cb750caferacer (spuiter)

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
cb750 caferacer in opbouw, moet eigenlijk alleen gespoten worden. Alles werkt, loopt goed, geen rook of andere verontrustende signalen. Carbs aangepast aan luchtfilter, banden tandwielen etc netjes, supertrapp demper, gewoon spuit erover en gaaaaaaaaaaaaaaaan
full
:]
 
toch al snel zo´n 850 euri, voor minder vind ik het zonde en houd ik haar liever zelf (en idd had het er beter gelijk bij kunnen zetten)
 
zit net even de foto´s te bekijken....merk nu pas dat ik een half uurtje testgereden heb zonder kentekenplaat en/of achterlicht......liggen dus nog gewoon op de werkbank te liggen |( |( |( |(
 
grinnn inderdaad, met een camera bereiken ze dan niet echt veel, zal dr mischien even achteraanbellen en excuses aanbieden, toch wel sneu voor de heren/dames agenten
 
Leuk ding, maar heb weinig monnie in dù pokkit B|

zit net even de foto´s te bekijken....merk nu pas dat ik een half uurtje testgereden heb zonder kentekenplaat en/of achterlicht......liggen dus nog gewoon op de werkbank te liggen |( |( |( |(
_O- _O-
 
Mmmhhhhhh twijfel, net een Cb500 gekocht, de Cb550 staat net op de bok, de Cb200 in de verkoop en de Cb750 staat ook klaar voor de nieuwe eigenaar, weinig plaats over, maar toch veel twijfel.............Emmen ook niet naast de deur..........shit nog meer twijfel, heb je eventueel nog wat meer gegevens om bv iemand over te halen wat betreft aankoop?
 
Mmmhhhhhh twijfel, net een Cb500 gekocht, de Cb550 staat net op de bok, de Cb200 in de verkoop en de Cb750 staat ook klaar voor de nieuwe eigenaar, weinig plaats over, maar toch veel twijfel.............Emmen ook niet naast de deur..........shit nog meer twijfel, heb je eventueel nog wat meer gegevens om bv iemand over te halen wat betreft aankoop?
Als jij dan een CB500 of CB550 aan mij verkoopt.. of ruilen tegen m'n CB350F? :Y

Zoek namelijk wat snellers, maar niet te zwaar. CB750 is te zwaar.
 
Mmmhhhhhh twijfel, net een Cb500 gekocht, de Cb550 staat net op de bok, de Cb200 in de verkoop en de Cb750 staat ook klaar voor de nieuwe eigenaar, weinig plaats over, maar toch veel twijfel.............Emmen ook niet naast de deur..........shit nog meer twijfel, heb je eventueel nog wat meer gegevens om bv iemand over te halen wat betreft aankoop?

pffff meer gegevens... wat wil je weten? Kan dr verder eigenlijk weinig over vertellen, fot´s spreken voor zich denk ik. Tis gewoon een goed ding die wat afgejakkerd eruitziet door het spuitwerk (wat er dus niet op zit). Banden vorig jaar gemonteerd, vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad maar is overgestapt op cbr1000......helpt dit?
:? :? :?
 
Ik ga er eens over denken en ook ff dit topic doorsturen naar een bekende van mij die net klaar is met een motor en weer zin had ik iets zwaars.

Freaky mouse, mail anders eens een foto van je 350f, wie weet kunnen we wel wat regelen, je weet maar nooit.
 
en....moet eigenlijk bij "gevraagd" maar maak hier meer kans denk ik. Ik zoek een carterdekseltje (waar je aftapplug inzit) voor een cb400f honda, is gescheurd en echt niet meer te redden helaas
 
Mmmhhhhhh twijfel, net een Cb500 gekocht, de Cb550 staat net op de bok, de Cb200 in de verkoop en de Cb750 staat ook klaar voor de nieuwe eigenaar, weinig plaats over, maar toch veel twijfel.............Emmen ook niet naast de deur..........shit nog meer twijfel, heb je eventueel nog wat meer gegevens om bv iemand over te halen wat betreft aankoop?

toevallig een foto van de 550?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan