Cbr1000f clanmeeting

Data lijst

  • 19 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 Juni

    Stemmen: 2 25,0%
  • 9 Juni

    Stemmen: 2 25,0%
  • 16 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 Juni

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

roxio86

MF veteraan
5 apr 2011
23.928
0
036
Cbr1000F Meeting!!!​



Na wat gesteggel in het topic ga ik overstag.en bij deze dus het topic.
Oproep aan alle 1000F rijders verenigd U!!!!

Goed een meeting dus , wat gaan we doen?
Nou er staan een paar punten vast:
-we willen koffie!!!!


-we willen het liefst zelfgebakken appelgebak of een chocoladetaart(beide mag ook)
Bij gebrek aan 1 van deze 2 mogen muffins ook! ;)

-Verder willen wij een ritje doen , iets met mooi landschap maar ook strak asfalt!

-Na afloop van deze uitputtende dag gaan we indien mogelijk gezamenlijk ergens eten om al die verbrande calorieën en uitgedroogde bekkies weer aan te vullen en te smeren alvorens iedereen naar huis wederkeert!

-Persoonlijk opper ik ook voor een foto van de motoren bij elkaar eventueel met alle rijders erop voor in de OP.


Goed , tot zover de plannen. Hoe klinkt dit?

Er is alleen nog 1 zeer groot probleem: We hebben geen datum waarop dit alles moet gebeuren.

Ik zal een poll toevoegen met wat data zodat een ieder zijn voorkeur kan doorgeven.
Ik zeg meeste stemmen gelden maar dan wel van mensen die niet ovb zijn!

Wat,staat er verder vast: FleuRR is hekkensluiter , en als het moet wil Rookie_rm voorrijden maar als iemand anders dat liever doet is dat ook goed.
 
DEELNEMERLIJST!!!!!!​

-Roxio86 (misschien met duo)
-
-
-
-
-
-
-









Quote dit bericht als je meewilt en voeg je naam toe aan de lijst.
Zet er gelijk even bij welke datum jouw voorkeur heeft en of dat vast staat of dat je ovb bent.
Aangezien wij ook een Belgische coureur in ons midden hebben zou ik ook graag weten,wat globaal de woonplaatsen zijn van iedereen die mee wil/gaat. Dit zodat ik het zo centraal mogelijk kan regelen voor iedereen.

Verder zijn suggesties welkom en staat mijn pm open.
 
Niet gestemd, maar voor mij de enige dag zou dan zijn de 19de mei. Maar dan is het niet zeker of ik erbij ben (daarom niet gestemd)
16 juni was mogelijk maar zit de dag ervoor bij de Duizend Bochten toer in Belgische Ardennen.
 
Ik ga nog even mijn agenda checken, 16 juni gaat iig niet lukken want ik rijd de dag ervoor de Duizend Bochten Tocht in Belgische Ardennen en wil die zondag uitslapen. :+
 
Laatst bewerkt:
DEELNEMERLIJST!!!!!!​

-Roxio86 (misschien met duo)
-Dasher1976 ik kan alle datums wel behalve 19 mei ( dan is mijn vrouw jarig)
-rookie_rm: 26 mei en 9 juni vallen af voor mij, de rest is mogelijk en waar in het land of daarbuiten maakt mij niet uit :) (gestemd op 23 juni)
-
-
-
-
-
 
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privébericht
DEELNEMERLIJST!!!!!!


-Roxio86 (misschien met duo)
-Dasher1976 ik kan alle datums wel behalve 19 mei ( dan is mijn vrouw jarig)
-rookie_rm: 26 mei en 9 juni vallen af voor mij, de rest is mogelijk en waar in het land of daarbuiten maakt mij niet uit (gestemd op 23 juni)
-Stefan1990 Datum maakt niet zo heel veel uit.
 
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privébericht
DEELNEMERLIJST!!!!!!


-Roxio86 (misschien met duo)
-Dasher1976 ik kan alle datums wel behalve 19 mei ( dan is mijn vrouw jarig)
-rookie_rm: 26 mei en 9 juni vallen af voor mij, de rest is mogelijk en waar in het land of daarbuiten maakt mij niet uit (gestemd op 23 juni)
-Stefan1990 Datum maakt niet zo heel veel uit.
- diverr gertemd op 9 juni maar ik pas me wel aan als de baas het goed vind
 
Punt 1: niet centraal
Punt 2: ik heb geen tent
Punt 3: dit is heel algemeen waar de meeting zoals,gepland echt van ons,is.

Punt 4 , 5 , 6 etc. meh

Maar al die gaan have fun
 
Aangezien er al 2 DD's bij de Duizend Bochten toer op de 15de juni rijden, mss een idee om de clan meeting daar te houden???

BBQ, feestje, leuke toer
:^
Punt 1: niet centraal
Degene die daar nooit moeilijk over doet is Jetjock; hij rijdt rustig op en neer naar Friesland voor een ritje. ;) Ergo: slecht argument

Punt 2: ik heb geen tent
Je mag de mijne lenen :+

Punt 3: dit is heel algemeen waar de meeting zoals,gepland echt van ons,is.
De DDBT (Dikke Duizend Bochten Tocht) wordt gewoon door iedereen individueel of in kleine groepjes gereden; hoe Clan-matig het is bepaal je dus zelf. De 11-steden tocht hebben we vorig jaar ook als Clan gereden. :]

Punt 4 , 5 , 6 etc. meh
Roxio is al een schaap, wellicht kunnen we hem verkopen? O-)

Maar al die gaan have fun
Dank je, dat gaat zeker goedkomen :Y
Zie in-quote reactie. *D
 
Punt 1: niet centraal
dat is niet zo zeer het probleem voormij
Punt 2: ik heb geen tent
ik ook niet heb de pest aan Kamperen
Punt 3: dit is heel algemeen waar de meeting zoals,gepland echt van ons,is.


Punt 4 , 5 , 6 etc. meh
mee eens :+
Maar al die gaan have fun
 
Punt 1: niet centraal
Centraal vergeleken met wat? Is centraler in Europa :+
Punt 2: ik heb geen tent
Ik ook niet, daarom neem ik (hoewel het maar 80 km van me vandaan is) een goedkoop hotelletje met douche niet ver van de plek vandaan.
Punt 3: dit is heel algemeen waar de meeting zoals,gepland echt van ons,is.
Er rijden veel "clans" mee met de tocht, maar ook individuen alleen (ik zei de gek vorig jaar :+ )

Punt 4 , 5 , 6 etc. meh
boe :P


maarre was maar een idee chef
 
Laatst bewerkt:
Schiet het ook niet af. Maar is ook voor mij weer even een geregel.

Ik verdiep mijzelf er na deze week wel ff in hoe of wat misschien rij ik ook wel mee.


Hele week studie en elke dag toetsen en tussendoor nog druk bezig met de 1000F ;)
 
owja:
punt 4, route is al uitgezet
punt 5, bbq aan het einde is geregeld en moet alleen voor een klein bedrag betaald worden.
punt 6, muziek is er het hele weekend.
punt 7, je kan de heuvels in zonder een berg training te hebben gevolgd :+
punt 8, kroegjes genoeg om te stoppen (alleen kijk wel uit dat de verborgen controle post op een bepaalde tijd sluit, en deze mensen zijn geen Friezen :) )
punt 9, 10 en 11, komen nog *D

Ik ben er zelf, maakt mij niet uit of er meer DD's komen. Denk alleen dat het eens een leuke optie is.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, "back on topic" zei meneer Jetjock laatst... (Nadat hij een heel onaardige opmerking had verwijderd) :+

- Roxio86 (misschien met duo)
- Dasher1976 ik kan alle data wel behalve 19 mei ( dan is mijn vrouw jarig)
- Jetjock heeft niet gestemd, maar kan alleen 19 mei misschien.
- rookie_rm 26 mei en 9 juni vallen af voor mij, de rest is mogelijk
- Stefan1990 Datum maakt niet zo heel veel uit.
- diverr gestemd op 9 juni maar ik pas me wel aan als de baas het goed vind.
- FleuRR weet vooralsnog alleen dat ze 16 juni andere plannen heeft.
-
-
-
-
 
_O- _O- _O-

Ik zal me inhouden en je niet op de spelfout hierin wijzen... *D :+ O-)

"Spel fouten" is geen spelfout maar prima Nederlands. Waarschijnlijk zelfs een gebiedende wijs. Om geen ruzie te krijgen als nieuwkomer zal ik dus maar onverwijld voldoen: Ef, O, U, Tee, Ee, En.

On topic: ik ben nog nooit naar een motormeeting geweest, maar lijkt me wel eens leuk *O* Ik kan wel op een datum stemmen maar ik kan eigenlijk alleen 19 mei en 16 juni niet. Dus om dan ééntje te kiezen uit een poll is wellicht onhandig. In het "WhenShallWe" systeempje kun je heel eenvoudig een meeting creëren en dan kunnen genodigden per persoon opgeven welke van de gegeven dagen "available", "inconvenient" of "not available" zijn. Lijkt me handiger dan gaan zitten uitrekenen wie wanneer wel en niet kan :) Zal ik een meeting creëren?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
660
Weergaven
43K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan