CBR 600 f [1990] naar Streetfighter

ik heb vandaag alles in grote lijnen uitgezet
kont ff met tape de juiste hoogte bepaald
bugspoiler grof opmaat gezaagd [ van een r1 kont 2005 ], en met tape vastgehangen
renthal stuur gemonteerd
en het blok lopend gemaakt mooie sound !!!!!!!

foto's volgen

gr stefan
 
.
full
 
heeeeeey
alles goed ??? post anders ff een keer een foto van de minibike. leuk.
heb je motorisch nog iets veranderd????? of is het nog de zelfde setup [ reed al vrij hard ]

gr stefan

Setup heb ik verder niets aan verandert was allemaal wel redelijk naar wens, alleen het luchtfilter iets anders geplaatst, en verder wat afstel werk en adaptertjes gemaakt voor de remklauwen.
Maarja enthousiast begonnen en later is het toch weer wat afgezakt dus vandaar staat hij alweer een tijdje stil, maar als m'n jawa caféracer klaar is gaat alle aandacht naar de minibike en zal ik wel wat foto's posten of sturen *D
 
Setup heb ik verder niets aan verandert was allemaal wel redelijk naar wens, alleen het luchtfilter iets anders geplaatst, en verder wat afstel werk en adaptertjes gemaakt voor de remklauwen.
Maarja enthousiast begonnen en later is het toch weer wat afgezakt dus vandaar staat hij alweer een tijdje stil, maar als m'n jawa caféracer klaar is gaat alle aandacht naar de minibike en zal ik wel wat foto's posten of sturen *D

ik zie de foto's wel schijnen

gr stefan
 
Hoi Stefan je bent weer goed bezig zie ik ,ik ben ook nog steeds bezig met de cbr uit 88 alleen duurt dat iets langer maar het komt goed.Ik had alleen ff 2 vraagjes: heb jij toevallig nog zo,n reservoir te koop (koelvloeistof) en ik moet nieuwe balhoofd lagers hebben heb jij nog advies voor welke ik moet nemen en waar ik die het makkelijkst kan bestellen (en wat voor type ik dan moet bestellen) alvast bedankt Rachid
 
Ik dacht al wat komt die me toch bekend voor, maar ik heb ooit eens proefgereden op dat ding :9

Wel gaaf dingetje hoor! Maar die koplamp vond ik inderdaad ook niet echt een pluspunt. Is die achterrem wel in orde al?
 
Ik dacht al wat komt die me toch bekend voor, maar ik heb ooit eens proefgereden op dat ding :9

Wel gaaf dingetje hoor! Maar die koplamp vond ik inderdaad ook niet echt een pluspunt. Is die achterrem wel in orde al?


de motor gaat helemaal uitelkaar, iedere deel ga ik opnieuw opbouwen.

gr stefan
 
Hoi Stefan je bent weer goed bezig zie ik ,ik ben ook nog steeds bezig met de cbr uit 88 alleen duurt dat iets langer maar het komt goed.Ik had alleen ff 2 vraagjes: heb jij toevallig nog zo,n reservoir te koop (koelvloeistof) en ik moet nieuwe balhoofd lagers hebben heb jij nog advies voor welke ik moet nemen en waar ik die het makkelijkst kan bestellen (en wat voor type ik dan moet bestellen) alvast bedankt Rachid

ik heb waarschijnlijk nog een bidon voor je, ik laat het even weten

gr stefan
 
zoooo vandaag weer even bezig geweest aan de fighter
ik heb het oude subframe afgeslepen, en ben begonnen om een nieuwe te bouwen.
full
 
het begin van het nieuwe subframe is er. het lijkt erg schuin te staan , maar als het kontje gemonteerd zit dan is dat niet zo, het kontje komt er normaal op te zitten, geen duitse stijl.
full
 
Hoi Stefan!

Ik zie dat ie al mooie vormen begint aan te nemen! Ik heb eergisteren een cbr gekocht.
Gisteren nog effe wezen showen bij Rogier. Hij rijdt lekker, alleen de achterband is vierkant,
omdat de vorige eigenaar alleen maar rechtdoor reed. Als je binnenkort weer een paar uurtjes
aan het klussen bent vind ik het wel leuk om even te komen kijken, dan zal ik op de cbr komen, dan kan je die ook gelijk effe zien en voelen haha.

Succes en de groeten

Henk
 
Hoi Stefan!

Ik zie dat ie al mooie vormen begint aan te nemen! Ik heb eergisteren een cbr gekocht.
Gisteren nog effe wezen showen bij Rogier. Hij rijdt lekker, alleen de achterband is vierkant,
omdat de vorige eigenaar alleen maar rechtdoor reed. Als je binnenkort weer een paar uurtjes
aan het klussen bent vind ik het wel leuk om even te komen kijken, dan zal ik op de cbr komen, dan kan je die ook gelijk effe zien en voelen haha.

Succes en de groeten

Henk

hey henk

ro belde gister en vertelde van je cbr, gaaaaaaf man, ik ben benieuwd.
als ik ff bezig ben dan bel ik je ff, dan kom je ff langs gezellig.

gr stefan
 
hier weer ff en update !!!!!!!

ik ben weer ff verder gegaan met het subframe, alles waterpas zetten en alles met puntlasjes vast zetten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan