cbr1000rr diverse onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baldbiker

MF veteraan
18 okt 2006
4.682
322
Haarlem
Doordat ik een 2008 cbr1000rr heb besteld zijn er nu een aantal onderdelen te koop.

laser duotech titanium uitlaat 250 euro ----------verkocht
rem/schakelset valter moto 110 euro ------------ verkocht
pazzo's (lang) 90 euro ------------ verkocht
kentekenplaathouder valter moto 25 euro-----------verkocht
Hyperpro stuurdemper 250 euro ------------verkocht
zwart ruitje db 40 euro

maar als op de nieuwe de schokbreker achter niet past of pas te maken is bij hyperpro en de powercommander past niet gaan deze ook de verkoop in.

Ook kan ik tegen een kleine vergoeding de vorkpoten omruilen want deze zijn helemaal aangepast door hyperpro (gereshimd andere veren en olie en de reboundveer aangepast)
 
Laatst bewerkt:
foto van de rem/schakelset aub :Y


full
 
Zijn die pazzo's per stuk 90 euro neem ik aan? En welke kleur zijn ze?
 
Laatst bewerkt:
Doordat ik een 2008 cbr1000rr heb besteld zijn er nu een aantal onderdelen te koop.

laser duotech uitlaat 300 euro
rem/schakelset valter moto 110 euro
pazzo's (lang) 90 euro
kentekenplaathouder valter moto
met kleine schade 25 euro
Hyperpro stuurdemper 250 euro
zwart ruitje db 65 euro
full
 
Doordat ik een 2008 cbr1000rr heb besteld zijn er nu een aantal onderdelen te koop.

laser duotech uitlaat 300 euro
rem/schakelset valter moto 110 euro
pazzo's (lang) 90 euro
kentekenplaathouder valter moto
met kleine schade 25 euro
Hyperpro stuurdemper 250 euro
zwart ruitje db 65 euro
full
 
Mocht het rem/schakel setje niet verkocht worden.......graag even de maten v/d ophangpunten erbij, als het past wil ik hem wel overnemen :Y kom ik gelijk even over je pazzo's kwijlen :9~
Kom dagelijks in haarlem ;)

MvGr Mark
 
Laatst bewerkt:
en als de rem/schakelset nog steeds niet verkocht is dan wil ik hem wel van je overnemen :Y

en de stuurdemper, das een duur ding, wat kost zoiets dan nieuw als ik vragen mag? zou hem wel goed kunnen gebruiken :+
 
zocht ook nog een rem-schakel setje maar er zijn zat klanten voor.
suc6 met de verkoop en geféli met de 08 man!!!
 
Als Jozef niet komt ,[of ervan af ziet ] mail me dan even voor de rem/schakelset

bvd. :henk
 
Laatst bewerkt:
en als de rem/schakelset nog steeds niet verkocht is dan wil ik hem wel van je overnemen :Y

en de stuurdemper, das een duur ding, wat kost zoiets dan nieuw als ik vragen mag? zou hem wel goed kunnen gebruiken :+
De set stuurdemper en bevestiging is nieuw +/- 410 euro en werkt beter dan de standaard demper vind ik want die doet niets meer als je het gas afsluit (na een wheely bv) en hij is instelbaar en het staat verschrikkelijk mooi natuurlijk.
Het is trouwens de snelheids afhankelijke versie die ik te koop aanbied.
 
Laatst bewerkt:
De set stuurdemper en bevestiging is nieuw +/- 410 euro en werkt beter dan de standaard demper vind ik want die doet niets meer als je het gas afsluit (na een wheely bv) en hij is instelbaar, en het staat verschrikkelijk mooi natuurlijk.
Het is trouwens de snelheids afhankelijke versie die ik te koop aanbied.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan