CB550 choppie....

vanmiddag meteen gefixt, kortsluiting in de electra van het achterlicht...


Onze vrienden in het blauw waren een razia aan het houden hier, de hele dag al... stuk of 5 auto's en 4 motoren en iedereen naar een parkeerterrein sturen.... heb besloten met de motor in deze staat het lot maar niet te tarten en na een klein rondje het ding in de schuur gezet..

!

Ik hoef het toch niet weer helemaal uit te leggen he, die lieden in blauw weten inderdaad niet hoe een cb500 eruit zag in de 70's...


maar je verzekering des te beter als je een ongeluk gehad hebt, ik hoop dat je mij niet aanrijdt in elk geval........ |(
 
I know Bral... maar de verhalen over verzekeringen zijn ook net zo veranderlijk als het weer in nederland....

We zullen zien.... de verzekering kende niet eens een CB500 uit 1975...
moest em alle informatie vanaf het kenteken geven...
 
Cool ding 8-)

Leuke demper zit er ook onder :P of zit er aan de rechterkant nog een piepke?
 
I know Bral... maar de verhalen over verzekeringen zijn ook net zo veranderlijk als het weer in nederland....

We zullen zien.... de verzekering kende niet eens een CB500 uit 1975...
moest em alle informatie vanaf het kenteken geven...

Denk toch dat dr. Bral daar weer een punt heeft, hoop ook voor uwes dat alles goed gaat, die juffrouw van mijn verzekering moest ik ook alles voorkauwen, volgens mij had ze nog nooit een motor van dichtbij gezien.
Denk wel als ze moeten overgaan tot betalen, dat die heren met die stropdas wel weten hoe de vork aan de motor moet zitten.... '( '(

Hij is wel mooi.
:} :9~ :} :9~ :}
 
ik weet zeker dat die heren in stropdas wel weten hoe de vork in de steel zit......

ik weet ook wat er plaats gaat vinden als je wel een klapper maakt en een derde schade toebrengt...

ik hoop voor je dat die hd er ooit nog komt want elke meter met dit ding is spelen met je toekomst...

ik gun je het beste maar dit is zo dom........ik kan er niet genoeg voor waarschuwen...

het is dat ik niet meer bij achmea werk maar anders zou ik in staat zijn om stukken uit dossiers hier neer te zetten, alleen maar om jullie te behoeden.....en ik ken er niet eentje waar het uiteindelijk wel goed afliep.....ze betalen allemaal nog voor ellende die misschien wel 20 jaar geleden aangericht is...

als er een super lekker wijf voor je staat met de uitslag van de hiv test in haar hand dat het raak is neuk je die toch ook niet....
 
Laatst bewerkt:
ik weet zeker dat die heren in stropdas wel weten hoe de vork in de steel zit......

ik weet ook wat er plaats gaat vinden als je wel een klapper maakt en een derde schade toebrengt...

ik hoop voor je dat die hd er ooit nog komt want elke meter met dit ding is spelen met je toekomst...

ik gun je het beste maar dit is zo dom........

als er een super lekker wijf voor je staat met de uitslag van de hiv test in haar hand dat het raak is neuk je die toch ook niet....

Bedankt voor je advies...... ik zal zorgen dat ik er elke meter van geniet..
 
Bouwjaar 1975....

prijs stond er ook al, 1300... daar komen wat kosten bij voor het vervoer, accu, olie, etc..

hoezo? interesse?

Ik begin zo stilletjes aan toch te twijfelen over het "kenteken" verhaal, mijn verzekering geeft me geen uitsluitsel.. (net gebeld)
 
Bouwjaar 1975....

prijs stond er ook al, 1300... daar komen wat kosten bij voor het vervoer, accu, olie, etc..

hoezo? interesse?

Ik begin zo stilletjes aan toch te twijfelen over het "kenteken" verhaal, mijn verzekering geeft me geen uitsluitsel.. (net gebeld)


Nee geen interesse om te kopen. Beetje orienteren dus elk advies is een leerproces voor mij.

Heb altijd sport gereden totdat ik een ongeluk kreeg, motors uitgezwaaid en nu erop terug gekomen. Weet alleen niet wat ik wil. Maar deze motor vind ik heel mooi
 
Bouwjaar 1975....

prijs stond er ook al, 1300... daar komen wat kosten bij voor het vervoer, accu, olie, etc..

hoezo? interesse?

Ik begin zo stilletjes aan toch te twijfelen over het "kenteken" verhaal, mijn verzekering geeft me geen uitsluitsel.. (net gebeld)

1975
Vraag dus effe aan het RDW of het ding typegoedkeuring heeft... blabla, zelfde verhaal als in een ander topic.
 
he gixxer

vet ding.
heeft veel weg van mijn oude kawa z1000.
zelfde tank.

alleen kloten van het kenteken ja.
kun je niet een eigenbouw kenteken op de kop tikken en nummers overslaan.(vast al wel mee bezig geweest om te zoeken denk ik)
als ik wat tegen kom mail ik je .

richaqrd
 
voot zo ver ik weet houden ze deze regel aan...

Motorfietsen die voor het eerst zijn toegelaten voor 01-01-1975 zijn vrijgesteld van een typegoedkeuring etc......
 
en deze hoor ik ook vaak :

Voor 26 november 1975 is een typegoedkeuring niet verplicht. Alles van daarvoor wordt gekenmerkt als “historisch” voertuig.


maar wat nou exact waar is....

als de vorige eigenaar slim was heeft ie inderdaad een kenteken waar je mee weg komt maar zoals reeds gezegd, van alle gevallen die ik hiervan ken heb ik nog nooit gezien dat het goed af liep bij een klapper (en toch 8 jaar bij achmea gezeten, bijna letterlijk)
 
Zoals ik al zei, de verzekering kende niet eens een CB500.......
maar dat zegt natuurlijk niets over een schadeexpert...
Is er geen forum of nieuwsgroep voor schadeexperts waar je info kan vragen? Of een juridische website (bijv. jurofoon) of zo?
Vraag het eens aan een taxateur (onder het mom van info over een eventuele taxatie voor je unieke klassieker uit 1975), misschien zijn die lui daar wat meer in thuis.
 
Zoals ik al zei, de verzekering kende niet eens een CB500.......
maar dat zegt natuurlijk niets over een schadeexpert...
lekkere toko, een motor waar en weet ik hoeveelhonderdduizend van gemaakt zijn en ze kennen hem niet...

ik zou een bellen met een andere toko.........vragen kost nix....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan