CBR F2 RR

Stoerrr, RR kontje op een F :Y Gooi die sigaar es in de schuur btw :P lelijke ori uitlaat :P
 
Beetje spelen voordat de oude bandjes vervangen worden voor MPP's :):

22-0902028014M.jpg


22-0901597838M.jpg


Update:

Veranderd:
- MPP's voor en achter (180'er overigens)
- Zwarte hugger
- Race demper

 
Laatst bewerkt:
Hey,

Hoe heb je ooit die kont erop gezet met dat zadel en alles ??
was het veel werk of moet je alleen bevestigingspunten maken ???
ziet er echt gruwlijk uit WIL IK OOK !!! :P
 
Bedankt :)

Bevestiging.jpg

Let niet op de kabels, hij was toen net in de opbouw ;)

Maar het komt er dus op neer dat er 2 beugels gelast zijn, en vastgebout worden aan het frame. Hier zit het passagierszadel direct aan vast, en de achterkap wordt zo op zijn plaats gehouden. Vooraan zit de achterkap nog vast met 2 aluminium strips.

05012010559.jpg


En nog een fotootje op de posbank :)
 
Laatst bewerkt:
ok, je uitlaat , dat moet anders, heb je een mooi fietsje, zit je uitlaat nog normaal.
Slijp er de helft vanaf ofzo, maar dis nie mooi nie :+
 
Heb je ook een foto die van voor naar achter en tevens er overheen kijkt:?

Ik zou graag de breedte van het kontje en de tank willen vergelijken.
Zit zelf tussen een 600 en 1000 zadelkont te twijfelen


Alvast bedankt Buikschuiver oet dre
 
Heb je nou een 180 bent op een ori f2 velg? Die is 4,5 inch?
 
Laatst bewerkt:
Bij deze mijn 'projectje'.

Ik ben ermee begonnen met de aspiraties om ermee te gaan stunten, aangezien ik dit al eerder op de scooter en schakel deed. Hier is het echter niet van gekomen, en dit gaat ook niet meer gebeuren op deze motor omdat ik dat nu zonde vindt. Helaas.

Dag van aankoop

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249168190M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249188659M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dit was 'm toch niet helemaal

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249202591M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Een hele tijd zo rondgereden

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249226891M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dit leek mij wel wat

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249234907M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Maar tot die tijd nog even écht naked rondrijden
[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249252145M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249279395M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Rustig aan de onderdelen bij elkaar gesprokkeld, en het begint vorm te krijgen.

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249299336M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249303414M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dan moet hij toch aan een spuitbeurt geloven. Na lang wikken en wegen toch maar helemaal uit elkaar om ook het frame een nieuw likje verf te geven

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1249329970M.jpg"]afbeelding~][/URL]

En hier is het likje verf

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253398958M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wederopbouw

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253415204M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253439631M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253451730M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253479418M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253502657M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253529165M.jpg"]afbeelding~][/URL]

Deze scenery wordt vast herkend

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253534165M.jpg"]afbeelding~][/URL]

En dan nog maar een paar foto's van het uiteindelijke resultaat. Let alleen even niet op de demper

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253554565M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1253577411M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1301139469M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1301167341M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1301184927M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1301206730M.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img5.glowfoto.com/images/2009/08/28-1301231012M.jpg"]afbeelding~][/URL]

22-12-2009

Beetje spelen voordat de MPP's erop gaan :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Update:

Veranderd:
- MPP's voor en achter (180'er overigens)
- Zwarte hugger
- Race demper

[~[url="http://img4.glowfoto.com/images/2009/12/22-0911126690M.jpg"]afbeelding~][/URL]

In de sneeuw


[afbeelding]


Op de Posbank (Arnhem/Velp) met winters weertje


Zal het dan toch nog goedkomen met de scooter jeugd????? :W
 
Heb je ook een foto die van voor naar achter en tevens er overheen kijkt:?

Ik zou graag de breedte van het kontje en de tank willen vergelijken.
Zit zelf tussen een 600 en 1000 zadelkont te twijfelen


Alvast bedankt Buikschuiver oet dre
Ik heb daar momenteel geen foto’s van, maar ik zal even voor je kijken of ik er eerdaags een kan maken.

Heb je nou een 180 bent op een ori f2 velg? Die is 4,5 inch?
Ja, en is naar mijn weten ook nog originele velg... :) Ben wel op zoek naar een 160’er eigenlijk. Ik vind hem niet zo lekker sturen als de originele CBR die ik een tijdje heb gereden. Deze had dan weliswaar de standaard hoogte van de voorvork (maar ik kan nu niet anders met dit stuur), en reed op Diablo 160 achter.

Zal het dan toch nog goedkomen met de scooter jeugd????? :W
Zijn we niet allemaal op kleiner gemotoriseerd spul begonnen? :)
 
Ik heb daar momenteel geen foto’s van, maar ik zal even voor je kijken of ik er eerdaags een kan maken.Ja, en is naar mijn weten ook nog originele velg... :) Ben wel op zoek naar een 160’er eigenlijk. Ik vind hem niet zo lekker sturen als de originele CBR die ik een tijdje heb gereden. Deze had dan weliswaar de standaard hoogte van de voorvork (maar ik kan nu niet anders met dit stuur), en reed op Diablo 160 achter.
Zijn we niet allemaal op kleiner gemotoriseerd spul begonnen? :)
Een 180 band op een 4,5inch velg is ook niet bepaald een goed idee -O- dus ik snal wel dat ie niet zo lekker rijdt :P
Kijk eens op mopedreifen.de ;)
 
Een 180 band op een 4,5inch velg is ook niet bepaald een goed idee -O- dus ik snal wel dat ie niet zo lekker rijdt :P
Kijk eens op mopedreifen.de ;)

Ik heb me vooraf ingelezen op dit punt, en zou het zou wel prima moeten kunnen, mits de band niet te bol ging staan. Verder heeft een vriend van me een jaar geleden een F2 racer gekocht, welke 180'ers (niet op 5") goed kapot reed op de randen. Het was dus het proberen waard. Maar goed, het werkt niet echt voor mij dus ik moet even aan een andere band :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me vooraf ingelezen op dit punt, en zou het zou wel prima moeten kunnen, mits de band niet te bol ging staan. Verder heeft een vriend van me een jaar geleden een F2 racer gekocht, welke 180'ers (niet op 5") goed kapot reed op de randen. Het was dus het proberen waard. Maar goed, het werkt niet echt voor mij dus ik moet even aan een andere band :)

Of een 5.5 inch CBR velg.

Ik heb er nog eentje liggen.

Gz
 
ik heb nou ook een cbr 600 f street alleen hij is niet af
wat heb jij gedaan met de luchtinlaat want die van mij rijd niet meer echt door en dat is volgens mij de rede, wat heb jij gedaan ?
 
Ik denk dat hij met volle kuip inderdaad beter rijdt. Met open pijp rijdt hij op hoge snelheid een stuk minder goed, met standaard pijp denk nét iets minder dan originele F2's. Hij trekt wel sneller op dan de andere CBR's die ik heb gehad/bereden.
Intuitie zegt dat je een gedeelte van de inlaat af moet plakken, omdat hij teveel lucht krijgt. Of grotere sproeiers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan