nog eens dat ze de ketting en tandwielen hadden vervangen, wat niet de bedoeling was, want die hadden we zelf nog liggen. Was ook al doorgegeven, maar dus niets mee gedaan.

Nou, uiteindelijk werden we gebeld, dan en dan waren ze in de buurt en dan wilden ze de motor terugbrengen. Leg de ketting maar bij het dekzeil, dan gooien wij het zeil over de motor en de ketting nemen we mee. Gaat dan van de factuur af uiteraard. Dus zo gezegd zo gedaan.. En wat denk je? Wil die gewoon inderdaad niet starten!!
Dus ik heb die tent weer gebeld, en WEER hetzelfde liedje.. Ja, pekel he, bladiebladiebla.. Ja, maar hier hebben we het toch over gehad 2/3 weken terug? Nu zijn we zo'n tijd verder, er zijn een aantal hele mooie dagen geweest, en jullie hebben nog niet gereden?!
Ja sorry meneer, maarja, maarja.. pekel he...

:( :( :(

En nu gaan we hier dus rijden met dat ding en houdt 'ie gewoon in.. Kan hier zo boos om worden he, ik vind dit gewoon zo laks en niet-klantvriendelijk. Bah!

Ben benieuwd wat ze nu weer zeggen als we gaan bellen over het inhouden. Ergens heb ik helemaal geen zin meer om te bellen, omdat heel het vertrouwen in die tent weg is. Maar aan de andere kant zegt mijn rechtvaardigheidsgevoel: laat hun het maar oplossen. Ze hebben ook de centen opgestreken, moeten ze ook maar goed werk afleveren.. :(

Zo, dat is er even uit.. :/

raak nou niet al je frustatie kwijt want die kun je morgen nog gebruiken om te bellen *O*
 
Laatst bewerkt:
dat is niet erg je moet je moet ltij rijden naar eigen kunnen.
ik ben ook iet meer de gekste.
ik vind ander half jaar rolsoel genoeg.
leuk is leuk .het gaat het om het plezier
Lijkt me erg leuk..

Maare ik ben nog niet super ervaren dus....
zal me best doen om jullie bij te houden..
 
Meeting organiseren nu iedereen in de mood is!

Motoport Vianen als vertrekpunt? Daarna mooie dijk (rag) rit, versnapering en sappie, een piccie van ons allen, nog een rondje doen voor de fanatiekelingen (industrieterreintje pakken).

Denk dat de Raptor zich in 't land van Maas en Waal 't meest thuis zal voelen idd :]
Ik moet zelf uit 't Hoge Noord'n komen maar dat heb ik wel over voor al die Raptors in 't wild.. Waalbanddijk en Utrechtse heuvelrug rij ik graag een eindje voor om :9
 
that's the spirit!! Ik zal eens wat uit gaan zetten en bedenken.

Het gaan niet om de snelheid maar om de FUN, grote en minder grote goden door elkaar dus iedereen dient rekening met elkaar te houden en de veiligheid op NR. 1 te stellen!!

Tinus
 
Leuk zo'n Raptor topic :)

Zal ik mijn nieuwe bike ook maar even voorstellen :

2001 V-Raptor 650

ywzgce.jpg


Extra:
- Twin SIL motors carbon uitlaat
- bar-end spiegels

Voor het moment staat hij even stil, want de voetsteun houders zijn eraf om gezandstraald en opnieuw gepoedercoat te worden.

Verder ben ik wanhopig op zoek naar een V-Raptor 1000 afdekkap (solo-seat) voor over het zadel.
 
Laatst bewerkt:
Hey, welkom! :W Een V650, die zie je niet vaak..

Wel even een filmpje posten van het geluid van die dempers hè! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vond nog een extra test verslag van de 650 voor bij de links in de openingspost:

TransIP - Reserved domain


Verder nog een vraagje, ik lees op verschillende sites dat er aan de raptor 650 helemaal niets af te stellen is (behalve de remhendel), maar bij mijn V-tje is de voorvork ook wel degelijk instelbaar in hardheid.
Is dit in de loop der tijden verdwenen, of zit er een andere voorvork op mijn V?
 
Welkom welkom!!!!

Apart idd, bij mij is niets instelbaar, misschien een paar foto´s posten van dichterbij.

Voor de overige mensen die een vork hebben die niet instelbaar is... Ik ben eruit hoe je deze klaar moet maken en heb de setup in het grote boek staan, iedereen is welkom met zijn of haar vork! Je fiets knapt er echt van op!!

Nog even over de rit, ik denk dat de Lek/Linge route een geschikte is voor ons, het is een rit van +/- 150 km. en neemt een tijdbestek van 3 uurtjes, niet te kort en niet te lang. Vanuit Vianen is dit mooi realiseerbaar.

Ik zal een poll openen met data erin waarop gestemd kan worden.

