cb400f caferacertje (in wording..dat dan weer wel)

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Ik heb het een tijdlang niet willen zien maar merk dat ik er echt te weinig tijd voor heb om alles goed af te ronden. Moest een keuze maken dus en vandaar dat ze toch wel met spijt in ut hartske weg moet. Tis dus een 400f van 77. Zal eerst de minpunten opnoemen, koppakkinglekkage, en carbs missen waarschijnlijk paar stelschroeven. Ze heeft wel gelopen en behoorlijk netjes, geen rook of overdreven gerammel, gewoon zoals een 400f uit 77 klinkt tegenwoordig. Maar ze had de choke gewoon nodig en bleef dat nodig houden. Achteraf blijken er een paar luchtmengselschroeven te missen dus...en een accu, die is overgezet op een 650...die ook al verkocht is (met accu dus) maar dat terzijde. En de pluspunten....alu tank, clip ons, frame gecoat, goede banden, etc etc. Gewoon even met liefde behandelen en volgend voorjaar (wat klinkt dat nu nog ver weg ;( ) gewoon gaaaaaan! :]
full
 
bij de weg: inruil van een mz prutteldingetje (etz250/nva heeft voorkeur mits original en gewoon rijdend) is mogelijk. :Y
 
dank dank dank voor de lovende woorden...spijt? vast wel, heb ik standaard met iedere brommer die ik verkoop. Soms loopt het allemaal niet zo als je van tevoren dacht dus dan moeten er keuzes gemaakt worden. De 850 is dan ook zo´n beetje de bodemprijs/kostprijs voor een snelle (hoop ik dan) verkoop. enneh...weer ff subtiel kickje dus.


P.s Mister brakedisk weer actief en running zie ik? :] zal wel niet helemaal 100 zijn maar toch...soort van welkom thuis denk ik dan maar :W
 
hulppootjes snel vervangen door steunwieltjes dan, ben je toch beetje brikkerig bezig...voor het gevoel in ieder geval dan :)
 
Hebbik iets gemist :?


sorry Rockert, off-topic maar ook een stiekum schopje ;)

..weet je niet meer?? ik liep lekker in bossen vlakbij de Rijn ergens in de Betuwe, kwam daar ineens een 4x4 loeihard aan en BANG ! daar lag ik.. nooit meer wat van de bestuurder gehoord :+ .. ja nu dan ineens 8-)
 
nope, wil hem op MP zetten maar troubles met het betalen van de advertentie, zal deze week eens bij paps en mams aanwippen en het daar regelen. Ligt waarschijnlijk weer eens aan mijn prehistorische pc...nog steeds hoog tijd voor een nieuwe, maar zit dr een beetje tegen aan te hikken. Nah ja, Heeft op zich geen haast, ze eet niets dus en de rest is toch al betaald (verzekering, belasting dat gedoe). En kan ook zijn dat ik haar eens meeneem naar een beurs of zo, strax in het voorjaar. Iedere weg, ze staat nog steeds te wachten dus. Hoe is het met je rickman gebeuren btw? Al progressie? of is dat iets voor later als alles weer 100% is...Denk dat ik met Vehikel even aanwip als dat ok is tenminste :]
(even mijzelf uitnodigen noemen ze dat..)
 
ook lekker, denk ik met herr brakedisk te doen te hebben...is het iemand anders.... |( |( |( |( wel hetzelfde kluppie volgens mij maar net niet de persoon die ik voor ogen had. Excuses voor de stront in mijn ogen. Maar evengoed bedankt voor het skupke :}
 
Hahahaha, wel hetzelfde kluppie idd :} En ik denk vast dat je wel even langs mag komen... ;)

Ben bezig om 'jouw' 750 weer wat leven in te blazen trouwens. Gaat wel goed komen denk ik... Ze hadden een barst in de dynamodeksel dichtgelijmd met iets vreemds, dus daar komt maar even een andere voor in de plaats...

En geld uitgeven aan computers blijft lastig voor den caféracert he? :P Je kan voor datzelfde geld immers mooiere dingen kopen voor de motor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan