cb 350F contactslot tankdop en zadelslot

Dennis-BE

MF veteraan
3 okt 2008
1.021
2
gent
heeft iemand dit liggen met sleutels? ik ben namelijk mijn sleutels kwijtgeraakt
als iemand nog een achterbandje en een xtra smeltzekeringetje heeft heb ik ook wel intresse
moest dat trouwens allemaal passen van een 500 of 550 is dat zeker ook goed!

groeten Dennis
 
Sleutels kun je vaak bij een slotenmaker laten namaken voor 10-15 euro, aan de hand van het contactslot. Gewoon met het slot in de hand een paar echte slotenmakers afgaan en je vindt vrij snel iemand die het kan, is het de eerste niet dan is het de tweede wel. (maar dus niet naar de schoenmaker om de hoek).
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip! ik ga vandaag eens gaan kijken bij een slotenmaker!
nog iemand zadelslot in de aanbieding of tankdop ( tankdop is het meest dringende ) of goedkope contactsloten mogen ook nog steeds aangeboden worden, als er een goede kabelboom aan vast hangt heb ik ook intresse!
 
Als je een nieuwe sleutel hebt kun je toch ook die andere sloten openmaken :?

Die tank kun je trouwens meestal zonder problemen met een platte schroevendraaier openmaken.
 
idd, die tank kun je makkelijk met een platte schroevendraaier openen, totdat je da tteveel hebt gedaan en dat slotje afbreekt :) nu moet ik er de gehele tankdop afhalen als ik wil tanken, en dat is dus echt niet handig :)
en mijn zadelslot had een andere sleutel dan die van mijn contactslot, zal vroeger wel een keertje vervangen zijn geweest denk ik?
 
ik realiseer mij net dat deze verkeerd staat :')
moet namelijk in te koop gevraagd

kan een mod deze verplaatsen aub?
 
Terug
Bovenaan Onderaan