Tinus
 
Blijft mooi he ik zag dat de link naar motorfreaks er ook stond ,daar wordt mijn motor nl getest

XtraRaptor2.jpg


En nog een maar een plaatje met mezelf er op
Wel de mickey mouse spiegels vervangen ,en wat kleinere driehoekige richting aanwijzers er op

Xtraraptor56.jpg
 
Testen

Ik heb zelf wat testen verzameld van de Raptor 1000 cc tests
Mischien zijn er nog meer ,ik struin regelmatig door wat oudere bladen op zoek naar info

Kicxstart 02 maart 2000 Cagiva Raptor en V Raptor oergevoelens
Kicxstart 01 Februari 2002 Ducati S4 vs Cagiva Raptor Freddy Kruger vs Pinhead
Kicxstart 07 Sept 2002 Cagiva V-Raptor R

Motorrijder nr 39 Jan 2001 Een beetje verliefd Cagiva V raptor

Motorrad 24 10 nov 2000 naked bikes monster S4, x-eleven ,speed triple V11, V raptor

Motorrad 14 18-6-2004
Vergleigh Coole naked bikes Apriliarsv 1000 R tuono, Bernelli TnT 1130 Cagiva Xtra Raptor, Monster S4 R, MV F4 brutale, Honda Hornet 900, Kawa Z1000 ,Truimphspeed triple
 
Leuk zo'n Raptor topic :)

Zal ik mijn nieuwe bike ook maar even voorstellen :

2001 V-Raptor 650

[afbeelding]


Heee!! zou dit 'm zijn?

klik

Zou wel erg toevallig zijn. Volgens mij is de jouwe (gedeeltelijk) overgespoten. Was-ie ook antraciet? Ik heb helaas niet het kenteken van die bewuste 650 V Rap. Dus ik kan het nooit zeker weten.
Of is de jouwe geimporteerd uit het buitenland?
 
Testen

Ik heb zelf wat testen verzameld van de Raptor 1000 cc tests
Mischien zijn er nog meer ,ik struin regelmatig door wat oudere bladen op zoek naar info

Kicxstart 02 maart 2000 Cagiva Raptor en V Raptor oergevoelens
Kicxstart 01 Februari 2002 Ducati S4 vs Cagiva Raptor Freddy Kruger vs Pinhead
Kicxstart 07 Sept 2002 Cagiva V-Raptor R

Motorrijder nr 39 Jan 2001 Een beetje verliefd Cagiva V raptor

Motorrad 24 10 nov 2000 naked bikes monster S4, x-eleven ,speed triple V11, V raptor

Motorrad 14 18-6-2004
Vergleigh Coole naked bikes Apriliarsv 1000 R tuono, Bernelli TnT 1130 Cagiva Xtra Raptor, Monster S4 R, MV F4 brutale, Honda Hornet 900, Kawa Z1000 ,Truimphspeed triple

Kan je nog wat aanvullen met een paar tests (in bezit):

*) Promotor nr 5, juli 2001: V Raptor 650

*) Promotor nr 10, januari 2002: Xtra Raptor

*) Moto 73 nr 12, 6-19 juni 2002: V Raptor 650 "ragbak"

*) Motor nr 21, 12-25 oktober 2000: Raptor 1000 tegen Ducati Monsters M900

*) Motor nr 16, 8-21 augustus 2002: damesoordeel Raptor 650 tegen Suzuki SV 650 en Duc Monster 620 Dark

*) Performance Bikes oktober 2001: Naked Biketest V-Raptor1000, Yamaha Fazer 1000, Kawasaki ZRX 1200s, Suzuki Bandit 1200

:W
 
Laatst bewerkt:
Vocht bij bougies?
Of, de afvoer drain uit tank schijnt een metalen klep te hebben, waardoor het verstopt kan raken. Las op Raptor Chapter ook zoiets, met zelfde symptomen, hier vervangen door een rubberen en problem solved. http://raptors.ukbikeforum.co.uk/vi...ghlight=&sid=e9a13c0960d219667bc71f008949d6a6
Oef, van techniek heb ik geen kaas gegeten hoor.. Wat ik wel van horen zeggen weet is dat (ik geloof) de voorste bougie lastig te bereiken is? :?

Zal dat artikel eens gaan lezen dat jij aanhaalt..


Testen

Ik heb zelf wat testen verzameld van de Raptor 1000 cc tests
Mischien zijn er nog meer ,ik struin regelmatig door wat oudere bladen op zoek naar info

Kicxstart 02 maart 2000 Cagiva Raptor en V Raptor oergevoelens
Kicxstart 01 Februari 2002 Ducati S4 vs Cagiva Raptor Freddy Kruger vs Pinhead
Kicxstart 07 Sept 2002 Cagiva V-Raptor R

Motorrijder nr 39 Jan 2001 Een beetje verliefd Cagiva V raptor

Motorrad 24 10 nov 2000 naked bikes monster S4, x-eleven ,speed triple V11, V raptor

Motorrad 14 18-6-2004
Vergleigh Coole naked bikes Apriliarsv 1000 R tuono, Bernelli TnT 1130 Cagiva Xtra Raptor, Monster S4 R, MV F4 brutale, Honda Hornet 900, Kawa Z1000 ,Truimphspeed triple

Tof! Kun jij die tests evt. digitaal krijgen?
 
Er stonden nog 2 rooie V-Raptors op Marktplaats bijdeweg, kun je mooi met de rit mee ;)
 
that's the spirit!! Ik zal eens wat uit gaan zetten en bedenken.

Het gaan niet om de snelheid maar om de FUN, grote en minder grote goden door elkaar dus iedereen dient rekening met elkaar te houden en de veiligheid op NR. 1 te stellen!!

Tinus

Dat bedoel ik ook. Met een groep rijden brengt ook verantwoordelijkheden voor jezelf en ook tav de anderen. Het heeft absoluut geen zin om boven je kunnen te gaan rijden. En iedereen moet lol hebben, ook de minder ervaren rijders. Anders schrik je alleen maar potentiele deelnemers af. :] :] :] :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan