CB900F2 Bol D'or cheapass: € 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Aangezien ik een andere motor op het oog heb open ik alvast een peilings topic voor de bol.

Ik heb hem voor de winter gekocht om als pekelfiets te gebruiken en gebruik hem nu voor wwv.

Ik heb hem gekocht toen die half uit elkaar lag. Er was net een ander blok in gezet maar nooit afgebouwd. Als ik het goed begrepen heb is er de teller van dat nieuwe blok bij gekomen en daar staat net 30k op.

Bij inzet van het nieuwe blok zijn de kleppen gesteld, bougies vervangen, olie+filter vervangen en naderhand de carbs schoongemaakt en gesynchroniseerd.

Zelf heb ik er andere velgen in gezet met een nieuwe achterband en goede voorband. Voor zitten er ook nieuwe schijven op. Het voortandwiel is zgan en achter is ok. De ketting is ietwat gaar maar ik heb er een soepele bij. Ik heb er 2 andere remklauwen op gezet en voor remt die als een tiet. Achter gaat 1 zuiger er wel heel soepel in en lekt daar ook een beetje. Optie is een revisieset of de zuiger van de oude klauw gebruiken. Ik heb de originele klauwen er bij maar daar zijn de ontluchtingsnippels van afgebroken.

Verder heb ik de topkuip er af gehaald, de voorvork wat doorgestoken, de clipons naar voren gezet en er een andere koplamp op gezet.

What you see is what you get en ik zet de vraagprijs op 500 euro.

Oja je krijgt ook nog es al deze onderdelen erbij: CB 900 Bol D'or onderdelen

Eventueel in samenkoop met mijn Yamaha XT Supermotard voor 2000,-

p4120055.jpg

p4120054.jpg

p4120053.jpg

p4120052.jpg

p4120051.jpg

p4120050.jpg

p4120049.jpg


Tassen en stalen remleidingen niet inbegrepen.
 
Laatst bewerkt:
lijkt me niet veel geld voor wat oogt een prima motor, alleen dat voorkuipje.. _O-

Maar bij de verkoop zet jij er nog andere remleidingen op?
 
'CB900F2 Bol D'or cheapass' > 'CB900F2 Bol D'or cheapass: € 500'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan