CBR600 (PC31) achtervelg met schijf 40 euro

4x2

MF veteraan
12 feb 2002
3.453
249
Omg Eindhoven
Had de velg gekocht om in mn VFR ombouwproject te zetten ipv van mn gouden achtervelg die van een PC25 kwam.
Maar kwam tot de ontdekking dat die PC25 velg ws een fireblade velg is van 5inch breed en de PC31 velg is 4,5 breed.

Ofwel, de pc31 velg gaat maar meteen weer de deur uit voor 40 euro.
Velg heeft de schijf dr nog op zitten, tandwieldrager niet, er zit een opgerulde D207 op waar nog profiel op zit ook en de velg is zwart.
Wiellagers zit oppervlakkige roest op maar ze voelden nog goed (en anders duw je dr voor 15-20 euro nieuwe in).

Velg ligt in Geldrop (bij Eindhoven) en ik heb dr, zoals altijd, heel weinig zin in om m te versturen, dus als je m op komt halen, graag.
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik een paar maanden terug 1 aangeboden (voor hetzelfde bedrag, maar zonder schijf en band) :P
 
Je moet ook veel meer geld vragen voor zo'n velg, nu denkt iedereen, dat het krom geval is voor zo weinig geld. Dus laten ze hem liggen. :P :+
 
Ja, daar kwam ik achter, die kutvelgen zijn onbetaalbaar.
16 inch blade velgjes daarintegen zijn een eitje om voor weinig te vinden.
Dus die zit dr nu maar 1 in, kwam tot de ontdekking dat dr gewoon een Sportec M3 voor te krijgen is, dus dan vind ik het wel best, 17inch komt wel een keer.
 
Deze velg houd ik even voor mezelf omdat er in mn andere velg een deukje zit.
Wil even afwachten hoe die zich houd en mocht het deukje merkbaar zijn dan wissel ik de velgen om.

Ofwel: topic mag op slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan